021-88507190

جایی که حتی تخت خواب آن از یخ است!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از جالب ترین هتل های یخی که در این منطقه بنا شده است، هوشینو ریزورت تومامو (Hoshino Resort Tomamu) می باشد که در شهر شیموکاپو قرار دارد و حتی تخت خواب های آن از یخ ساخته شده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دومین جزیره بزرگ ژاپن یعنی هوکایدو، در شمال ژاپن قرار گرفته است و زمستان های بسیار سردی هم دارد. ژاپنی ها سعی دارند تا از این سرما برای جذب گردشگران و تویست ها استفاده کنند تا سرما و یخبندان این منطقه برای توریست ها جذاب به نظر برسد تا از این طریق بتوانند درآمد گردشگری خود را هم افزایش دهند. به غیر از فستیوال های زمستانی و بسیار جالب و پیست های اسکی مهیج و متعدد که جاذبه های اصلی این جزیره هستند، هتل های یخی هم رونق بسیاری پیدا کرده اند. یکی از جالب ترین هتل های یخی که در این منطقه بنا شده است، هوشینو ریزورت تومامو (Hoshino Resort Tomamu) می باشد که در شهر شیموکاپو قرار دارد و حتی تخت خواب های آن از یخ ساخته شده اند. 
    دمای هوا در این منطقه و در سردترین ماه های سال تا منفی 30 درجه هم می رسد و همین شرایط اجازه می دهد هتلی تمام یخی بدون نگران آب شدن آن، ساخته شود. اتاق های این هتل یخی به شکل گنبدی است و در داخل اتاق ها همه چیز با یخ ساخته شده است، همانند: میز، صندلی، تخت، لیوان و ... همگی یخی هستند. 

    هتل یخی در ژاپن

    هتل های درجه یک ژاپنی حمام های سنتی را برای مهمانان خود فراهم آورده اند که البته هتل یخی هم از قاعده پیروی کرده است. حمام هتل یخی بیرون از ساختمان آن است ولیکن با وجود اینکه آب بسیار داغی دارد، فضای اصلی آن همچنان یخی می باشد. درخشش نور در بین یخ ها و انعکاس تصویر درختان در این محیط جلوه بسیار زیبایی می سازد. بعد از حمام نیز می توان از اسپای تمام یخی نهایت لذت را برد. چنانچه تمایل دارید که از نوشیدنی های طبیعی در این هتل استفاده نمایید، می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از قفسه های یخی آن بردارید و نوش جان کنید. 
    در کنار این هتل تمام یخی، رستوران، مراکز تفریحی زمستانی، استخر بسیار بزرگ سرپوشیده و همچنین فضاهایی با طبیعت بکر و دست نخورده وجود دارد که در طول فصل زمستان بسیار شلوغ می شوند. برای رزرو این هتل یخی می بایست که از بهار و تابستان اقدام نمایید چرا که به دلیل استقبال زیاد خیلی زور پر می شود البته تعداد اتاق های این هتل خیلی زیاد نیست.
    جهت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل یخی در ژاپن می توانید از طریق تماس با ما، با همکاران ما در ارتباط باشید و رزرواسیون خود را به آنها بسپارید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. 

    هتل یخی در ژاپن

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW