021-88507190

همه چیز درباره باشگاه فوتبال صابونی در دهلی

گردشگری م.مقیمی 26 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فوتبال پرطرفدارترین بازی در دنیا است. اما از آن جذاب تر و هیجان انگیزتر، تفریح دیگری است که با نام فوتبال صابونی شناخته می شود! اتفاقا یک باشگاه فوتبال صابونی در دهلی هم ساخته شده است که در آن می توانید این تفریح مهیج و خنده دار را همراه با دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره باشگاه فوتبال صابونی در دهلی

    همه ما می دانیم که فوتبال یکی از جذاب ترین، خواستنی ترین و پرطرفدارترین بازی های گروهی در تمام دنیا است و تفریحی خیلی هیجان انگیزی است. اما از آن جذاب تر و هیجان انگیزتر، تفریح دیگری است که با نام فوتبال صابونی شناخته می شود! اتفاقا یک باشگاه فوتبال صابونی در دهلی هم ساخته شده است که در آن می توانید این تفریح مهیج و خنده دار را همراه با دوستان و خانواده خود تجربه کنید! به هر حال اگر شما هم به دنبال تجربه یک تفریح خاص و متفاوت در تور دهلی هستید، بهتر است که این مطلب را بخوانید و حتما در طول سفر خود به دهلی برنامه ریزی های لازم برای تجربه فوتبال صابونی را انجام دهید تا از این تفریح ناب در دهلی بی نصیب نمانید.

    فوتبال صابونی چه نوع تفریحی است؟

    فوتبایل صابونی نوعی فوتبال است که روی یک زمین بادی بازی می شود که روی آن با یک ورق پلاستیکی پوشانده شده است و آن ورق پلاستیکی با صابون و آب لیز شده است. البته فوتبال صابونی آنقدرها که به نظر می رسد، بازی خطرناکی نیست و باعث دست شکستگی و پا شکستگی نمی شود! چراکه هم سطح آن بادی است و هم اینکه دور تا دور زمین فوتبال با دیوارهای کوتاه بادی احاطه شده است و امنیت بازیکنان تا حد زیادی بدین شکل تامین شده است. با این حال شما می توانید کلاه ایمنی و محافظ های زانو نیز بپوشید تا دیگر خیالتان از بابت خطرهای احتمالی فوتبال صابونی راحت شود. حالا که در مورد امنیت صحبت کردیم و خیالتان از این بابت راحت شد، اجازه دهید که درباره هیجان و ابعاد تفریحی فوتبال صابونی در هند صحبت کنیم. خوب است این را بدانید که فوتبال صابونی در هند هیچ گونه قانون و قاعده خاصی ندارد و فقط گل زدن در آن مطرح است! در این بازی می توانند  تا10  نفر شرکت کنند و در دو تیم 5 نفره با هم رقابت کنند و در نهایت هر تیمی که بیشتر گل بزند، برنده اعلام می شود. نکته مهمی که باید درباره فوتبال صابونی در دهلی بدانید، این است که شما باید با پای برهنه بازی کنید تا بیشتر لیز بخورید و خنده و هیجان بازی هم دوچندان شود. 

    همه چیز درباره باشگاه فوتبال صابونی در دهلی

    باشگاه فوتبال صابونی کجای دهلی است؟

    همان طور که گفته شد یک باشگاه فوتبال صابونی در دهلی وجود دارد. این باشگاه فوتبال صابونی که از آن صحبت می کنیم و یکی از جذاب ترین اماکن تفریحی دهلی محسوب می شود، در منطقه ساکت دهلی واقع شده است. باشگاه فوتبال صابونی دقیقا در طبقه دوم مرکز خرید دی ال اف دهلی قرار گرفته است و شما می توانید بعد از خرید از این مرکز خرید، زمانی را هم به بازی در این باشگاه فوتبال صابونی در دهلی اختصاص دهید. این باشگاه فوتبال صابونی در دهلی از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و بلیط آن برای بازی نیم ساعته یک گروه 10 نفره 1،750 روپیه هند است. یعنی شما می توانید با همسفران خود در تور دهلی، زمین بازی باشگاه فوتبال صابونی در دهلی را با پرداخت 1،750 روپیه هند برای نیم ساعت اجاره کنید و نیم ساعتی در آن بازی کنید. برای دسترسی به باشگاه فوتبال صابونی در دهلی نیز کافی است که با مترو به ایستگاه مترو مالویا نگار دهلی بروید. در واقع مترو بهترین وسیله حمل و نقل دهلی برای دسترسی به باشگاه فوتبال صابونی دهلی است و هم از نظر هزینه و هم از نظر راحتی بهترین گزینه است.امیدواریم که شما هم بتوانید با رفتن به باشگاه فوتبال صابونی در دهلی خاطرات به یادمادنی تری از سفر به هند با تور دهلی داشته باشید. برای رزرو تور دهلی و تور ارزان مثلث طلایی هند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW