021-88507190

8 پارک آب دبی در امارات

گردشگری مهرپرواز 08 فروردین ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین پارک آبی دبی را می‌شناسید؟ اگر درباره این پارک‌ها اطلاعی ندارید، این مطلب چند پارک آبی بی‌نظیر را معرفی کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رفتن به پارک آبی دبی یکی از هیجان‌انگیزترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه‌ها برای گذراندن تعطیلاتی بی‌نظیر در این شهر است. دبی سرزمینی است که در میان گردشگران به تفریح ​​و ماجراجویی شناخته شده و هر ساله، هزاران بازدید‌کننده را از سراسر جهان جذب می‌کند. جذاب‌ترین بخش دبی، پارک‌های آبی آن است که با کیفیت بالا، هیچ گردشگری را هرگز ناامید نمی‌کنند. اگر قصد دارید با دوستان یا خانواده خود به دبی سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما رفتن به پارک‌های آبی را در لیست خود قرار دهید. در همین راستا، ما هم در ادامه این مطلب، بهترین پارک آبی دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

    پارک آبی وایلد وادی؛ مناسب ترین پارک آبی دبی در زمستان

    پارک آبی وایلد وادی یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی دبی و روبروی برج العرب دیدنی است. امکانات منحصربه‌فرد و پیشرفته این پارک باعث شده تا نام آن در لیست 10 مجموعه اول آبی سراسر دنیا قرار گیرد. این پارک با وجود اینکه روباز است، یکی از بهترین تفریحات خانوادگی دبی به شمار می‌رود و در تمام فصول قابل دسترسی خواهد بود. چراکه با داشتن تجهیزات پیشرفته، دمای آن در حد متعادل حفظ می‌شود. با توجه به این موضوع، می‌توان وایلد وادی را مناسب‌ترین پارک آبی دبی در زمستان دانست.

    این پارک شامل دو استخر برای موج‌سواری مصنوعی، سرسره‌هایی هیجان‌انگیز و 30 وسیله بازی جذاب برای کودکان و بزرگسالان است. با رفتن به این پارک، شما می‌توانید لحظاتی پرهیاهو و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید و از هجوم سریع آدرنالین نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که ساعت فعالیت این پارک جذاب از 10 صبح تا 6 عصر است.

    درباره بلیط این پارک باید بدانید که ورودی برای کودکان زیر سه سال و مهمانان هتل جمیرا رایگان است و به‌طور کلی، هزینه بلیط بر اساس قد محاسبه می‌شود. هزینه بلیط بسته به امکاناتی که انتخاب می‌کنید (فقط بازی یا بازی همراه با خوراکی) متفاوت خواهد بود؛ برای مثال ورودی پارک برای فقط استفاده از وسایل، برای بزرگسالان (11 سال به بالا با قد بیشتر از 1.1 متر) از حدود 195 درهم و برای کودکان (3 تا 10 سال با قد زیر 1.1 متر) از حدود 175 درهم شروع می‌شود.

    آدرس:

    Jumeirah Street, Next to Burj Al Arab, Jumeirah 2, Dubai

    پارک آبی وایلد وادی دبی

    عکسی از پارک آبی وایلد وادی

    پارک آبی آتلانتیس

    پارک آبی دبی آتلانتیس به نقطه عطفی در گردشگری این شهر تبدیل شده است. یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دبی، یعنی پارک آبی آتلانتیس، در مجموعه هتل آتلانتیس قرار دارد و با اتوبوس و مترو هم می‌توان به آن دسترسی داشت. این پارک دوست‌داشتنی، با مجموعه‌ای از استخرها، 30 مدل سرسره و دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز، جزو پرطرفدارترین پارک‌های آبی در دنیا و بهترین جاهای دیدنی دبی است.

    علاوه بر انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز، جاذبه‌های دیگری هم در آتلانتیس پارک وجود دارند که عبارتند از:

    • ساحل خصوصی
    • فضایی مخصوص کودکان با تفریحات مناسب
    • آکواریوم آبی
    • غواصی و تماشای دنیای زیر آب
    • سرزمین شیرهای دریایی و دلفین‌ها
    • رستوران و کافه

    همچنین می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی در سرسره پر از آدرنالین حمله کوسه‌ها داشته باشید.

    قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی بسته به نوع امکاناتی که می‌خواهید در پارک به آن‌ها دسترسی داشته باشید، کاملا متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی خودتان، از قبل بلیط مورد نظرتان را از طریق سایت پارک آتلانتیس رزرو کنید. ساعات دسترسی به بازی‌های پارک هم از 10 صبح تا 9 شب خواهد بود.

    آدرس:

    Atlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

    پارک آبی اسپلش ان پارتی؛ پارک آبی دبی مخصوص کودکان

    اگرچه بزرگسالان هم در پارک آبی اسپلش ان پارتی سرگرمی‌های زیادی دارند، اما در واقع، این پارک مخصوص کودکان بین 2 تا 10 سال ساخته شده است. اسپلش ان پارتی یک مجموعه عالی برای تفریح در آب و هوای دبی در نوروز است. در این پارک، طیف گسترده و جذابی از سرسره‌های آبی، رستوران و آبمیوه‌بار برای کودکان در دسترس است تا لحظاتی فوق‌العاده و خاطره‌انگیز را رقم بزنند.

     اسپلش ان پارتی مکان فوق‌العاده‌ای برای مهمانی و تولد است و شما می‌توانید جشن تولد فرزندان کوچک خود را در این پارک برگزار کنید؛ تولدی که تا آخر عمر آن را به یاد خواهند آورد. ناگفته نماند که این مکان برای بازی و سرگرمی کودکان کاملا ایمن است؛ طوری که شما می‌توانید آن‌ها را با خیال راحت، آنها را در پارک تنها بگذارید. برای مثال، استخرها طوری طراحی شده‌اند که ارتفاع آب تا سطح کمر کودکان محدود شود و برایشان خطری نداشته باشد.

    قیمت پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی برای کودکان 99 درهم است و در صورتی که شامل زیپ لاین، وعده‌های غذایی یا امکانات دیگر باشد، تا 120 و 139 درهم می‌رسد. قیمت بلیط بزرگسالان، 50 درهم است و ساعات فعالیت پارک از 9 صبح تا 8 شب خواهد بود.

    آدرس:

    Al Safa 2, Street 8A, Villa no.1, Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

    پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی برای کودکان

    عکسی از پارک آبی اسپلش ان پارتی

    پارک آبی اسپلش پد

    این دنیای آبی در فضای باز، مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی کودکان یک تا 12 سال است. در پارک آبی اسپلش پد، فرزندان شما می‌توانند در محیطی ایمن و بسیار مفرح، طیف وسیعی از فعالیت‌های آبی را تجربه کنند. در پارک، برای آرامش خاطر شما، کارکنان حرفه‌ای و نجات‌غریق‌های آموزش‌دیده حضور دارند تا فرزندان‌تان با خیال راحت، لحظاتی به‌یادماندنی را سپری کنند.

    شما می‌توانید در خود پارک بمانید و مراقب فرزندان‌تان باشید یا آن‌ها را تنها بگذارید و با خیالی آسوده، اوقات‌تان را بیرون پارک سپری کنید. در اسپلش پد، برای راحتی کودکان، امکاناتی مانند کمد، مکان مخصوص تعویض لباس، خوراکی‌هایی مانند آبمیوه، بستنی و... در دسترس‌اند.

    پارک آبی اسپلش پد، هر روز، از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز است. هزینه بلیط آن به ازای هر ساعت 65 درهم و برای یک روز کامل، 95 درهم خواهد بود. برای رفتن به پارک، شما می‌توانید از اتوبوس یا مترو (ایستگاه JLT) استفاده کنید. اگر از قبل کارت مترو دبی را تهیه کرده باشید، می‌توانید خیلی راحت به این پارک برسید. انواع کارت مترو دبی را می‌شناسید؟

    آدرس:

    Beach Front, North side of THE BEACH, Near Roxy Cinema – Dubai

    پارک آبی لگولند؛ پارک آبی دبی پارک اند ریزورت

    پارک آبی لگولند که برای کودکان 2 تا 12 سال ایده‌آل است، زندگی در سرزمین لگوها را بازسازی می‌کند. کل پارک به سبک لگو طراحی شده است و فرزندان‌تان به محض ورود به آن، می‌توانند تجربه‌ای منحصربه‌فرد را پشت سر بگذارند. این پارک آبی یکی از امکانات مجموعه دبی پارک اند ریزورت است که گروهی از تفریحات و امکانات رفاهی را برای افراد در نظر گرفته است.

    این پارک از بیست سرسره آبی و بیش از پانزده هزار مدل لگو تشکیل شده است و امکان سافاری و موج‌سواری هم برای کودکان وجود دارد. یکی از بخش‌های بسیار جذاب پارک، قابلیت ساخت قایق است. کودکان می‌توانند خودشان به‌وسیله لگوها، قایق‌شان را بسازند و در رودخانه آرام پارک، قایق‌سواری کنند.

    ساعات کاری پارک از 10 صبح تا 6 عصر و جمعه‌ها از 11 صبح تا 7 عصر است. هزینه بلیط لگولند، در صورت خرید آنلاین 295 درهم و در صورت خرید حضوری 330 درهم خواهد بود.

    آدرس:

    Opposite Palm - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

    پارک آبی لگولند دبی

    تصویری از پارک آبی لگولند

    پارک آبی لاگونا؛ پارک آبی معروف دبی

    لاگونا یکی از پارک‌های آبی معروف دبی است که به شما امکان دسترسی به ساحل خصوصی و برخی از هیجان‌انگیزترین وسایل سواری در کل دبی را می‌دهد. شما می‌توانید در تونل‌های آبی این پارک، شادی و ترشح آدرنالین را تجربه کنید یا از موج‌سواری و تفریح در سرسره‌های مختلف پارک لذت ببرید. تفریح در لاگونا می‌تواند جذاب‌ترین تجربه‌ای باشد که بعد از خرید، در تور دبی برای خودتان می‌سازید.

    پارک آبی لاگونا مناظر خیره‌کننده‌ای از خلیج عربی و خط افق زیبای دبی را به معرض نمایش می‌گذارد؛ بنابراین اگر قصد خیس شدن ندارید، می‌توانید به تماشای این مناظر زیبا بنشینید یا به‌سادگی با نوشیدنی خود، زیر نور آفتاب استراحت کنید.

    لاگونا پارک هر روز، از 10 صبح تا 6 عصر برای همه در دسترس است و از ساعت 7 عصر تا 2 بامداد پنچشنبه‌ها، فقط به بانوان اختصاص دارد. هزینه بلیط بزرگسالان برای پارک آبی لاگونا از حداقل حدود 149 درهم آغاز می‌شود و کودکان زیر 2 سال هم نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

    آدرس:

    La mer - Dubai - United Arab Emirates

    پارک آبی آکوافان؛ بزرگترین پارک آبی دبی

    یکی از جاهایی که در راهنمای سفر به دبی می‌بینید، پارک آبی آکوافان است. آکوافان که بزرگ‌ترین پارک بادی دبی شناخته می‌شود، مکانی مناسب برای هر کسی است که به‌دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد می‌گردد. این پارک بیش از 2700 مترمربع وسعت دارد و سواری‌ها و بازی‌های بی‌شماری ارائه می‌دهد که تجربه آن‌ها هرگز از یادتان نخواهد رفت. این پارک هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ایده‌آل خواهد بود.

    در آکوافان بیش از 110 بازی مختلف برای پریدن، سر خوردن و انواع فعالیت‌های آبی پر از هیجان وجود دارند. همچنین شما می‌توانید در مجموعه غذاخوری‌های زیبای پارک، در فضایی باز، انواع خوراکی‌های خوشمزه را امتحان کنید. پارک آبی آکوافان دبی، هر روز از 9 صبح تا 7 عصر باز است و هزینه بلیط آن برای هر نفر، 155 درهم خواهد بود.

    آدرس:

    The Beach, opposite to JBR - Dubai - United Arab Emirates

    پارک آبی آکوافان بزرگترین پارک آبی دبی

    عکسی از پارک آبی آکوافان

    پارک آبی دریم لند؛ پارک آبی پرماجرای یزد

    به دنیایی پر از شادی و شگفتی شیرجه بزنید و در کنار خانواده خود به پارک آبی دریم لند بروید تا یک روز پرماجرا را در دبی سپری کنید. دریم لند جزو معروف‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه و حتی آسیا است که بهتر است آن را در هزینه های سفر به دبی در نظر بگیرید. پارک دریم لند مساحتی حدود 250 هزار مترمربع دارد و شامل حدود 25 نوع سرسره جذاب و متفاوت می‌شود.

    شما می‌توانید در سرسره 40 متری توئیستر پارک، حس هیجان‌انگیز سقوط آزاد را تجربه کنید یا در سرسره‌های بلک هول پارک که شیب زیادی دارند، درون یک سیاهچاله تاریک سقوط کنید. سایر امکانات دریم لند شامل بازی‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان، استخر موج، رودخانه آرام، سرسره‌های رفتینگ راید و ... می‌شوند.

    یکی از نکات مثبت مربوط به پارک آبی دریم لند این است که هر سال، برای اطمینان از ایمنی پارک، تمام تجهیزات و وسایل بازی، به‌طور کامل بررسی می‌شوند. ساعت فعالیت این پارک از 10 صبح تا 6 عصر است. هزینه بلیط پارک برای بزرگسالان با قد بالای 120 سانتی‌متر، 93 درهم و کودکان بین 80 تا 120 سانتی‌متر، 73 درهم خواهد بود.

    آدرس:

    50-minute ride from Dubai, Umm Al Quwain, United Arab Emirates

    بهترین پارک آبی دبی را در سفر فراموش نکنید

    بدون شک تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی در دبی انتظار شما را می‌کشند؛ اما یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی، پارک‌های آبی آن، با امکاناتی فوق‌العاده پیشرفته است. خصوصا اگر در تابستان یا بهار با تور دبی نوروز 1403 به دبی سفر می‌کنید، می‌توانید برای فرار از گرما، به پارک‌های آبی هیجان‌انگیز آن پناه ببرید. ما در این مطلب 8 پارک آبی دبی را که جزو بهترین‌ها هستند به شما معرفی کردیم تا در سفر به این شهر زیبا، حتما آن‌ها را تجربه کنید. شما هم اگر تجربه‌ای از پارک‌های آبی دبی دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    1. قوانین پارک آبی دبی در زمینه پوشش چگونه‌اند؟

    پوشش در پارک آبی دبی آزاد است؛ اما زنان نمی‌توانند بیکینی بپوشند و باید حتما مایو داشته باشند.

    2. آیا پارک‌های آبی دبی در ماه رمضان بازند؟

    بله، پارک آبی دبی در ماه رمضان باز و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران‌اند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW