021-88507190

باغ گل رز بانکوک

باغ گل رز بانکوک

آشنایی با باغ گل روز شهر بانکوک

باغ گل رز در ۳۰ کیلومتری بانکوک واقع شده است. یکی از جاذبه های دیدنی بانکوک همین جاست که با گیاهان و گل ها و رزهای مختلف و رنگارنگ باغی سراسر رنگین و پر از مجسمه های گیاهی و تزئینات گلی انجام داده اند. بیشترین جاذبه این باغ در نمایش های فرهنگی تایلند است که شامل بوکس تایلندی، رقص سنتی این کشور، مراسم عروسی تایلندی، شمشیر بازی و نمایش فیل ها می شود. مساحت باغ رزگاردن حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع بوده و در آن صنایع دستی سنتی کشور تایلند نیز برای گردشگران تور بانکوک به نمایش گذاشته شده اند. همچنین این باغ دارای 2 یا 3 دستگاه بازی است که فوق العاده هیجان انگیز هستند. 

جاذبه های دیدنی رز گاردن تایلند 

این باغ یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در کشور تایلند و شهر بانکوک می باشد که علاوه بر نمایش زیبای گل های زیبای رز، نمایش های سنتی، برگزاری مسابقات بوکس تایلندی، شمشیر بازی و نمایش با فیل های تربیت شده می تواند شما را سرگرم کند و یک روز فوق العاده را برای شما رقم بزند. همچنین در نزدیکی این باغ، بازارهای سنتی نیز وجو دارد که شما می توانید سوغاتی های خوشگلی تهیه نمایید.

زمان برگزاری و هزینه ورودی به باغ گل رز تایلند

شما همه روزه می توانید از ساعت هشت صبح تا شش بعداز ظهر از این باغ دیدنی بازدید کنید. ورودی برای بزرگسالان 10 بات تایلند و برای خردسال 5 بات تایلند می باشد. البته هزینه برای نمایش های فرهنگی و سرگرمی های موجود در باغ، به طور جداگانه باید پرداخت شود.

باغ گل رز تایلند

شما همچنین در سفر به بانکوک می توانید از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW