021-88507190

دلایلی که به شما ثابت می کند باید تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ را انتخاب کنید

گردشگری م.مقیمی 27 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سنت پترزبورگ و مسکو هر دو از شهرهای توریستی روسیه به شمار می آیند و هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خودشان را دارند.سفر به مسکو بین توریستان به نسبت محبوب تر است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دلایلی که به شما نشان می دهد که باید حتما بعد از سفر به مسکو، از سنت پترزبورگ نیز دیدن کنید
    سنت پترزبورگ و مسکو هر دو از شهرهای توریستی روسیه به شمار می آیند و هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خودشان را دارند.سفر به مسکو بین توریستان به نسبت محبوب تر است. اما ما در این جا به شما نشان می دهیم که سفر به سنت پترزبورگ بهتر است و باید برنامه سفر به سنت پترزبورگ را نیز در برنامه سفر خود به روسیه بگنجانید و از تورهای ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ استفاده کنید. در ادامه دلیل این مسئله را به شما خواهیم گفت.
    شب های سفید
    شب های سفید یک پدیده منحصر به فرد طبیعی ست که درست است که فقط در سنت پترزبورگ اتفاق نمی افتد، اما هیچ شهر دیگری به اندازه سنت پترزبورگ تا این حد شاعرانه و رومانتیک نمی شود. این پدیده از اواخر ماه می تا اوایل ماه ژوئن در سنت پترزبورگ اتفاق می افتد و در طی آن روزها به شب پایان نمیابند و شهر در سراسر شبانه روز سرزنده باقی می ماند. پس اگر می خواهید که در زمان شب های سفید به روسیه سفر کنید، حتما باید به سنت پترزبورگ بروید و از اجراهای موزیک زنده و برنامه های تفریحی دیگر این شهر بهره ببرید.

    شب های سفید

    مردم سنت پترزبورگ
    اگرچه سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه بعد از مسکو است، اما تفاوت جمعیت آن ها سرسام آور است. در مسکو بیش از 11 میلیون نفر زندگی می کنند، درحالی که جمعیت سنت پترزبورگ کمتر از 5 میلیون نفر است و به همین دلیل شهر خلوت تر است و شما اقامت آرامش بخش تری را می توایند در سنت پترزبورگ تجربه کنید و در شهر راحت تر تردد داشته باشید.

    مردم سنت پترزبورگ

    نبود ترافیک
    مرکز شهر سنت پترزبورگ برای قدم زدن عالی به نظر می رسد. بیشتر جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ در فاصله نزدیکی به هم واقع شده اند و خیلی ساده به صورت پیاده می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر هم شرایط آب و هوایی مناسب نباشد، به راحتی می توانید از اتوبوس و مترو برای تردد در سنت پترزبورگ استفاده کنید. در سنت پترزبورگ فقط زمانی نیاز به ماشین خواهد شد که بخواهید از شهر فاصله بگیرید و از جاذبه های گردشگری نزدیک به  تور سنت پترزبورگ دیدن کنید و در این صورت هم به ترافیک بر نخواهید خورد.

    تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ

    کاخ های سنت پترزبورگ
    هر دو شهر سنت پترزبورگ و مسکو زمانی در طول تاریخ پایتخت روسیه بوده اند. همان طور که امروزه مسکو پایتخت روسیه است، زمانی سنت پترزبورگ پایتخت این کشور پهناور بوده است و خیلی از خانواده های اشرافی و سلطنتی در سنت پترزبورگ زندگی می کرده اند و کاخ ها و قصرهایی که از آن ها به جا مانده است بسیار دیدنی و در نوع خود بی نظیر هستند.

    کاخ های سنت پترزبورگ

    کانال ها و پل های سنت پترزبورگ
    سنت پترزبورگ عنوان "ونیز شمال" را دریافت کرده است و علت آن هم تعدد رودخانه ها و کانال های سنت پترزبورگ است. در ابتدا این شهر به صورت گروهی از جزایر ساخته شده بود و رفت و آمد بین آن ها تنها با قایق میسر بود. اما بعدها در قرن 18 اولین پل ها ساخته شدند. امروزه سنت پترزبورگ 342 پل دارد که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را دارند. مهمترین پل های سنت پترزبورگ بر روی رودخانه اصلی شهر یعنی نوا ساخته شده اند. پالاس بریج یکی از این پل هاست که هر شب نورانی می شود و به یکی از مهمترین سمبل های سنت پترزبورگ و یکی از مهمترین اماکن توریستی روسیه تبدیل شده است.

    کانال ها و پل های سنت پترزبورگ

    اجراهای موسیقی زنده
    سنت پترزبورگ با عنوان پایتخت فرهنگی روسیه شناخته می شود و دلیل آن هم فقط تعدد کاخ ها، موزه ها و کلیساهای سنت پترزبورگ نیست. بلکه به خاطر سالن های تئاتر و کنسرت بی شماری نیز هست که در شهر سنت پترزبورگ واقع شده اند و انواع موسیقی های کلاسیک، جاز و بلوز در آن ها اجرا می شود. از طرفی در سنت پترزبورگ بسیار عادی است که در خیابان های شهر هنرمندان خیابانی را ببینید که در حال اجرای موزیک های شنیدنی و جذاب هستند. این اجراهای موزیک زنده یکی از دلایل محبوبیت سنت پترزبورگ است که نمی توان از آن ساده گذشت.

    اجراهای موسیقی زنده

    شب های سرزنده 
    زندگی شبانه در هر دو شهر سنت پترزبورگ و مسکو به خوبی وجود دارد و خیابان های آن ها هیچ وقت غرق تاریکی نمی شود. اما کیفیت شب های این دو شهر با هم تفاوت های زیادی دارد. کافه های سنت پترزبورگ کوچکتر و صمیمی تر هستند و احتمالا در محیط آن ها احساس بهتری را خواهید داشت و حتما از حضور در فضاهای کافه های شبانه سنت پترزبورگ احساس خوبی خواهید داشت.
    قیمت ها
    شهر مسکو مانند هر پایتخت دیگری به نسبت دیگر شهرهای روسیه گران تر است. البته این بدین معنی نیست که اقامت درسنت پترزبورگ ارزان است، اما با مقایسه بین هزینه های اقامت، خورد و خوراک و تردد در شهر اختلاف قیمتی چشمگیری را احساس خواهید کرد که حتما برایتان جالب خواهد بود. در کل می توان گفت که در زمان سفرتان به روسیه با یک هزینه معقول و مناسب می توانید در سنت پترزبورگ نیز اقامت کنید که حیف است از دستش بدهید.برای رزرو تور مسکو سنت پترزبورگ نوروز 98 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    شب های سرزنده

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW