021-88507190

با مراکز خرید پوکت بیشتر آشنا شوید

راهنمای سفر مهرپرواز 29 مهر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید پوکت به اندازه سایر مراکز خرید تایلند جذاب هستند. اما در پوکت از کجا خرید کنیم؟ این مراکز شامل رستوران، کافه و مراکز تفریحی هستند که به آن می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید پوکت را در کنار فرهنگ جذاب و زیبایی بهشت‌گونه این جزیره می‌توان از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران دانست. پوکت، به‌عنوان یک مقصد توریستی بی‌نظیر در تایلند، مراکز خرید متنوعی دارد که تجربه‌ای بی‌نقص از خرید را برای مسافران فراهم می‌کنند. از برندهای لوکس تا سوغاتی‌های محلی، هر چیزی را می‌توان در مراکز خریدی مانند جانگسلیون، سنترال فستیوال، بنانا واک و... پیدا کرد. در ادامه این مطلب، لیستی از بهترین مراکز خرید این شهر در اختیارتان می‌گذاریم.

    1. مرکز خرید جانگسلیون (Jungceylon Shopping Mall)

    در راهنمای سفر به پوکت خرید کردن یکی از تفریحات جذاب این شهر معرفی شده است. مرکز خرید جانگسلیون یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید پوکت است که موقعیت بسیار مناسبی در قلب ساحل پاتونگ دارد. در این مرکز خرید یک سوپرمارکت بسیار بزرگ (Big C Extra Jungceylon supermarket) و بیش از 200 فروشگاه دیگر وجود دارند و نمونه کاملی از انواع اجناس را به خریداران عرضه می‌کنند.

    در کنار معماری زیبا و دلنشین، این مرکز خرید، امکانات فوق‌العاده‌ای، شامل 5 سالن سینما، یک سالن بولینگ با 16 لاین و بیش از 25 رستوران و بار را در خود جای داده است. از دیگر جذابیت‌های جانگسلیون می‌تواند به فروشگاه بزرگ و درخشان رابینسون اشاره کرد که در دو طبقه، انواع اجناس مانند ساعت، کفش، لوازم خانگی و... را می‌فروشد. به‌طور کلی، جانگسلیون بهترین مکان برای خرید از پوکت است و انواع اجناس محلی و بین‌المللی را شامل می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    • لباس‌های مارک
    • عینک‌ آفتابی
    • عطر و لوازم آرایشی
    • کفش
    • لوازم الکترونیکی
    • لوازم خانگی
    • انواع اکسسوری

    آدرس مرکز خرید جانگسلیون:

    181 Rat-u-thit 200 Pee Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از 11 صبح تا 10 شب

    مرکز خرید جانگسلیون از بهترین مراکز خرید پوکت

    مرکز خرید جانگسلیون

    2. سنترال فستیوال (Central Festival Phuket)

    سنترال فستیوال از مراکز خرید معروف پوکت است که در حومه غربی شهر واقع شده و دو ساختمان بزرگ و بیش از 400 فروشگاه دارد. در این مرکز خرید، شما می‌توانید برخی از بهترین برندهای بین‌المللی مانند گوچی، لوئی ویتون و... را پیدا کنید. علاوه بر این، هر آنچه که بخواهید، شامل پوشاک، لوازم آرایشی، کالاهای خانگی، لوازم الکترونیکی، لباس ورزشی، لوازم کودکان و... در سنترال فستیوال یافت می‌شوند.

    در کنار تجربه شگفت‌انگیز خرید در سنترال فستیوال پوکت، شما همچنین می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها را در سینمای آن تماشا و انواع غذاهای باکیفیت را در رستوران‌های محلی و بین‌المللی آن امتحان کنید.

    آدرس سنترال فستیوال:

    74-75 Vichitsongkram Rd, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از 10:30 صبح تا 10 شب

    3. لایم لایت اونیو (Limelight Avenue Phuket)

    لایم لایت اونیو از مراکز خرید مهم پوکت محسوب می‌شود که در دو طبقه و در قلب شهر پوکت واقع شده است. این موقعیت عالی، در چند قدمی شهر قدیمی پوکت، به افراد محلی و گردشگران این امکان را می‌دهد تا هم از این منطقه قدیمی بازدید و هم لذت خرید در مرکز خریدی مدرن را تجربه کنند.

    در طبقه پایین مرکز یک فودکورت بزرگ با 15 غرفه وجود دارد که می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی، با قیمت مناسب را امتحان کنید. در طبقه دوم هم چند رستوران و کافی‌شاپ و یک رستوران بین‌المللی شیک قرار دارند. در فروشگاه‌ها هم شما می‌توانید طیف وسیعی از کالاها، شامل جواهرات، پوشاک، کیف، اسباب‌بازی‌ها، سوغاتی‌های دست‌ساز، لوازم آرایشی و ... و همچنین سالن‌هایی برای خدمات زیبایی مانند مانیکور، پدیکور و ... را پیدا کنید.

    آدرس لایم لایت اونیو:

    23/2 Dibuk Road, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح

    4. از جذاب ترین مراکز خرید پوکت؛ پریمیوم اوتلت (Premium Outlet Phuket)

    پریمیوم اوتلت یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید پوکت تایلند است که شبیه به یک دهکده ساخته شده و در خیابان‌های آن بوتیک‌ها، چندین رستوران و بار وجود دارند. این مرکز خرید که در حومه شمال غربی شهر پوکت قرار دارد، به‌دلیل فروش لباس‌های مارک و لوازم ورزشی با قیمتی مناسب شناخته می‌شود.

    در پریمیوم اوتلت شما می‌توانید حدود 300 مدل از کالاهای مارک که بیش از 90 درصد آن‌ها بین‌المللی هستند، مانند آدیداس، نایک و ... را پیدا کنید. اجناسی مانند انواع صنایع دستی تایلندی، پوشاک، کفش، لباس‌های ورزشی، اسباب‌بازی، کیف و ... و حتی اجناسی که تولیدشان متوقف شده‌اند، با قیمت پایین، در گوشه‌و‌کنار این مرکز خرید عرضه می‌شوند.

    آدرس پریمیوم اوتلت:

    1/888 Moo 2, Koh Kaew, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب

    پریمیوم اوتلت از بهترین مراکز خرید پوکت

    پریمیوم اوتلت

    5. مرکز خرید مدرن پوکت؛ بنانا واک (Banana Walk)

    بنانا واک یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در پوکت تایلند، واقع در جاده ساحلی پاتونگ، 100 متری جنوب جاده بنگلا است. این مرکز خرید با داشتن چراغ‌های LED رنگارنگ، شب‌ها، منظره‌ای خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارد. این مجتمع بزرگ با سه طبقه، تقریبا هر چیزی که برای خرید، خوردن و نوشیدن بخواهید را در اختیارتان می‌گذارد.

    هفت رستوران درجه یک، سالن اسپا، سالن آرایشی، فست‌فودهای رنجیره‌ای بین‌المللی و یک فروشگاه رفاه بزرگ، از امکانات بنانا واک هستند. در بنانا واک شما می‌توانید انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، جواهرات، وسایل ورزشی و هر چیزی که بخواهید را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این مرکز خرید، اجرای موسیقی زنده شبانه در بخشی از مجتمع است.

    آدرس بنانا واک:

     11/124 Thawewong Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب

    6. سورین تسکو لوتوس پارک (Surin Tesco Lotus Park)

    سورین تسکو لوتوس پارک در واقع یک هایپرمارکت بزرگ است که در آن غرفه‌های متعددی شامل لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، پوشاک، مواد غذایی و سبزیجات، اسباب‌بازی و... وجود دارند. این مركز خريد پوكت، در دل خود یک شعبه از مک‌دونالد را در کنار دیگر فود کورت‌ها جای داده است تا شما بتوانید انواع غذاها و فست‌فودهای باکیفیت را در کنار خرید، امتحان کنید.

    داروخانه، فضایی برای بازی کودکان، چندین دستگاه خودپرداز و بانک از جمله امکانات این مرکز خرید فوق‌العاده هستند.

    آدرس سورین تسکو لوتوس پارک:

    474 Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Thalang, Phuket 83110, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 6 صبح تا 10 شب

    7. هوم پرو ویلج؛ خرید بهترین موراد غذایی در مراکز خرید پوکت (Phuket HomePro Village)

    یکی از مراكز خريد در پوكت که اکثرا مهاجران و گردشگران برای خرید انواع مواد غذایی به آن‌جا می‌روند، هوم پرو ویلج است. در واقع، شما انواع ادویه‌ها، تنقلات، روغن‌ها و هر چیزی که از کشور خود بخواهید را می‌توانید در این مرکز خرید بیابید.

    هوم پرو ویلج همچنین به‌عنوان یک فروشگاه بزرگ لوازم خانگی هم شناخته می‌شود. علاوه بر این‌ها، در این مرکز خرید، چندین خرده‌فروشی، بانک، فروشگاه لوازم ورزشی و... هم وجود دارند. وجود یک فروشگاه بزرگ اسباب‌بازی‌فروشی هم این مرکز را به مکانی محبوب برای کودکان تبدیل کرده است.

    آدرس هوم پرو ویلج:

     10/61 Moo 10, Chalong, Muang, Phuket, 83130, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از 8 صبح تا 10 شب

    هوم پرو ویلج مراکز خرید مهم پوکت

    هوم پرو ویلج

    8. تورتل ویلج (Turtle Village)

    تورتل ویلج را در میان اسامی مراکز خرید پوکت، می‌توان جزو منحصربه‌فردترین‌ مراکز خرید و از جاهای دیدنی پوکت دانست که از طراحی متفاوت و جذابی برخوردار است. این مجتمع بزرگ خرید و غذاخوری در مای خائو، در ساحل شمال غربی پوکت قرار دارد و در دو طبقه، در اطراف یک میدان مرکزی ساخته شده است. فواره‌ای در وسط این میدان ساخته شده که به شکل سه لاک‌پشت سنگی است که روی هم قرار گرفته‌اند.

    شما در مغازه‌های این مجتمع می‌توانید انواع سوغاتی‌های تایلندی، لباس، لوازم ورزشی، عتیقه‌جات، جواهرات و... را تهیه کنید. یک سوپر مارکت بزرگ هم در تورتل ویلج وجود دارد که انواع مواد غذایی وارداتی، محصولات تازه و اقلام خانگی را عرضه می‌کند. رستوران‌هایی فوق‌العاده با غذاهای تایلندی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، دو صرافی و چندین دستگاه خودپرداز از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

    آدرس تورتل ویلج:

    889 Moo 3, Mai Kao, Thalang, Phuket 83110, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب

    9. بیگ سی؛ از مراکز خرید خوب پوکت (Big C)

    تنها در 300 متری شمال مرکز خرید مرکزی در خیابان بای‎پس (Bypass)، مرکز خرید دیگری به نام بیگ سی وجود دارد. بیگ سی یکی از مراکز خرید خوب در پوکت محسوب می‌شود که می‌تواند نیازهای خرید شما را در سطح قابل قبولی برآورده سازد. در این مرکز خرید، چندین غرفه لباس، لوازم جانبی خودرو، لوازم خانگی و تزئینی وجود دارند.

    سوپر مارکت بزرگ بیگ سی، چندین رستوران و فود کورت عالی، از امکانات این مرکز هستند. همچنین برای راحتی خریداران، بیگ سی شامل یک پارکینگ بزرگ در فضای باز هم می‌شود.

    آدرس بیگ سی:

    72 Moo 5, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب

    10. ایندکس لیوینگ مال (Index Living Mall)

    یکی از مراکز خرید شهر پوکت که مختص کالاهای خانگی شیک است، ایندکس لیوینگ مال در نزدیکی مرکز خرید مرکزی پوکت است. در این مال شما می‌توانید انواع سیستم‌های سینمای خانگی، آثار هنری، رختخواب و ظروف آشپزخانه را پیدا کنید. همچنین چندین فروشگاه لباس هم در آن وجود دارند.

    لازم به ذکر است که بخش اصلی این مرکز خرید به اقلام باکیفیت لوازم خانگی مانند ظروف پخت‌وپز (قابلمه، ماهی‌تابه و...) فرش و موارد مشابه اختصاص دارد.

    آدرس ایندکس لیوینگ مال:

     Soi Chaloem Phrakiat, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب

    ایندکس لیوینگ مال مراکز خرید در پوکت

    ایندکس لیوینگ مال

    11. سوپرچیپ (Supercheap)

    سوپرچیپ دقیقا مانند نامش یکی از ارزانترین مراکز خرید پوکت است که درست در شمال شهر قرار دارد. این مرکز یک بازار گسترده انبار مانند و بسیار بزرگ است که داخل آن هر محصولی که احتمالا می‌توانید تصور کنید، یافت می‌شود.

    شما هر چیزی که بخواهید می‌توانید در قفسه‌های بلند و نارنجی‌رنگ سوپرچیپ پیدا کنید، از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا غذای بسته‌بندی شده و تازه، لوازم جانبی ماشین و موتور سیکلت، مبلمان، ماهی‌های آکواریومی، ساعت، لوازم ماهی‌گیری، تلفن‌های همراه، سیگار، لوازم خانگی و... .

    آدرس سوپرچیپ:

     30/46 Thepkasattri Rd, Ratsada, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 4 صبح تا 10 شب

    12. تسکو لوتوس اکسترا (Tesco Lotus Extra Phuket)

    تسکو لوتوس اکسترا جزو اولین مراکز خرید بزرگ و مدرن در پوکت است و طیف وسیعی از کالاهای باکیفیت را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید بیشتر به‌عنوان یک سوپرمارکت بزرگ و مکانی برای خرید اسباب‌بازی و وسایل الکترونیکی شناخته می‌شود.

    در این مرکز خرید همچنین فروشگاه‌های دیگری مانند کفش، فروشگاه‌های مد و پوشاک هم وجود دارند. طبقه بالای آن شامل یک فود کورت بزرگ و منطقه‌ای برای بازی کودکان است. وجود یک شعبه از مک‌دونالد در تسکو لوتوس اکسترا، از دیگر جذابیت‌های این مرکز خرید است.

    آدرس تسکو لوتوس اکسترا:

    104 Chalermprakiat Ratchakan Thi 9 Road, Ratsada, Muang, Phuket 83000, Thailand

    ساعات کاری: هر روز از ساعت 7 صبح تا 11 شب

    ارزان ترین مراکز خرید پوکت کدامند؟

    در تمام مراکز خرید پوکت، طیف گسترده‌ای از انواع کالاها با برندهای مختلف عرضه می‌شوند؛ بنابراین شما با هر بودجه‌ای که باشید، می‌توانید چیزی برای خرید پیدا کنید. بااین‌حال، برخی از این مراکز، کالاهایی با قیمت مناسب‌تر در مقایسه با دیگر جاها عرضه می‌کنند.

    بازارهای پوکت مانند بازار شبانه کاتا، سوپرچیپ و پریمیوم اوتلت را می‌توان جزو مراکز خرید ارزان در پوکت دانست. همچنین در برخی فروشگاه‌های لایم لایت اونیو، ممکن است بتوانید کالاهایی با قیمت مناسب برای خرید پیدا کنید. برخی از مراکز خرید در پوکت هم تا صبح باز هستند و می‌توان به عنوان تفریحات شبانه پوکت از آنها یازدید کرد.

    لذت خرید کردن در مراکز خرید پوکت

    خرید کردن از شیرین‌ترین بخش‌های هر سفری است؛ خصوصا اگر در بازارها و مراکز خرید زنده و پرشور پوکت باشد. پوکت در کنار تمام جذابیت‌هایش، به‌دلیل فراهم کردن فرصت‌های فوق‌العاده‌ برای خرید، در میان گردشگران بسیار محبوب است. مراکز خرید این شهر همیشه پرجنب‌وجوش و مملو از انواع اجناس و کالاهای باکیفیت هستند. ما در این مطلب تلاش کردیم بهترین لیست مراکز خرید پوکت را در اختیار شما قرار دهیم تا به‌هیچ‌وجه تجربه خرید از آن‌ها را از دست ندهید. فراموش نکنید که سفر به جزیره بهشتی پوکت، بسیار رویایی و لذت‌بخش خواهد بود؛ به‌خصوص اگر برای سفرتان تورهای پوکت را انتخاب کنید. سفر با تور مزایای زیادی دارد که به شما این امکان را می‌دهد، بدون هیچ دردسری، فقط با بستن چمدانتان، راهی شوید. ناگفته نماند که در کنار تمام این مزایا، شما می‌توانید از قیمت‌های مناسب و حتی شرایط اقساطی تور پوکت آژانس مهرپرواز هم بهره ببرید.

    سوالات متداول

    1. بهترین مراکز خرید پوکت کدام‌اند؟

    برخی از محبوب‌ترین مراکز خرید پوکت شامل مرکز خرید جانگ‌سیلون (Jungceylon) در پاتونگ است که مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برندهای بین‌المللی، رستوران‌ها و سینماها را ارائه می‌دهد. سنترال فستیوال نیز یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره است که انواع کالاها از مد و پوشاک گرفته تا لوازم الکترونیکی و سوغات را در بر دارد.

    2. آیا مراکز خرید پوکت مکان مناسبی برای خرید سوغات هستند؟

    بله، مراکز خرید پوکت مکان‌های عالی برای خرید سوغات متنوع هستند. فروشگاه‌های این مراکز محصولات محلی مانند صنایع دستی تایلندی، ابریشم، مجسمه‌های بودا و زیورآلات سنتی را به فروش می‌رسانند. همچنین بازارهای شبانه و دکه‌های کوچک در داخل این مراکز، گزینه‌های اقتصادی‌تری برای خرید سوغات ارائه می‌دهند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW