021-88507190

4 پارک آبی بدروم با بهترین قیمت و امکانات!

راهنمای سفر مهرپرواز 23 تیر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
انتخاب بهترین پارک آبی بدروم از میان گزینه‌های موجود کار ساده‌ای نیست؛ اما شما می‌توانید پس از خواندن این مطلب پارک آبی دلخواهتان را برای تفریح انتخاب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر ساحلی بدروم، در کنار سواحل و جاذبه‌های بی‌نظیر، پارک‌های آبی فوق‌العاده‌ای نظیر پارک آبی ددمان بدروم، پایترتس این کاکتوس، پارک آبی هتل ووگ و بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا را هم دارد که با امکانات درجه یک فضایی را فراهم می‌کنند تا گردشگران بتوانند یک روز پرماجرا و شگفت‌انگیز را در آن‌ها تجربه کنند. این 4 پارک آبی بدروم را می‌توان از اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر توریستی ترکیه دانست. اگر قصد دارید با بهترین پارک آبی بدروم آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

    لیست پارک آبی های بدروم

    در جدول زیر، شما را با بهترین پارک آبی های بدروم ترکیه و هزینه نسبی هر کدام آشنا می‌کنیم و در ادامه مطلب هر پارک آبی بدروم را با امکانات آن توضیح خواهیم داد.

    نام پارک آبی هزینه ورودی نسبی
    پارک آبی ددمان بدروم (آکواپارک بدروم) 38 دلار
    پارک آبی پایترتس این کاکتوس 38 دلار
    بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا 64 دلار
    پارک آبی هتل ووگ 238 دلار
    پارک آبی هتل مجیک لایف 380 دلار

    جدول لیست پارک‎‌های آبی بدروم

    1. پارک آبی ددمان؛ محبوب ترین پارک آبی بدروم

    اگر بخواهیم از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین پارک آبی بدروم ترکیه بگوییم، می‌توان به پارک آبی ددمان بدروم یا همان آکواپارک بدروم واقع در محله موغله اشاره کرد. این پارک آبی جذاب در سال 1999 افتتاح شده و از آن زمان تاکنون، مورد بازسازی قرار گرفته و کاملا به‌روز و پیشرفته شده است. در سال 2018، بعد از عوض‌شدن مدیریت آن، نام پارک به اورتاکنت تغییر یافت؛ اما مردم همچنان آن را با نام ددمان می‌شناسند.

    این پارک با داشتن انواع تفریحات هیجان‌انگیز و امکانات رفاهی متنوع، مکانی عالی برای گذراندن یک روز شاد و پرانرژی برای تمام اعضای خانواده است. در ادامه شما را با تفریحات و وسایل هیجان‌انگیز پارک آشنا می‌کنیم. امکانات رفاهی پارک آبی ددمان شامل موارد زیر می‌شوند:

    • رستوران‌ها و فست‌فودهای متنوع
    • کمدهای اختصاصی
    • آلاچیق‌هایی برای استراحت
    • اتاق رخت‌کن
    • دوش
    • صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن
    • سرویس بهداشتی

    اما در پارک آبی ددمان چه سرگرمی‌هایی برای افراد وجود دارد؟

    سرسره‌ های متنوع

    در این پارک ابی بدروم که از جاهای دیدنی بدروم هم هست، 23 سرسره جذاب و مهیج برای تمامی سنین وجود دارند تا سطح آدرنالین شما را بالا ببرند؛ سرسره‌هایی مانند سرسره خانوادگی، سرسره چاله فضایی، سرسره دوقلو چرخان، سرسره تونل‌دار، سرسره چندگانه و... .

    رودخانه تنبل

    رودخانه تنبل یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پارک آبی ددمان است. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از تیوب‌های بادی، به آرامی در مسیر رودخانه حرکت کرده و از مناظر اطراف لذت ببرند. این تجربه آرامش‌بخش و دلپذیر، فرصتی عالی برای استراحت و تماشای محیط اطراف است.

    انواع استخر

    در پارک، استخرهای عالی و متنوعی، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وجود دارند. از جمله این استخرها می‌توان به استخر شنا با عمق‌های متفاوت برای تمام سنین، استخر موج‌ساز برای ایجاد موج‌های مصنوعی و داشتن تجربه‌ای مشابه با موج‌های دریا و یک جکوزی بزرگ اشاره کرد.

    سقوط آزاد

    یکی از بخش‌های پرطرفدار و محبوب پارک آبی ددمان، سقوط آزاد است که تجربه‌ای مهیج و سرشار از ترشح آدرنالین را به شما هدیه می‌دهد. احتمالا بعد از سقوط آزاد، حتی هیجان‌انگیزترین سرسره‌ها هم به چشمتان نیایند.

    اطلاعات ضروری پارک آبی ددمان بدروم

    روزهای کاری: هر روز هفته

    ساعات فعالیت پارک: از 10:30 صبح تا 6:30 عصر

    هزینه بلیط ورودی: برای بزرگسالان حدود 38 دلار، برای کودکان 7 تا 12 سال حدود 32 دلار و برای کودکان زیر 7 سال، رایگان

    پارک آبی ددمان از پارک های آبی بدروم ترکیه

    تصویری از پارک آبی ددمان

    2. پایترتس این کاکتوس؛ پارک آبی کوچک بدروم

    این پارک آبی در بدروم، با اینکه از نظر مساحت در مقایسه با دیگر پارک‌های آبی کوچک‌تر است، اما تمام امکانات رفاهی و تفریحی جذاب، برای تمام گروه‌های سنی را شامل می‌شود. یکی از مزایای این پارک، موقعیت آن است که تقریبا در مرکز شهر، در کنار خلیج تیلکیجیک (Tilkicik) واقع شده و از همین رو، دسترسی به آن بسیار آسان است. امکانات رفاهی پارک آبی پایترتس این کاکتوس عبارتند از:

    • درمانگاه برای انجام کمک‌های اولیه
    • دوش
    • اتاق رخت‌کن
    • چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیر
    • پذیرایی با نوشیدنی
    • عکاسی، رستوران، کافه، بار و پزشک (استفاده از این امکانات نیازمند پرداخت هزینه اضافه است)

    در ادامه شما را با تفریحات و وسایل بازی پارک آشنا می‌کنیم.

    سرسره‌ های هیجان‌انگیز

    این پارک حدود 6 سرسره هیجان‌انگیز، مخصوص بزرگسالان و کودکان دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها سرگرم باشید و یک ماجراجویی شگفت‌انگیز را پشت سر بگذارید. سرسره ماری به طول 135 متر، سرسره مخصوص کودکان، سرسره چندگانه و سرسره موج از جمله وسایل تفریحی و جذاب پارک هستند.

    سقوط آزاد

    این بخش جذاب از مهیج‌ترین بخش‌های پارک است که به شما این امکان را می‌دهد تا سقوط آزاد با سرعت بسیار زیاد را تجربه کنید. سقوط شما در نهایت، با فرودی نرم به اتمام می‌رسد.

    انواع استخر

    در پارک، استخرهایی با عمق‌های متنوع، هم برای کودکان و هم بزرگسالان وجود دارند تا شما بتوانید ساعاتی را به شنا یا کسب آرامش در استخرها اختصاص دهید.

    کلاب مخصوص کودکان

    شما می‌توانید با خیال راحت، فرزندان خود را برای ساعاتی در کلاب مخصوص کودکان بگذارید تا اوقات شاد و لذت‌بخشی را تجربه کنند و به فعالیت‌هایی مانند رقص و ایروبیک بپردازند.

    اطلاعات ضروری پارک آبی پایترتس این کاکتوس

    روزهای کاری: تمام روزهای هفته

    ساعات فعالیت: 10:30 صبح تا 5:30 عصر

    هزینه بلیط ورودی: برای بزرگسالان 38 دلار، کودکان بین 7 تا 12 سال 30 دلار و برای کودکان زیر 7 سال، رایگان

    پایترتس این کاکتوس پارک آبی بدروم

    تصویری از پارک آبی پایترتس این کاکتوس

    3. ووگ؛ پارک آبی بدروم در هتل لوکس

    جذابترین پارک‌ آبی بدروم، در هتل 5 ستاره و بسیار مجلل ووگ واقع شده است. این هتل که از بهترین هتل های بدروم به شمار می‌رود، در کنار امکانات رفاهی کامل و اتاق‌هایی شیک و مدرن، تفریحات فوق‌العاده‌ای را هم برای مسافران تدارک دیده است که یکی از محبوب‌ترین امکانات هتل را می‌توان پارک آبی آن دانست. ناگفته نماند که مسافران هتل، می‌توانند به‌صورت نامحدود، از امکانات و تفریحات پارک آبی استفاده کنند. برخی از امکانات هتل ووگ بدروم شامل موارد زیر می‌شوند:

    • سالن اسپا
    • فروشگاه‌های مخصوص خرید سوغاتی
    • سالن بولینگ
    • سالن بدن‌سازی
    • اتاق یوگا
    • امکانات غواصی و قایق‌رانی
    • پارک و زمین بازی مخصوص کودکان
    • ساحل اختصاصی با صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن
    • زمین تنیس و گلف

    از جمله امکانات پارک آبی هتل ووگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    سرسره ‌های مهیج

    در این پارک آبی شما می‌توانید لحظات هیجان‌انگیزی را در سرسره‌های متنوع آن سپری کنید؛ سرسره‌هایی مانند سرسره پیچ‌درپیچ، سرسره ماری، سرسره تونل‌دار و... .

    استخرهایی مخصوص تمام سنین

    علاوه بر استخر سرپوشیده هتل، استخرهایی هم مخصوص بزرگسالان و هم کودکان وجود دارند. کودکان می‌توانند در استخر مخصوص، با انواع تیوب، لحظاتی شاد سپری کنند.

    چرخ‌ و فلک

    یکی از جذابیت‌های این پارک، چرخ‌وفلک بزرگ آن است که علاوه بر هیجان سوارشدن، شما می‌توانید مناظر جذابی را از بالای آن ببینید.

    اطلاعات ضروری پارک آبی هتل ووگ

    آدرس وبسایت هتل: www.voguehotelsupreme.com

    شروع قیمت اتاق‌ها برای یک شب: 238 دلار

    ووگ از بهترین پارک های ابی بدروم ترکیه

    تصویری از پارک ابی ووگ

    4. بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا

    اگر به‌دنبال هتل با پارک آبی در بدروم هستید، بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا بهترین گزینه برای شماست. این هتل بدروم با پارک آبی، با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک و اتاق‌هایی مجهز و باکیفیت، اقامتگاهی فوق‌العاده برای یک تعطیلات رویایی محسوب می‌شود. از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • خدمات نگهداری از کودکان
    • حمام بخار ترکی و سونا
    • صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن
    • ژیمناستیک صبح‌گاهی
    • والیبال ساحلی
    • سالن تناسب اندام
    • سالن بیلیارد
    • زمین بازی فوتبال، پینگ‌پنگ و بسکتبال
    • رستوران و کافی‌شاپ
    • ساحل اختصاصی

    این هتل پارک آبی‌دار بدروم وسایل تفریحی جذابی برای تمامی سنین دارد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

    انواع سرسره

    چندین سرسره هیجان‌انگیز مانند سرسره‌های پیچ‌درپیچ در پارک آبی بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا وجود دارند تا شما بتوانید لحظاتی شاد را تجربه کنید.

    انواع استخر

    استخرهای روباز و سرپوشیده موجود در این هتل به شما این امکان را می‌دهند تا کاری به بهترین زمان سفر به بدروم یعنی تابستان نداشته باشید و بتوانید از شناکردن در هر فصلی لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید با خیال راحت، به فرزندان خود اجازه دهید تا در استخرهای مخصوص کودکان، به بازی و شادی بپردازند.

    اطلاعات ضروری بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا

    شماره تماس برای رزرو هتل: 90 252 313 6400

    شروع قیمت اتاق‌ها برای یک شب: 64 دلار

    بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا هتل بدروم با پارک آبی

    عکسی از بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا

    بهترین پارک آبی بدروم وجود ندارد

    واقعیت این است که هر پارک آبی بدروم می‌تواند بهترین پارک آبی آن باشد. بدروم یکی از مناطق توریستی در ترکیه به شمار می‌رود که جذابیت‌ها آن، هر ساله باعث جذب گردشگران زیادی می‌شوند. یکی از جذابیت‌های این شهر ساحلی، پارک‌های آبی آن است که امکان گذراندن یک روز شاد و مهیج را برای شما فراهم می‌کنند. از همین رو، ما این مقاله را به معرفی امکانات و بررسی قیمت پارک آبی بدروم اختصاص دادیم تا در صورت سفر به این شهر دوست‌داشتنی با تور بدروم، فرصت تفریح در پارک‌های آبی آن را از دست ندهید. شما هم اگر اطلاعاتی درباره بدروم و پارک‌های آبی آن دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    1. کدام هتل بدروم پارک آبی دارد؟

    برخی از هتل های پارک ابی در بدروم شامل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا، هتل ووگ و هتل مجیک لایف می‌شوند.

    2. آیا پارک‌های آبی بدروم برای کودکان مناسب هستند؟

    بله، تقریبا پارک‌های آبی بدروم مناسب برای کودکان طراحی شده‌اند. این پارک‌ها دارای بخش‌های ویژه‌ای برای کودکان هستند که شامل سرسره‌های کوچک، استخرهای کم عمق، و مناطق بازی ایمن است. همچنین، نجات غریق‌ها و پرسنل حرفه‌ای در تمام مدت حضور دارند تا اطمینان حاصل شود که کودکان در محیطی امن و مراقبت‌شده سرگرم هستند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW