021-88507190

چگونه می توان از مسکو به سنت پترزبورگ رفت؟

راهنمای سفر م.مقیمی 18 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مسکو و سنت پترزبورگ چقدر از هم فاصله دارند و چگونه می توان از مسکو به سنت پترزبورگ رفت. ما امروز می خواهیم این سوال ها را بررسی کنیم در ادامه می توانید روش های مختلف سفر از مسکو به سنت پترزبورگ را ببینید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه از مسکو به سنت پترزبورگ برویم؟

    مسکو و سنت پترزبورگ هر دو شهرهای دیدنی هستند و مسلم است که هر کسی دلش می خواهد از فرصت خود در تور روسیه نهایت استفاده را ببرد و هم از مسکو و هم سنت پترزبورگ دیدن کند. اما مسکو و سنت پترزبورگ چقدر از هم فاصله دارند و چگونه می توان از مسکو به سنت پترزبورگ رفت. ما امروز می خواهیم این سوال ها را بررسی کنیم و جوابشان را به شما بگوییم. در ادامه می توانید روش های مختلف سفر از مسکو به سنت پترزبورگ را ببینید. 

    چگونه می توان از مسکو به سنت پترزبورگ رفت

    درباره سفر از مسکو به سنت پترزبورگ

    درست است که مسکو پایتخت روسیه است و خیلی از جاهای دیدنی روسیه را در خود جای داده است. اما سنت پترزبورگ نیز شهری است که در قرن 18 و 19 میلادی پایتخت روسیه بوده است. این بدین معنی است که وقتی که روسیه در دوران طلایی ثروت و قدرت خودش بوده، سنت پترزبورگ پایتخت روسیه بوده و با این حساب مشخص است که سنت پترزبورگ هم جاذبه های گردشگری متعددی دارد که یکی از دیگری ارزشمندتر هستند. پس بهتر است که در تور روسیه زمانی را هم به بازدید از سنت پترزبورگ اختصاص دهید و حتما از کاخ های فاخر، موزه های بین نظیر و ساختمان های لوکس سنت پترزبورگ دیدن کنید. به هر حال این یک فرصت بسیار طلایی برای شما است که بتوانید در تور روسیه هم از پایتخت روسیه یعنی شهر مدرن مسکو و هم از شهر زیبای سنت پترزبورگ دیدن کنید. پس بهتر است که این فرصت را از دست ندهید و از یکی از روش های سفر از مسکو به سنت پترزبورگ که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم، استفاده کنید و از شهر سنت پترزبورگ نیز دیدن داشته باشید.

    درباره سفر از مسکو به سنت پترزبورگ

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با قطار

    قطار یکی از محبوب ترین گزینه های موجود برای سفر از مسکو به سنت پترزبورگ است. جالب است بدانید که قطارهای مسکو به سنت پترزبورگ هم در طول روز و هم در طول شب این مسیر را طی می کنند و بدین شکل ایستگاه لنینگراد در مسکو را به ایستگاه موسکوفسکی در سنت پترزبورگ متصل می کنند. سریع ترین قطارهایی که این مسیر را طی می کنند، قطارهای ساپسان نام دارند که هم قطارهای راحت و مدرنی هستند و هم اینکه مسیر مسکو تا سنت پترزبورگ را کمتر از 4 ساعت طی می کنند. در مورد قیمت بلیط های قطارهای مسکو سنت پترزبورگ هم خوب است این را بدانید که قطارهای مختلف با صندلی های متنوعی برای رفتن از مسکو به سنت پترزبورگ وجود دارد. شما می توانید بلیط یک صندلی استاندارد در یک قطار متوسط را با پرداخت حدودا 2،500 تا 3،000 روبل تهیه کنید. البته این مسیر یک سری قطارهای ارزان تر هم دارد که البته خیلی لاکچری نیستند، اما شما می توانید با حدود 1،500 تا 2،500 روبل با آن ها مسیر مسکو تا سنت پترزبورگ را طی کنید. از آن طرف یک سری قطارهای لاکچری هم برای مسیر مسکو سنت پترزبورگ وجود دارد که قیمت آن ها بین 3،500 تا 15،000 روبل است و خوب هر کسی از آن ها استفاده نمی کند. 

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با قطار

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با هواپیما

    با اینکه مسکو از سنت پترزبورگ خیلی هم دور نیست، اما هواپیماهای زیادی بین این دو مسیر پرواز دارند. طی کردن مسیر مسکو تا سنت پترزبورگ حدودا 1.5 ساعت زمان می برد و قیمت بلیط هواپیما مسکو سنت پترزبورگ هم متنوع است و بستگی به این دارد که شما چه ایرلاینی را برای سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با هواپیما انتخاب کنید و از چند وقت قبل تر نسبت به رزرو بلیط هواپیما مسکو به سنت پترزبورگ اقدام کنید. اما بد نیست این را بدانید که رنج قیمت بلیط هواپیما مسکو سنت پتربورگ می توانید بین 65 دلار تا 200 دلار باشد و شما باید انتظار پرداخت چنین حدود قیمتی را برای طی کردن مسیر مسکو تا سنت پترزبورگ با هواپیما داشته باشید. در ضمن این را هم باید بدانید که کل زمان سفر از مسکو تا سنت پترزبورگ با هواپیما (با در نظر گرفتن مدت انتظار و زمان دسترسی به فرودگاه) می تواند بیشتر از طی کردن این مسیر با قطارهای سریع السیر طول بکشد! البته با توجه به اینکه شب ها هیچ قطار سریع السیری وجود ندارد، اگر کسی بخواهد این مسیر را شبانه طی کند، هواپیما برایش سریع ترین روش سفر از مسکو به سنت پترزبورگ خواهد بود. 

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با هواپیما

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با ماشین شخصی

    گذشته از همه مواردی که تا اینجای متن به آن ها اشاره کردیم، امکان اینکه فاصله مسکو تا سنت پترزبورگ را به صورت زمینی طی کنید، نیز وجود دارد. البته اگر شما بخواهید این مسیر را با ماشین شخصی طی کنید، باید اول یک ماشین برای خودتان در روسیه اجاره کنید که قواعد و قانون خاص خودش را دارد. لازم به ذکر است که جاده های متعددی برای سفر زمینی از مسکو به سنت پترزبورگ وجود دارند که هر کدامشان مسافت خاص خودشان را دارند. اما به طور میانگین فاصله مسکو از سنت پترزبورگ حدود 650 تا 700 کیلومتر است و اینکه شما چند ساعته این مسیر را طی کنید، بستگی به عادات رانندگی خودتان و البته ترافیک دارد. 

    سفر از مسکو به سنت پترزبورگ با ماشین شخصی

    مطالب بیشتر را با ورود به لینک های زیر بخوانید

    چگونه ارزان به روسیه سفر کنیم

    اپلیکیشن های کاربردی سفر به سن پترزبورگ

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW