021-88507190

کشتی کروز استانبول

کشتی کروز استانبول

استانبول، پایتخت گردشگری ترکیه می باشد که مسافران به بهانه های مختلف به آن سفر می کنند، از حضور در مراکز خرید بزرگ این شهر همچون فروم و جواهیر گرفته تا تماشای جاذبه های تاریخی به جا مانده از امپراطوری عثمانی و همینطور تماشای ساحل زیبای دریای سیاه و مرمر که همه و همه سبب شده اند تا این شهر از هر لحاظی به یک مقصد کامل و ایده آل تبدیل شود. کشتی کروز استانبول نیز یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و پرخاطره در این شهر می باشد و امکان ندارد روزی شخصی داخل کشتی رفته باشد و به دنبال تجربه مجدد آن نباشد؛ از طرفی تجربه حضور در این کشتی برای افرادی که به برای گذراندن ماه عسل خود به دنبال مکانی عالی هستند پیسنهاد می شود.

تفریحات در کشتی کروز

تفریحات در کشتی کروز استانبول بسیار متنوع و زیاد است و هرکدام به نوعی می تواند یک خاطره به یادماندنی را برای مسافران رقم بزند.تفریحاتی چون دیسکو، موسیقی زنده، عبور از تنگه بسقر که دو دریای سیاه و مرمر را به هم متصل کرده است و همینطور تماشای مناظر طبیعی و جاذبه های تاریخی استانبول هنگام عبور از دریا که تنها نمونه هایی از تفریحات هیجان انگیزی هستند که در کشتی کروز می توان تجربه کرد.

کشتی کروز در استانبول

زمان و مکان حضور در کشتی کروز

برنامه های کشتی کروز معمولا از ساعت 18 الی 19 شروع می شود و تا نزدیک های ساعت 1:30 و 2 صبح ادامه دارند اما زمان دقیق آن بسته به توری که خریداری می شود دارد و همچنین فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای کروز سواری می باشد زیرا با گرمای هوا می توان از استخرهای تعبیه شده در آن استفاده کرد. 

کروز سواری در جزایر و سواحل زیبا

در نزدیکی استانبول  جزایر و سواحل گوناگونی وجود دارند، سواحلی به رنگ سفید در کنار دریای آبی رنگ و خیره کننده ای که تماشای آن لذت این سفر را چند برابر می کند. ساحل دالیا یکی از سواحل معروف برای کروز سواری دالیا می باشد که در فاصله ی بسیار کمی از استانبول واقع شده است و در آن جا تفریحات گوناگونی چون شنا، فوتبال و والیبال ساحلی وجود دارد تماشای این ساحل زیبا و مردمی که از شهرها و کشورهای مختلف آمده اند و در آن جا درحال تفریح هستند، لذت فراوانی دارد.

تابستان بهترین زمان برای کروز سواری

رستوران های لاکچری در کشتی کروز

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که در کشتی کروز و هنگام گذر از آب وجود دارد، میل غذاهای ترک و بین المللی است که لذت سفر را دو چندان می کند، سرو انواع نوشیدنی، غذاهای دریایی، کباب ها و فست فود همه وهمه در کشتی های کروز انجام می شود و مسافران با هر نوع ضائقه ای می توانند نوع غذای محبوبشان را میل کنند.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW