021-88507190

تفریحات غیر توریستی متفاوت در کرابی

گردشگری پ.هنرکار 28 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر علاقه مند هستید تا در سفر به شهر کرابی کارهای غیر توریستی انجام دهید و ماجراجویی جالبی را تجربه کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را در این مسیر راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر علاقه مند هستید تا در سفر به شهر کرابی کارهای غیر توریستی انجام دهید و ماجراجویی جالبی را تجربه کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را در این مسیر راهنمایی میکند.

    در رستوران Jao Suae غذای خاص بخورید

    رستوران Jao Suae در خارج از شهر کرابی واقع شده است. میتوانید در این محل غذاهای تایلندی را در منو انتخاب کنید که معمولا توریستها آنها را انتخاب نمیکنند زیرا این غذاها معمولا سلیقه ایی هستند و افراد خارجی آنها را انتخاب نمیکنند. 
    با این حال میتوانید طعم متفاوت این غذاها را در این رستوران امتحان کنید.قیمت های Jao Suae مقرون به صرفه هستند و شما می توانید غذاهای که مورد علاقه مردم تایلند را که به اصطلاح غذاهای جنگلی و مختص به جنوب تایلند است را در منوی این رستوران پیدا کنید. ساختمان چوبی این محل ممکن است از بیرون زیاد جالب به نظر نرسد اما غذای آن خوشمزه است و فضای پر جنب و جوشی دارد.

    رستوران Jao Suae کرابی تایلند،مهرپرواز

    به پناهگاه حیوانات Lanta بروید

    با اینکه یکی از تفریحات محبوب مردم کرابی گذراندن یک روز در پناهگاه حیوانات است ولی این کار را توریستها انجام نمیدهند.ولی شما می توانید به این پناهگاه بروید و با نحوی نگهداری این حیوانات توسط مردم محلی آشنا شوید، با سگها بازی کنید و یا گربه های بامزه را نوازش کنید. این کار شما به کارکنان این محل نیز کمک میکند. این پناهگاه محلی Lanta نام دارد. برای اطلاع از قیمت تور تایلند، با مهرپرواز همراه باشید.

    پناهگاه حیوانات Lanta کرابی تایلند،مهرپرواز

    در ساحل Tub Kaek ریلکس کنید

    اگر علاقه مند هستید که از شلوغی و ازدحام به محلی دنج پناه ببرید، یک روز خود را به رفتن به ساحل Tub Kaek اختصاص دهید. ساحلی خلوت با چشم انداز زیبا که میتوانید در کنار ساحل ماسه ایی آن قدم بزنید،شنا کنید و یا ریکس کنید. زیبایی کوه ها و نقاط سرسبز را تحسین کنید و از آرامش محیط لذت ببرید. به شما توصیه میکنیم که تماشای غروب خورشید را نیز در این محل از دست ندهید.

    ساحل Tub Kaek کرابی تایلند،مهرپرواز

    از مساجد محلی دیدن کنید

    گردشگرانی که به تایلند سفر میکنند معمولا به دنبال بازدید از معابد بودا هستند ولی در جنوب تایلند مساجد محلی زیادی برای بازدید کردن وجود دارد. مساجدی بزرگی که مردم محلی آن را خانه می نامند.مساجد کرابی از معماری ساده گرفته تا باشکوه بسیار متنوع هستند. برخی از این مسجد های شامل مسجد Ban Ao Nam Mao،مسجد Ao Nang، مسجد an Khlong Haeng و مسجد Ban Laem Poe. بلیط هواپیما را برای شروع سفر خود در وب سایت مهرپرواز رزرو کنید.

    مسجدAo Nang کرابی،تایلند،مهرپرواز

    شب را مانند یک فرد تایلندی سپری کنید

    برخلاف گردشگران که به دنبال بارهای شلوغ و مشهور برای تفریح شب هستند یک شب را مانند یک تایلندی به یکی از بارهای معمولی شهر بروید موسیقی زنده گوش بدهید و نوشیدنی بنوشید. بارهای کرابی همچنین تفریحات سرگرم کنندی دارند و حتی در تعدادی از آنها موسیقی سنتی به همراه رقص محلی تایلندی نیز اجرا میشود.

    بار کرابی تایلند،مهرپرواز

    از ساحل Laem Chamuk Khwai عکاسی کنید

    بیشتر اوقات ساحل Laem Chamuk Khwai را ساحل راز آلود و ناشناخته می نامند. ساحلی کوچک ولی شگفت انگیز  و زیبا که میتوانید برای کشف دیدنیهای آن یک قایق اجاره کنید تا به ماسه های پنهان ساحل برسید. در اطراف آن نیز تخته سنگهای بزرگ قررا دارد که یک جای عالی برای نشستن و عکاسی  و تماشای چشم انداز بی نظیر این محل هستند. شما میتوانید در فاصله های دور نیز جزیرهای دیگر را که با صخره های بزرگ احاطه شدند را مشاهده کنید.

    ساحل Laem Chamuk Khwai کرابی،تایلند،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW