021-88507190

بنانا ریف

بنانا ریف

بنانا ریف که در شمال مال-آتول واقع شده است ، به دلیل یکی از بهترین مکان های غواصی در جهان مشهور است و آن را به لیست مکانهای مورد علاقه مالدیو اضافه می کند. در واقع، این اولین مکان غواصی در مالدیو بود که برای غواصی و آموزش مجاز شناخته شد. این صخره که به شکل موز درآمده است ، مملو از زندگی دریایی سرسبز، مرجان های خارق العاده ، صخره های چشمگیر ، طاقچه ها و غارها است. و به لطف فعالیت های بی شمار ماجراجویی در اینجا ، یکی از مکان های مورد علاقه برای بازدید در مالدیو برای مواد مخدر ماجراجویی است.

ریف موز به چند دلیل به شهرت جهانی رسیده است. این شهر دارای مناظر شگفت انگیز و غیرمنتظره ای مانند اوج معروف اکنون و همچنین صخره های چشمگیر ، برآمدگی ها و غارها است. مرجان روشن و زنده است. انفجار رنگ یک تجربه شگفت انگیز در زیر آب را ایجاد می کند - زرد پررنگ ، سایه های مختلف صورتی ، قرمز گل رز ، سبز روشن و بی مهرگان دریایی بنفش اسطوخودوس در جوامع پر زرق و برق آنها جمع می شود و انواع ماهی های رنگارنگ را به خود جلب می کند.

بنانا ریف در جزیره مالدیو

اکنون که کاملاً مصمم هستید که ریف موز را در برنامه سفر مالدیو قرار دهید ، در اینجا برخی از توصیه های عملی است که باید به خاطر بسپارید. اول ایمنی. مراقب باشید از راهنمای تور یا غواصی معتبر که تجهیزات ایمنی و غواصی کافی برای سفر شما دارد استفاده کنید. گاهی اوقات ، جریان ها قوی هستند ، بنابراین یک بالون سطح توصیه می شود. بهترین حالت حمل و نقل با قایق تندرو با راهنما است. از جزایر جنوب آتول Male Male دور نیست ، بنابراین به راحتی قابل دسترسی است. مجاورت آن با این جزایر دلیل این است که اولین مکان غواصی در مالدیو کشف شده است. اپراتورهای غواصی غواصی شبانه انجام می دهند ، جایی که دیدن مجمع الجزایر باورنکردنی پس از تاریکی هوا به تنهایی یک تجربه است. اگر دوربین زیر آب ندارید ، می توانید یک فیلم بردار را استخدام کنید.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW