021-88507190

کارناوال Vrnjci کارناوالی هیجان انگیز در صربستان

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهر پرواز 04 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    Vrnjci کارناوالی هیجان انگیز و مفرح در صربستان که تابستان هر سال برگزار میشود
    آیا شما هم لباس های رنگارنگ و پر زرق و برق را دوست دارید؟پس اصلا کارناوال هیجان انگیز Vrnjci را که هر ساله بیش از 200،000 بازدیده کننده دارد را از دست ندهید  و تلفن را بردارید و با مهرپرواز تماس بگیرید و تور صربستان را برای تاریخ کارناوال رزرو کنید!

    در حالی که این شهر برای طبیعت زیبا و هوای تازه اش مشهور است،در طول روزهای کارناوال به یک استیج برای کنسرت و تئاتر و رویدادهای ورزشی تبدیل می شود.رویداد اصلی یک رژه کارناوالی بزرگ است،اما می توانید انتظار یک عالمه سورپرایز،تفریح،خنده،شادی و رقص و پایکوبی را با ریتم موزیک های کارناوال داشته باشید.

    اگرچه شهر در طول سال همیشه پر از توریست است،اما شهر Vrnjačka banja در طول کارناوال Vrnjici در ماه جولای (تیر،مرداد)، از توریست لبریز می شود!در روزهای فستیوال Vrinjici گروه های مختلف از سراسر جهان به این شهر می آیند و برنامه های خود را اجرا می کنند.این فستیوال با دکور بی نظیر و رنگارنگش،جولای هر سال یکی از زیباترین سالن های صربستان میزبان تفریحات، هنرمندان و توریست ها از کشورهای سراسر دنیا می باشد.

    کارناوال Vrnjci کارناوالی هیجان انگیز در صربستان

    تقریبا هر گوشه از خیابان و میدان ها  چیزی جالب و جادویی برای نشان دادن دارند.مجبور نیستید که ماسک روی صورت بزنید، اما چطور می توانید در برابر وسوسه تبدیل شدن به کسی دیگر برای حداقل چند ساعت چشم پوشی کنید؟شما می توانید یک ابر قهرمان،شخصیت یک فیلم ترسناک یا کارتونی،گل یا پروانه یا هرچه دلتان بخواهد بشوید و در این کارناوال جذاب Vrnjci شرکت کنید.این فستیوال رقصنده هایی با لباس های رنگارنگ و پر زرق و برق شرکت می کنند که جلوه خاصی به این فستیوال میدهد.و همه این ها با ریتم موزیک های دی جی ها همراه است.موزیک هایی مثل پاپ،هیپ هاپ و همچنین موسیقی های سنتی و مردمی اجرا می شود.نمایشگاه ها،نمایش های تئاتر و رویدادهای ورزشی، فستیوال ها و غیر همه جزئی از این کارناوال شادی هستند.رژه بین المللی و رژه کارناوال کودکان مراسم اصلی است که به زیبایی برگزار می شود.

    در این فستیوال بیشتر از 40 برنامه تفریحی،فرهنگی و رویداد ورزشی برنامه ریزی شده است.شهر Vrnjačka banja  علاوه بر دریافت جایزه گل توریست از سازمان توریستی صربستان،عضو فدراسیون شهر های کارناوال (FECC) نیز شده است و فستیوال Vrnjci جایگاه مهمی در تقویم بزرگ ترین کارناوال ها و فستیوال های دنیا را دارد.

    تصویری از یک کارناوال

    چطور به کارناوال Vrnjci برویم؟
    شهر Vrnjačka banja از بلگراد 200 کیلومتر فاصله دارد و همه شهرهای اصلی صربستان به این شهر اتوبوس دارند. همچنین شما می توانید به شهر کرالیجوو بروید و از آن جا یک اتوبوس محلی به سمت کارناوال بگیرید که 30 کیلومتر دورتر است.

    وقتی این جا هستید، این تفریحات را نیز از دست ندهید:
    خانه بزرگ اربابی و با شکوه Belimarkovic که میزبان موزه Vrnjacka banja می باشد.شما می توانید از بناهای یادبود باستانی این شهر که میراث فرهنگی صربستان است دیدن کنید.همچنین بازدید از دژهای قرون وسطایی Ras، Maglic و Koznik تجربه ای فراموش نشدنی هستند که نباید از آن بگذرید.اگر شما روح ماجراجویانه ای دارید،رفتینگ در رودخانه ایبار را که در اواسط جولای در زمان کارناوال Vrnjci برگزار می شود را از دست ندهید.


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW