021-88507190

دیزنی لند چین

دیزنی لند چین
دیزنی لند ، پارک مشهور دنیا ، درهای ششمین پارک بی نظیر خود را با بهترین امکانات ‏تفریحی و رفاهی در شانگهای چین باز کرد . این پارک که پس از گذشت مدتی هم اکنون به یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر تبدیل ‏شده است ، پیوسته درخشیده است و توانسته گردشگرانو توریستان تور های چین بسیاری را به سوی خود جذب کند و از این رو به یکی از جاذبه های توریستی چین مبدل شده است .
دیزنی لند چین که به عنوان جدید ترین مدل پارک این مجموعه مهروف و سرشناس شناخته می شود ، ترکیبی از زیبایی ، رویا و هیجان را به ‏بازدید کنندگان خود اهدا می کند . اینجا مکانی است که می توانید رویاهای خود را در آن به واقعیت تبدیل کنید . قلعه دیزنی لند در ‏شانگهای چین به عنوان بزرگترین قلعه دیزنی لند در جهان شناخته می شود . این پارک دارای قسمت های مختلفی از قبیل ‏Mickey ‎Avenue، ‏Gardens of Imagination، ‏Fantasyland، ‏Adventure Isle، ‏Treasure Cove‏ و ‏Tomorrowland‏ می ‏باشد .
برای توریست ها و گردشگرانی که از این مجموعه بسیار بزرگ دیدن می کنند ، انواع کافه ها و رستوران های بین المللی با انواع سلیقه ها نیز وجود دارند ‏و تقریبا می توان به جرات گفت که هیچ فردی هیچ گونه مشکلی از این بابت پیدا نخاهد کرد .
برای اقامت افرادی که بخواهند در این پارک بمانند نیز دو هتل وجود دارد که می توانند مکانی ایده آل برای شما به شمار بروند . هتل هایی که کاملا خاص ‏و مدرن هستند ، پذیرای میهمانان خود می باشند و تمامی امکانات رفاهی برای آسایش آنها اندیشیده شده است .
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW