021-88507190

فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 16 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
قدم زدن در شهرهای ترکیه در فصل زیبای زمستان، تجربه ای است که نباید آن را از دست بدهید. بعضی از توریستان معتقدند که سفر به ترکیه در ماه های سرد سال احساس بهتری دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قدم زدن در شهرهای ترکیه در فصل زیبای زمستان، تجربه ای است که نباید آن را از دست بدهید. بعضی از توریستان معتقدند که سفر به ترکیه در ماه های سرد سال احساس بهتری دارد.
    اگرشما هم به دنبال یک تجربه فراموش نشدنی و منحصر به فرد اسکی روی برف هستید، پس بدون شک فصل زمستان را برای سفر با تور ترکیه انتخاب کنید. پیست های اسکی متعددی در ترکیه وجود دارد که می توانید در آن ها اسکی کنید، قهقهه بزنید و لذت ببرید.علاوه بر این، شما می توانید از ورزش های دیگر زمستانی ترکیه نیز لذت ببرید. پس خودتان را برای یک سفر جذاب زمستانی به کشور زیبای ترکیه آماده کنید، چراکه در زمستان، هم هتل ها ارزان تر هستند و هم می توانید بلیط هواپیما را ارزان تر خریداری کنید. 
    ترکیه به خاطر بزرگیش سه محدوده آب و هوایی مختلف دارد. زمستان در ترکیه از اواسط ماه دسامبر شروع می شود و تا اواسط ماه مارچ ادامه دارد. شما درهر محدوده ای از ترکیه می توانید آب وهوای متفاوتی را در زمستان تجربه کنید. دمای هوا در شهر های مختلف ترکیه از 13- تا 24 درجه سانتیگراد متغیر است و شما می توانید شهر محبوبتان را برای یک سفر رویایی زمستانی بنا بر همین مسئله انتخاب کنید. 

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    چرا سفر به ترکیه در زمستان؟!

    1.مسافرت در زمستان ارزان تر است
    شما می توانید از قیمت های ارزان تر هواپیما و هتل استفاده کنید و تورتان به ترکیه را در فصل زمستان رزرو کنید. بهتر است که ماه فوریه را برای رزرو پروازتان انتخاب کنید. در این ماه هتل ها، تورها، رستوران ها و حتی تفریحات مختلف در ترکیه تا 75% ارزان تر از ماه های دیگر سال است. 
    2.ترکیه در زمستان خلوت تر و آرام تر است
    معمولا همه آدم ها دوست دارند تا در سفرشان ریلکس کنند و آرامش بگیرند. اگر شما هم دنبال یک تعطیلات آرامش بخش هستید، ترکیه در فصل زمستان برایتان بهترین گزینه است. در این فصل شما می توانید در خیابان های آرام ترکیه قدم بزنید و آرامش بگیرید، علاوه بر این نیازی نیست برای تفریحات مختلف ساعت ها در صف منتظر بمانید! 

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    3.زیبایی افسون گر ترکیه در فصل زمستان دیدنی است
    در فصل زمستان، کشور زیبای ترکیه در زیر بارش برف، رویایی تر از قبل می شود و شما می توانید با سفر به ترکیه در فصل زمستان روزهایی جادویی و فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید. شما می توانید در این فصل آثار باستانی زیبای ترکیه را با منظره زیبای برف تماشا کنید و بیش از پیش لذت ببرید.
    4.در ترکیه می توانید از تفریحات مختلف زمستانی لذت ببرید
    در ترکیه تفرجگاه های زمستانی متعددی مثل اولوداگ، ایزمیت و پالاندوکن وجود دارد که می توانید در آن ها سفر زمستانیتان به ترکیه را لذت بخش کنید. این تفرجگاه ها در فصل زمستان آنقدر جذاب هستند که فقط می توانید آن ها را با اقامت در کشور سوئیس مقایسه کنید.

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    شهرهایی که باید حتما در زمستان از آن ها دیدن کنید

    1.آنتالیا
    آثار باستانی دیدنی، خط ساحلی جذاب و مناظر طبیعی آنتالیا، این شهر را به یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین نقاط توریستی جهان تبدیل کرده است. دمای هوای آنتالیا در فصل زمستان، از 0 درجه تا 15 درجه سانتیگراد متغیر است. پس شما می توانید تعطیلات زمستانی خوبی را در این شهر تجربه کنید و لذت ببرید. در پایان روز نیز می توانید به یک حمام ترکی بروید و سفرتان را لذت بخش تر کنید.

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    2.کاپادوکیا
    کاپودوکیا یک سرزمین شگفت انگیز برای تجربه یک سفر زمستانی رویایی است. شما می توانید در یک هتل صخره ای اقامت کنید و روزهایی فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید. دمای هوای کاپادوکیا در فصل زمستان از -2 درجه تا 25 درجه سانتیگراد متغیر است. به هر حال اگر دنبال یک جای عجیب، جذاب و متفاوت هستید، کاپادوکیا بهترین گزینه است.

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    3.استانبول 
    مگر می شود نام استانبول را در لیست جذاب ترین شهرهای زمستانی ترکیه ثبت نکرد؟ استانبول مکان های دیدنی بسیاری مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و قصر توپکاپی دارد که نمای آن ها زیر بارش برف زیباتر از همیشه می شوند. علاوه بر این می توانید در فصل زمستان از فروشگاه های آن خرید لذت بخشی داشته باشید. دمای هوا در استانبول در فصل زمستان از 2- درجه تا 14 درجه سانتیگراد متغیر است. 
    ترکیه در فصل زمستان آرام تر است و جمعیت کمتر به معنی کیفیت بیشتر است و در نتیجه شما می توانید تجربه ای خوب از سفر به ترکیه را در این فصل کسب کنید. همان طور که می دانید معمولا توریستان فصل های گرم و تابستانی سال را برای سفر به ترکیه انتخاب می کنند، اما امیدواریم که این مقاله توانسته باشد که نظرتان را تغییر دهد، چراکه زمستان های ترکیه جذابیت بی حد و حصری دارد که نباید از آن ساده گذشت.

    فصل زمستان ترکیه را به بهشتی دیدنی تبدیل می کند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW