021-88507190

یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 20 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آژانس مسافرتی مهرپرواز برایتان سفرنامه ای جذاب از یک روز گردش در توکیو را آماده کرده تا با خواندن آن 24 ساعت در توکیو را تصور کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یک روزه فوق العاده در توکیو ژاپن!
    سفر به ژاپن برای ما ایرانی  ها کار خیلی سختیه و  متاسفانه همه ما نمی توانیم به این کشور زیبا و دیدنی سفر کنیم، اما آژانس مسافرتی مهرپرواز برایتان سفرنامه ای جذاب از یک روز گردش در توکیو را آماده کرده تا با  خواندن آن  24 ساعت در توکیو را  تصور کنید و با حال و هوای این کشور زیبای شرقی آشنا شوید.در واقع ما  تور ژاپن یکروزه را برای شما فراهم کردیم، این مقاله یک سفر یکروزه به توکیو است که با خواندن آن با نقاط بسیار هیجان انگیز شهر زیبای توکیو آشنا میشوید:

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    شیبویا و هاراجوکو دو تا از باحال ترین محله های توکیو!
    شیبویا و هاراجوکو دو تا از باحال ترین و پر انرژی ترین محله های توکیو هستند. پس می توان یک روز کامل و جذاب را در این دو محله بگذرانید. بگذارید شما را بیشتر با این دو محله دوست داشتنی از شهر زیبای توکیو آشنا کنیم.

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    عبادتگاه میجی (60 دقیقه)
    پربازدیدترین عبادتگاه ژاپنی، میجی است که نزدیک ایستگاه هاراجوکو واقع شده است. این عبادتگاه در سال 1920 ساخته شد و به امپراتور میجی و ملکه اختصاص داشت. محیط اطراف این عبادتگاه بسیار جالب است و ورودی های عظیم و بزرگ چوبی دارد. دور تا دور عبادتگاه جنگلی زیبا وجود دارد که می توانید در آن قدم بزنید و از این 60 دقیقه نهایت لذت را ببرید.

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    خیابان تاکشیتا (30-60 دقیقه)
    بعد از اینکه در اطراف عبادتگاه میجی یک گشت و گذار کوتاه داشتید، به خبابان مشهور تاکشیتا بروید که دقیقا جلوی ایستگاه هاراجوکو واقع شده است. این خیابان 350 متری پر از مراکز خرید رنگارانگ است که یک عالمه لباس های بامزه برای فروش دارد که از دیدنشان شگفت زده می شوید. جوانان عاشق مدل های لباس این خیابان زیبا در توکیو می شوند.

    1_nGNnXs9IR4WlnmYo3VgfOA

    کرپ بخورید (15 دقیقه)
    خوراک منحصر به فرد محله هاراجوکو کرپ است. پس بهتره که آن را از دست ندهید و حداقل 15 دقیقه از زمانتان را به خوردن این کرپ های خوشمزه اختصاص دهید و لذتش را ببرید.

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    کافه حیوانات (60 دقیقه)
    یکی از خاص ترین و جذاب ترین نقاط دیدنی توکیو کافه های حیوانات هستند. تعداد زیادی از آن ها در محله هاراجوکو واقع شده اند و می توانید حیوانات بامزه ای مثل جغد، گربه و حیوانات دست آموز دیگری را ببینید. پس به کافه های حیوانات سر بزنید، چون فقط در توکیو است که می توانید آن را تجربه کنید.
    خرید (120-60 دقیقه)
    هاراجوکو قطعا بهترین جا برای یک خرید جانانه است البته اگر شما مد و لباس ژاپنی را دوست داشته باشید. در این منطقه شما می توانید انواع و اقسام لباس ها از کژوال گرفته تا لباس های مناسب خیابان یا حتی لباس های ارزان قیمت را پیدا کنید. هاراجوکو یک عالمه فروشگاه دارد که هرچه بخواهید می توانید در آن ها پیدا کنید. بهترین خیابان های خرید تاکشیتا ، اوموتساندو، خیابان میجی و اوراهارا می باشد. پس به آن ها سری بزنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.
    خیابان گربه (60-30 دقیقه)
    به باحال ترین خیابان توکیو یعنی کت استریت در محله شیبویا بروید. در خیابان گربه (Cat Street) ساختمان بزرگی وجود ندارد اما پر است از مغازه های کوچک و بامزه و بوتیک هایی که سر تا سر خیابان دیده می شوند. بعد از 30 دقیقه پیاده روی در این خیابان جذاب به محله شیبویا می رسید.

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    خرید (120-60 دقیقه)
    شیبویا هم محله فوق العاده برای خرید است. ساختمان اصلی مد آن یعنی شیبویا 109 بهترین ساختمان برای خرید است. پس ارزشش را دارد که زمانی به آن اختصاص دهید تا جدید ترین آیتم های مد روز را در آن ببینید. اگر دنبال اجناس جورواجور هستید هم LOFT  یا Tokyu Hands هم به شما پیشنهاد می شود.
    پیاده روی در شلوغ ترین تقاطع توکیو (15 دقیقه)
    کمی آن طرف تر از مرکز خرید شیبویا 109 تقاطعی است که در آن می توانید هرج و مرج و شلوغی توکیو را با تمام وجود حس کنید. جالب است که بدانید در یک لحظه 3000 نفر با هم در این قسمت از شهر توکیو رفت و آمد می کنند. می توانید تصورش را بکنید؟ 
    برای شام هم به یکی از هزاران رستورانی که در محله شیبویا وجود دارد بروید و یک غذای ژاپنی را امتحان کنید. در این محله انواع و اقسام رستوران ها را می توانید پیدا کنید. در شیبویا هم رستوران های ارزان قیمت و هم رستوران های ستاره دار فوق لوکس زیادی وجود دارند که با توجه به حال و هوایتان یکی از آن ها را انتخاب کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW