021-88507190

امن ترین مقاصد گردشگری اروپا بعد از ویروس کرونا

اخبار م.مقیمی 19 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
حال که صحبت از بازگشایی مرزهای اروپا از سوی یک سری از کشورها شده است، به نظر می رسد که گردشگران می توانند دوباره سفرهای خودشان را از سر بگیرند. اما سوال اینجاست که بهتر است بعد از ویروس کرونا به کجا سفر کنیم؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    امن ترین مقاصد توریستی اروپا بعد از کووید_19

    وقتی که ویروس کرونا آمد، صحبت از این شد که گردشگران نباید به یک سری از کشورهای خاص در دنیا سفر کنند! چراکه در آن دوران فقط یک سری از کشورهای دنیا در خطر بودند. خیلی نگذشت که کل دنیا با ویروس کرونا درگیر شد و به ناچار توریست ها در خانه ماندگار شدند و هر کسی در کشور خودش قرنطینه شد. اما حالا که به حدی شیوع ویروس کرونا در دنیا کنترل شده است و دوباره صحبت از بازگشایی مرزهای اروپا و یک سری از کشورهای دیگر شده است، به نظر می رسد که گردشگران می توانند دوباره سفرهای خودشان را از سر بگیرند. اما سوال اینجاست که بهتر است بعد از ویروس کرونا به کجا سفر کنیم؟ در واقع سوال این است که امن ترین مقاصد گردشگری اروپا بعد از ویروس کرونا کدام شهر و کشورها هستند.

    سفر به تفلیس گرجستان بعد از کرونا

    تفلیس پایتخت گرجستان است و گرجستان یکی از آن کشورهایی در دنیا است که به نسبت دیگر کشورها، کمتر مورد تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. جالب است که بدانید تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گرجستان 260 برابر کمتر از بعضی از کشورهای اروپایی است. اتفاقا قرار است که مرزهای کشور گرجستان در تاریخ 1 جولای (11 تیر) بازگشایی شوند و در این پی یک سری مقررات خاص برای کنترل شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شوند تا گردشگران در تور تفلیس در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا نباشند. 

    سفر به تفلیس در گرجستان بعد از کرونا

    سفر به جزیره کورفو در یونان بعد از کرونا

    جزیره کورفو یک جزیره بسیار زیبا در یونان است که سفر به آن برای از بین بردن استرس های دوران کرونا بسیار مفید است. خوب است این را هم بدانید که یونان یکی از آن کشورهای اروپایی است که کمتر با ویروس کرونا درگیر شده است و تعداد مبتلایان آن 50 بار کمتر از تعداد مبتلایان یک سری از کشورهای اروپایی است. نکته دیگر اینکه نسبت تعداد تخت های بیمارستانی به جمعیت یونان بیشتر از نسبت تعداد تخت های بیمارستانی دیگر کشورهای اروپا به نسبت جمعیتشان است و به همین خاطر هم هست که سیستم بهداشت و درمان یونان در طی شیوع ویروس کرونا آنقدرها آشفته نشد و کنترل بیماران ویروس کرونا در یونان کار ساده تری بود.

    سفر به جزیره کورفو در یونان بعد از کرونا

    سفر به کاوتات در کرواسی

    کاوتات یکی از جالب ترین مقاصد گردشگری کرواسی است و همیشه سلبریتی ها و افراد مشهور، زوج های جوان، خانواده ها و دوستداران فرهنگ، طبیعت و ورزش های آبی از سفر به آن استقبال می کنند. خوشبختانه باید بگوییم که کرواسی نیز به نسبت دیگر کشورهای اروپایی کمتر با ویروس کرونا درگیر شده است و تعداد مبتلایان آن به نسبت هر یک میلیون نفر جمعیتی که دارد، 20 برابر کمتر از هر کشور اروپایی دیگری است. نکته دیگر اینکه تعداد تخت های بیمارستانی کرواسی هم زیاد است و این شهری که ما در موردش صحبت می کنیم پر از ویلاهای شخصی، آپارتامان های توریستی و هتل های خانوادگی کوچک است و اقامت در آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا از هر نظر امن است.

    سفر به کاوتات در کرواسی

    سفر به جزایر مادیرا در پرتغال بعد از کرونا

    اول از همه این را بگوییم که در جزایر مادیرا هیچ مرگ و میری ناشی از ویروس کرونا ثبت نشده است و این نشان می دهد که جزایر مادیرا یک مقصد گردشگری امن برای سفرهای بعد از کرونا هستند. خوب است این را هم بدانید که جزایر مادیرا بسیار سواحل زیبایی دارند و حتی در زمستان نیز آفتابی هستند. نکته دیگر اینکه جزایر مادیرا برای تماشای پرندگان، برای طبیعت گردی و حتی برای جشن گرفتن سال نو میلادی محبوب هستند و با این حساب اگر شما یک سفر زمستانی به جزایر مادیرا را ترتیب دهید، انتخاب بسیار شایسته ای را انجام داده اید. به هر حال اگر شما هم دلتان می خواهد که برای فصل پاییز و زمستان یک سفر خارجی برای خودتان برنامه ریزی کنید، بهتر است که سفر به جزایر مادیرا را در گوشه ذهنتان داشته باشید و حتما به صورت جدی به آن فکر کنید. 

    سفر-به-جزایر-مادیرا-در-پرتغال-بعد-از-کرونا

    سفر به جزایر آزور در پرتغال بعد از کرونا

    اگر شما هم در دوران کرونا در قرنطینه بوده اید و از قرنطینه خسته شده اید، بهتر است که یک سفر به جزایر آزور پرتغال داشته باشید تا هم کمی از ویروس کرونا و استرس های ناشی از آن دور شوید و هم کمی در طبیعت وقت گذرانی کنید. اگر شما هم عاشق طبیعت گردی و گیاهان و جانوران هستید و از اینکه دلفین ها و وال ها را تماشا کنید و به این علاقه دارید که محصولات محلی و غذاهای محلی را تست کنید، مطمئنا از سفر به جزایر آزور در پرتغال لذت خواهید برد. خوبی جزایر آزور این است که در آن ویلاهای شخصی و آپارتمان های توریستی و هتل های کوچک خانوادگی متعددی ساخته شده است و با این اوصاف می توان گفت که جزایر آزور نیز مقصد گردشگری ایده آلی برای سفرهای بعد از کرونا هستند.

    سفر به جزایر آزور در پرتغال بعد از کرونا

    سفر به پروزا در یونان بعد از کرونا

    اگر شما هم دلتان می خواهد که بعد از کرونا به یک شهر ساحلی و آفتابی سفر کنید و در یک ویلا یا یک هتل ساحلی اقامت کنید، بهتر است که به پروزا در یونان سفر کنید. به هر حال اگر شما هم به دنبال یک سفر تابستانی بعد از کرونا هستید، می توانید مطمئن باشید که پروزا یکی از بهترین مقاصد گردشگری امن اروپا در زمان شیوع ویروس کرونا است. چراکه همان طور که گفته شد، یونان یکی از آن کشورهای اروپایی است که کمتر از کشورهای دیگر با ویروس کرونا درگیر شده است و این بدین معنی است که سفر به شهرهای مختلف یونان در زمان شیوع ویروس کرونا کار عاقلانه و منطقی است. خوب است این ر اهم بدانید که شهر پروازا یکی از طولانی ترین سواحل اروپا را دارد. این ساحل که ساحل مونولیتهی نام دارد، 22 کیلومتر طول و 50 متر عرض دارد و این بدین معنی است که شما به راحتی می توانید در آن فاصله اجتماعی را با دیگر توریستان حفظ کنید و از این بابت با مشکل مواجه نخواهید شد. نکته دیگر اینکه در سواحل پروازا همه نکات بهداشتی برای کنترل شیوع ویروس کرونا رعایت شده است و 4 متر بین هر کدام از چترهای ساحلی فاصله گذاشته شده است و فیلترهای هوایی اتاق های هتل ها نیز بعد از ترک هر توریست، عوض می شود. از طرفی این را هم خوب است بدانید که در اطراف پروازا 3 بیمارستان وجود دارد که آماده سرویس دهی هستند و اگر خدای نکرده برای کسی مشکلی پیش بیاید، سریع به او رسیدگی می شود.
    برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    سفر به پروزا در یونان بعد از کرونا

    مطالب بیشتر را در این بخش بخوانید

    ارزانترین شهرهای اروپا برای زندگی

    عجیب ترین شهرهای اروپا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW