021-88507190

جزیره ی تفریحی آسیاب های بادی ترکیه

گردشگری ش.مافی 14 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره بوکادا سومین جزیره بزرگ و زیبا ترکیه می باشد این جزیره به دلیل داشتن آسیاب های بادی و تاکستان ها، خانه های دوست داشتنی، بناهای تاریخی چشمگیر از دوره های مختلف و سواحل جذاب و آب های شفاف مشهور است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره ی تفریحی آسیاب های بادی ترکیه

    جزیره بوکادا سومین جزیره بزرگ و زیبا ترکیه می باشد این جزیره به دلیل داشتن آسیاب های بادی و تاکستان ها، خانه های دوست داشتنی، بناهای تاریخی چشمگیر از دوره های مختلف و سواحل جذاب و آب های شفاف مشهور است.
    جزیره بوکادا در نزدیکی پاموک کاله است. این جزیره یکی از بزرگ ترین جزایر ترکیه و همچنین از دو جزیره متعاق به ترکیه در دریای اژه می باشد. ساحلی پر از صخره های جذاب این ساحل را به یک ساحل سنگی و مرتفع تبدیل کرده است. ساحل این جزیره پر از غارهای کوچک پوشیده از شن نیز می باشد.

    ساحل زیبا و آسیاب بادی و فانوس دریایی

    جزیره دیدنی بوکادا 

    این جزیره یک مکان تفریحی مناسب برای افرادی است که دنبال یک جای آرام و قدیمی و تاریخی هستند. این جزیره بسیار آرام است و پر از بنا های تاریخی به جا مانده از یونانی ها می باشد. این جزیره پراز کافه ها و رستوران های دیدنی و جذاب است که در سرتاسر بندر و ساحل، مشاهده می کنید.
    در این رستوران ها می توانید تازه ترین و خوشمزه ترین غذای های دریایی را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. یکی از جذاب ترین تفریحات آن دوچرخه سواری دور جزیره می باشد که در یک فضای آرام و جذاب و منظره های بکر و ساحلی زیبا می تواند یک تفریح بی نظیر را برایتان رقم بزند.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای ترکیه مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    بندر و قایق های تفرحی

    جزیره رویایی بوکادا فارغ از کوچیک بودن آن به دلیل موقعیت استراتژیک آن همیشه نقش مهمی در تاریخ داشته است. بوکادا در قرون باستان به Tenedos معروف بوده است. از مهم ترین مکان های تاریخی که از زمان عثمانی به جا مانده است می توان به کلیسای مریم مقدس با سه شبستان اشاره کرد که از دیدنی ترین مکان های تاریخی است که بازدید کنندگان زیادی هم دارد. این مکان بیشتر برای مسیحیان ارتدکس ساخته شده بود و در میان آن ها هنوز هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    رستوران ساحلی با میزهاو صندلی های رنگی رنگی

    دیدنی ترین جاذبه های تفریحی بوکادا

    تاکستان های بوکادا، آسیاب های بادی، مسجد الیبی، کلیسا ارتدکس یونان، هابل، منطقه تفریحی کاملیک، چشمه Namazgah،خانه های قدیمی و دوست داشتنی جزیره، مسجد محمد پاشا، ایازما مارینا و... از مهم ترین مکان های تفریحی و جذاب این جزیره دوست داشتنی هستند. این جزیره هم مثل دیگر جاهای ترکیه پر از جاذبه های دیدنی و جذاب می باشد.

    کوچه های رنگی و مملو از گل جزیره

    چگونه می توان به این جزیره زیبا سفر کرد 

    حمل و نقل با کشتی به جزیره بوکادا در طول روز در دسترس می باشد. تنها با کشتی می توان به این جزیره سفر کرد ولی کشتی ها ماشین هم با خود حمل می کنند.بندر Geyikli Yukari در پاموک کاله تنها جایی است که از آن می توان به جزیره بوکادا سفر کرد.

    بندر زیبا بوکادا مملو از  قایق های تفریحی

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های لوکس ترکیه ارائه تورهای ارزان در سراسر ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW