021-88507190

شهرهای ارواح در جهان را میشناسید؟

اخبار م.مقیمی 21 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم اهل ماجراجویی هستید و دوست دارید که یک شهر ارواح را از نزدیک ببینید، به شما توصیه می کنیم که برنامه سفر بعدیتان را به یکی از مقاصد گردشگری زیر ترتیب دهید و یک ماجراجویی واقعی را تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    داستان های عجیب در مورد 6 شهر واقعی ارواح در جهان

    اگر شما هم اهل ماجراجویی هستید و دوست دارید که یک شهر ارواح را از نزدیک ببینید، به شما توصیه می کنیم که برنامه سفر بعدیتان را به یکی از مقاصد گردشگری زیر ترتیب دهید و یک ماجراجویی واقعی را تجربه کنید. در ادامه به شما 6 شهر ارواح در دنیا را معرفی می کنیم و داستان های عجیب آن ها را برایتان تعریف می کنیم.

    داستان های عجیب در مورد 6 شهر واقعی ارواح در جهان

    جزیره راس در هند

    جزیره راس را به عنوان "پاریس شرق" می شناسند! این جزیره زمانی در قرن 19 میلادی، محل اقامت انگلیسی ها بوده است. در آن زمان ها، تعداد زیادی سالن تئاتر و اماکن تفریحی در این جزیره وجود داشته است. اما در سال 1941 بر اثر یک زلزله و همین طور یک حمله از سمت ژاپن، روزهای طلایی آن به پایان رسید. در نهایت هم در سال 1979 هم بعد از درگیری شدید بین انگلیس و ژاپن، این جزیره به ارتش هند داده شد و خالی از سکنه شد!

    جزیره راس در هند

    کاراکوی در ترکیه

    کاراکوی فاصله کمی با فتحیه و اولودنیز دارید. در حقیقت کاراکوی یک شهر متروکه است که با نام شهر ارواح در ترکیه شناخته می شود و تاریخچه تراژدی در مورد آن وجود دارد. جالب است که بدانید زمانی در دوران باستان، کاراکوی یک شهر پر رونق بوده است و تا دهه 1920 میلادی، ارتودوکس های یونانی زیادی در آن زندگی می کرده اند، اما به ناگاه متروکه شده است و به یک شهر ارواح تبدیل شده است.

    کاراکوی در ترکیه

    گارنت در ایالت مونتانا آمریکا

    گارنت شهری بوده که در سال 1895 آن را ساخته اند. جالب است که بدانید نامگذاری این شهر بر اساس گارنت که یک نوع سنگ قیمتی است و در محدوده این شهر یافت شده، انجام شده است. جالب است که بدانید در قرن 19 میلادی در این شهر 4 فروشگاه، 4 هتل، 3 اصطبل، 2 آرایشگاه، یک سالن اجتماعات، یک مدرسه، یک قصابی، یک شکلات فروشی، یک مطب دکتر و 13 رستوران وجود داشته است. اما بعد از اینکه در سال 1912 یک آتشسوزی بزرگ در آن اتفاق افتاد، بیشتر ساکنینش خانه هایشان را در این شهر رها کردند و از آن نقل مکان کردند. بعد از آن هم در سال 1940 بعد از جنگ جهانی دوم، گروه دیگری از اهالی آن شهرشان را رها کردند. جالب است که بدانید امروزه توریستان علاقه زیادی به بازدید از این شهر ارواح در ترکیه پیدا کرده اند و برای بازدید از 30 ساختمان تاریخی که در این شهر متروکه وجود دارد، به آن سفر می کنند.

    گارنت در ایالت مونتانا آمریکا

    پریپیات در اوکراین

    پریپیات ترسناک ترین شهر ارواحی است که در جهان وجود دارد. این شهر در شمال اوکراین واقع شده است و قبل از اینکه انفجار هسته ای چرنوبیل رخ دهد، 50،000 سکنه داشته است. بعد از اینکه فاجعه هسته ای چرنوبیل در سال 1986 اتفاق افتاد، اهالی این شهر مجبور شدند که شهرشان را ترک کنند تا کمتر در معرض مواد رادیواکتیو باشند. امروزه بعد از گذشته چند دهه، سطح مواد رادیواکتیو در این شهر پایین تر آمده است و به همین دلیل هم هست که اجازه بازدید از این شهر توسط توریستان داده شده است و تورهای زیادی در جهت بازدید از شهر چرنوبیل برگزار می شود.

    پریپیات در اوکراین

    کولمانسکوپ در نامیبیا

    بعد از اینکه اولین الماس در این منطقه از نامیبیا در سال 1908 میلادی کشف شد، شهر کولمانسکوپ به یک شهر پرطرفدار تبدیل شد و افراد زیادی علاقه به اقامت در آن پیدا کردند. در آن زمان ها، افراد زیادی برای کار در معدن های این شهر به سوی آن روانه شدند و معدن چیان آلمانی نیز پای معماری مدرن را به آن باز کردند. جالب است که بدانید در اوایل قرن 20 میلادی، این شهر هم بیمارستان و هم سالن بولینگ داشت و از هر لحاظ شهر مدرنی به حساب می آمد. اما کمی بعد از جنگ جهانی اول، جمعیت آن شروع به کاهش پیدا کرد و در دهه 1940 میلادی، الماس های آن به پایان رسید. به خاطر همین هم شهر کولمانسکوپ کم کم متروکه شد و به یک شهر ارواح بدل گشت. برای رزرو انواع تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    کولمانسکوپ در نامیبیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW