021-88507190

بهترین هتل های مارماریس

گردشگری مهرپرواز 01 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله به بررسی بهترین هتل های مارماریس و لوکس ترینشان می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر، کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر بندری مارماریس، به دلیل قرار گرفتن کنار دریا و احاطه شدن توسط رشته‌کوه‌ها، به بهشت ترکیه مشهور است. سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به مارماریس سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران در طول سفر، پیدا کردن اقامتگاه مناسب است. اگر در فکر سفر به شهر رویایی مارماریس هستید و هنوز اقامتگاه دلخواهتان را پیدا نکرده‌اید، در این مقاله بهترین هتل های مارماریس را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

    گرند یازیجی کلاب مارماریس پالاس؛ یکی از بهترین هتل های مارماریس ترکیه

    هتل 5 ستاره گرند یازیجی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazici Club Marmaris Palace)، یکی از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه است و امکانات ویژه‌ای به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در انبوهی از درختان کاج قرار گرفته و برای افرادی که به دنبال یک اقامتگاه لوکس در مارماریس می‌گردند، بسیار مناسب است.

    امکانات هتل مارماریس پالاس شامل کافه، رستوران، استخر، صرافی، آرایشگاه، شاتل هواپیمایی، باشگاه و مهد کودک است. کلیه مهمانان در 459 اتاق این هتل به وای فای، تلویزیون، حمام و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز دسترسی دارند.

    برای دسترسی به هتل گرند یازیجی باید به محله ایچملر مراجعه کنید. فاصله این هتل تا ساحل و مرکز شهر حدود 10 دقیقه است و کلیه کارکنان آن به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند. تنوع غذاها، تمیزی اتاق‌ها، امکانات عالی و منظره بکر، هتل گرند یازیجی را به یکی از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه از نظر مردم تبدیل کرده است.

    بهترین هتل های مارماریس

    عکسی از هتل گرند یازیجی کلاب مارماریس پالاس 

    هتل الگانس مارماریس؛ لوکس ترین هتل مارماریس

    هتل الگانس اینترنشنال مارماریس (Elegance Hotels International)، یکی از دنج‌ترین هتل‌های مارماریس به شمار می‌رود. این هتل معماری خیره‌کننده و دکوراسیون بسیار جذابی دارد و لوازم چوبی استفاده شده در اتاق‌ها، احساس آرامش در مسافران ایجاد می‌کنند.

    از امکانات هتل الگانس مارماریس می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام،‌ اسپا، خشکشویی، ساحل اختصاصی، صرافی، باشگاه ورزشی و محل فرود هواپیما اشاره کرد. این مجموعه یک رستوران بسیار لوکس نیز دارد. همچنین مهمانان می‌توانند همزمان با صرف غذا از موسیقی زنده نیز لذت ببرند.

    کلیه 193 اتاق این هتل لوکس مجهز به وای فای، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و بار نوشیدنی است. اگر زبان ترکی بلد نیستید اصلا نگران نباشید، همه کارکنان هتل الگانس به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی مسلط هستند.

    برای دسترسی به هتل الگانس باید به محله سیتلر مراجعه کنید. این هتل فاصله کمی با ساحل و مرکز شهر دارد و از همه لحاظ در بین گردشگران محبوب است. همین حالا می‌توانید با رزرو تور مارماریس خود را برای یک سفر رویایی آماده کنید.

    الیت ورد مارماریس؛ بهترین هتل ساحلی در مارماریس

    الیت ورد مارماریس (Elite World Marmaris Hotel)، بهترین هتل ساحلی در مارماریس است. ساحل اختصاصی این هتل در فاصله کمتر از 40متری آن واقع شده و بسیار دنج و زیبا است. هتل 5 ستاره الیت ورد در سایت‌های جهانی همچون بوکینگ و تریپ ادوایزر، رتبه بالایی به خود اختصاص داده و یکی از لوکس‌ترین و ایده‌آل‌ترین هتل‌های مارماریس به شمار می‌رود.

    از امکانات این هتل مدرن می‌توان به کافه، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، خشکشویی و آرایشگاه اشاره کرد و کلیه اتاق‌های هتل نیز، مجهز به تلویزیون، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و بالکن هستند.

    هتل الیت ورد مارماریس فقط 7 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و در محله زیبای ایچملر واقع شده است. توجه داشته باشید که فقط افراد 14 سال به بالا اجازه ورود به این هتل را دارند.

    اگر می‌خواهید بدانید مارماریس کجاست، ما در مقاله‌ای به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم.

    هتل های 5 ستاره مارماریس

    عکسی از هتل الیت ورد مارماریس 

    بلو بی پلاتینیوم؛ آرام‌بخش‌ترین هتل در مارماریس

    بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum) از لوکس‌ترین هتل‌‌های مارماریس ترکیه است. این هتل در محله سیتلر، بلوار جمهوریت قرار گرفته و تا مرکز شهر حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. کلیه اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی هتل بلو بی پلاتینیوم به کاشی‌های آبی رنگ مزین شده‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. رنگ آبی نماد آرامش و خونسردی است؛ این هتل نیز در حقیقت فضایی آرامش‌بخش دارد و همه استرس‌ها را از شما دور می‌کند.

    از امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم می‌توان به رستوران با موزیک زنده، استخر و مرکز ماساژ اشاره کرد. کلیه 440 اتاق هتل به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال، وای فای، حمام اختصاصی و بالکن مجهز هستند.

    گرند پاشا هتل؛ از محبو‌ب‌ترین هتل‌های مارماریس

    هتل 5 ستاره گرند پاشا در محله آرموتالان مارماریس قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود. این هتل یکی از انتخاب‌های اصلی خانواده‌ها به شمار می‌رود؛ زیرا فضای سرگرمی که برای کودکان در نظر گرفته شده و کادر حرفه‌ای آن، آرزوی هر پدر و مادر در سفر است؛ البته این هتل به زوج‌های جوان نیز خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد و در مجموع اقامتگاهی مناسب برای همه سنین و سلیقه‌ها است.

    از امکانات هتل گرند پاشا می‌توان به استخر بزرگسالان و کودکان، حمام، سونا، مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، رستوران با منوی ویژه کودک، زمین تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، خشکشویی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد. کلیه 280 اتاق این هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، وای فای، سبد میوه رایگان، حمام اختصاصی و یخچال هستند؛ همچنین مهمان‌ها می‌توانند صبحانه خود را در اتاق نوش جان کنند. برنامه‌های شبانه‌روزی هتل گرند پاشا شامل کارائوکه و نمایش نیز بسیار پرطرفدار هستند.

    هتل های لوکس مارماریس

    گرند پاشا هتل مارماریس

    گرین نیچر دیاموند؛ هتلی همه چیز تمام در مارماریس ترکیه

    وقتی صحبت از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه می‌شود، نباید هتل 5 ستاره گرین نیچر دیاموند (Green Nature Diamond) را از یاد ببریم. این هتل با ساحل اختصاصی و تفریحات آبی، بیشتر شبیه به یک پارک آبی است. پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز طبیعت و دکوراسیون منحصربه‌فرد هتل گرین نیچر دیاموند، این مجموعه را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مارماریس تبدیل کرده است.

    از امکانات و تفریحات این هتل می‌توان به قایق‌سواری، اسکواش، غواصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران بین‌المللی، بار، زمین تنیس، تبادل ارز، ساحل اختصاصی، باغ و خشکشویی اشاره کرد. کلیله 639 اتاق هتل نیز مجهز به وای فای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. کارمندان هتل نیز به زبان‌های انگلیسی و آلمانی تسلط دارند. اگر در سفر به مارماریس به دنبال یک هتل همه چیز تمام هستید، گرین نیچر دیاموند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شماست. 

    تی یو آی بلو گرند آزور؛ هتلی در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر

    تی یو آی بلو گرند آزور (TUI BLUE Grand Azur)، در محله سیتلر، بلوار جمهوریت مارماریس و در یک باغ گرمسیری واقع شده و از ایده‌آل‌ترین هتل‌های شهر است. نقطه قوت این هتل 5 ستاره، فاصله کم آن با جاذبه‌های گردشگری و ساحل مارماریس است.

    از امکانات هتل تی یو آی بلو گرند آزور می‌توان به رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، زمین بازی کودکان، سالن ورزش، کلاس‌های ایروبیک و آشپزی، کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. کلیه 324 اتاق این مجموعه نیز مجهز به تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وای فای، بالکن و حمام اختصاصی لوکس هستند.

    قیمت هتل های مارماریس چقدر است؟

    قیمت هتل‌های مارماریس بسیار متنوع است؛ زیرا هر هتل با توجه به تعداد ستاره‌هایی که دارد و خدماتی که عرضه می‌کند، هزینه متفاوتی برای هر شب اقامت در نظر می‌گیرد. اگر در طول سفر به دنبال اقامتگاه‌های لوکس و امکانات عالی نیستید، هتل‌های ارزان قیمت با امکانات معمولی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    هتل‌های علی بابا، نیچر، آکدنیز اپارت و آلمنا از ارزان ترین هتل‌ها در مارماریس به شمار می‌روند که هزینه اقامت در آن‌ها، حدود شبی 20 دلار است. برای اطلاع از هزینه های سفر به مارماریس، ما برای شما مقاله ای کامل با همین عنوان آماده کرده ایم.

    اقامت رویایی در بهترین هتل های مارماریس

    پیدا کردن اقامتگاه مناسب، یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران است. در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های مارماریس پرداختیم تا در سفر به این شهر رویایی، با مشکل مواجه نشوید. از بین هتل‌های معرفی شده در فهرست بالا، به راحتی می‌توانید یک هتل متناسب با بودجه و سلیقه خود پیدا کنید.

    با خرید تور مارماریس از آژانس مهرپرواز، در بهترین هتل‌های این شهر اقامت خواهید کرد. اگر برای یک سفر خاطره‌انگیز و جذاب به بهشت ترکیه آماده هستید، همین حالا تور مورد نظرتان را با چند کلیک از مجموعه ما خریداری کنید. مطمئن باشید که با مهرپرواز، بهترین سفرها را تجربه خواهید کرد.

    سوالات متداول

    1. هزینه اقامت در هتل‌های لوکس مارماریس چقدر است است؟

    هزینه اقامت در هتل‌های لوکس مارماریس به عوامل زیادی مانند دسترسی هتل و فصلی که به مارماریس سفر می‌کنید دارد و باید برای اقامت در هتل‌های لوکس این شهر، مبلغی حدود ۵۰ دلار را در نظر داشته باشید. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت هر هتل بهتر است به سایت مهرپرواز مراجعه کنید.

    2. آیا هتل‌های مارماریس به جاذبه‌های شهری نزدیک هستند؟‌

    اکثر هتل‌هایی که نام بردیم، به جاذبه‌های گردشگری شهر مارماریس نزدیک هستند. اگر معیار شما برای انتخاب هتل نزدیک بودن به جاذبه‌ها است، هتل تی یو آی بلو گرند آزور گزینه‌ای مناسب و عالی برای شماست.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW