021-88507190

زیباترین و ناشناخته ترین جزایر ترکیه

راهنمای سفر ش.مافی 16 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین و ناشناخته ترین جزایر ترکیه 

    ترکیه پر از شگفتی و دیدنی های کشف نشده است. این کشور زیبا که از آسیا تا اروپا کشیده شده است. یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این کشور با داشتن سواحل بکر، ویرانه های اسرار آمیز، تاریخی و فرهنگ دوست داشتنی و جزایر زیبا و بکری آن به یکی از کشور های جذاب و پر طرفدار میان گردشگران در سراسر دنیا شده است.
    دریای ترکیه پر از جزایر دیدنی و جذاب است و بسیار از این جزایر دوست داشتنی میان گردشگران بسیار ناشخناخته و پنهان می باشد. جزایر مثل گوکچه آدا، جزیره بوزکادا، جزایر پرنس و کلی جزایر زیبا و دیدنی دیگر که می تواند مقصد های هیجان انگیزی برای گردشگران و توریست ها باشد که دنبال کشف و اکتشاف مکان های جدید هستند. با هم چند تا از جذاب ترین این جزایر را بررسی می کنیم.

    خانه های ساحلی میان طبیعت بی نظیر

    جزیره گوکچه آدا(Gokceada)

    گوکچه آدا به خاطره شرایط جغرافیایی خاص آن یکی از جزایر دست نخورده و ناشناخته در ترکیه است. این جزیره در شمال غربی اژه واقع شده است. این جزیره یکی از بزرگترین جزایر ترکیه می باشد. این جزیره به عنوان جزیره حماسه ایلیاد نیز شناخته می شود. ساحلی زیبا و زمین های بکر آن باعث جذب کلی گردشگر داخلی و خارجی شده است.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای ارزان استانبول مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    ساحل فیروزه ای جزیره گوکچه آدا

    جزیره جوندا (Cunda) 

    جزیره جوندا به نام جزیره علی بی نیز شناخته می شود. این جزیره یکی از زیبا ترین جزایر واقع شده در سواحل اژه می باشد. این جزیره منتظر است تا با فرهنگ خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. این جزیره زیبا پر از مناطق سرسبز و باغ های زیتون می باشد. برای رفتن به این جزیره باید از طریق شهر تفریحی ایوالک سفر کرد و یک جاذبه دیدنی و دوست داشتنی را کشف کرد.

    نمای ساحل فیروزه خانه های رنگی رنگی جزیره جوندا

    بویوک آدا (Buyukada)

    این جزیره یکی از بزرگ ترین و دیدنی ترین جزایر ترکیه در دریای مرمر می باشد. این جزیره یکی از نقاط توریستی و دیدنی استانبول محسوب می شود. با داشتن سواحل و مکان های تاریخی، بازار و رستوران های جذاب یکی از نقاط محبوب برای گردشگری محسوب می شود. این جزیره جز مجموعه جزایر پرنس استانبول ترکیه می باشد.

    طبیعت سرسبز و بکر و کالسکه و مردم

    جزیره Heybeliada

    جزیره Heybeliada دومین و بزرگترین مجموعه جزایر و سرسبز پرنس واقع در دریای مرمر می باشد. این جزیره هم یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین جزایر ترکیه محسوب می شود که یکی از محبوب ترین نقاط میان گردشگران است. حمل و نقل خودرو ها برای جلوگیری از آلودگی و حفظ سلامت جزایر، در کل مجموعه جزایر پرنس ممنوع می باشد و افراد محلی و گردشگران برای حمل و نقل از دوچرخه استفاده می کنند.

    نمای بندر زبیا جزیره Heybeliadaمیان گل ها

    جزیره بورگاز آدا Burgazada

    این جزیره نیز جز مجموعه جزایر پرنس می باشد و یکی از نزدیک ترین جزایر به استانبول است. این جزیره مکانی آرام و ایده آل برای بدست آوردن یک  آرامش دور از سر صدا است. در این جزیره هم مثل بقیه جزایر پرنس حمل و نقل ممنوع است.

    نمای سرسبز از خانه ها وساحل  زیبا از جزیره بورگاز آدا

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را در ترکیه تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های لوکس ترکیه ارائه تورهای ارزان در سراسر ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW