هتل پورت ریور آنتالیا

Port River Hotel Antalya

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    مبل و صندلی
    بالکن

هتل پورت ریور آنتالیا یکی از هتل ‌های مجلل و بی‌نظیر شهر آنتالیا به شمار می‌رود که در منطقه زیبا و سرسبز سیده واقع شده است. این هتل ۵ ستاره که در میان رودخانه ماناوگات و ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است، از بهترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می‌رود و دارای امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری است.

هتل پورت ریور آنتالیا با معماری زیبا و ساختمان زیبا و مجلل خود در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است.هتل ۵ ستاره پورت ریور آنتالیا در ۷۰ کیلومتری شهر آنتالیا، ۵ کیلومتری ماناوگات و کیلومتری مرکز سیده قرار گرفته است.

انواع اتاق‌ها، امکانات هتل،‌ قیمت و جاذبه های دیدنی اطراف هتل پورت ریور آنتالیا را در ادامه خواهید خواند.

انواع اتاق‌های هتل پورت ریور آنتالیا 

در هتل پورت ریور آنتالیا ۴۰۶ اتاق مجهز وجود دارد که تمامی این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. اتاق‌های هتل پورت ریور می‌توانند تمام نیازهای مسافران این هتل را در تور آنتالیا برطرف کنند. اتاق‌های هتل پورت ریور آنتالیا و امکانات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق استاندارد با نمای دریا یا Standard Room With Sea View: مساحت بین ۱۶ تا ۲۷ متر - ظرفیت بین ۱ تا ۳ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - مبلمان - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تهویه هوا - بالکن - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - میز و آینه آرایش
  • اتاق استاندارد با نمای زمین یا Standard Room With Land View: مساحت بین ۱۶ تا ۲۷ متر - ظرفیت بین ۱ تا ۳ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - مبلمان - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تهویه هوا - بالکن - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - میز و آینه آرایش
  • اتاق خانوادگی یا Family Room: مساحت ۴۵ متر - ظرفیت بین ۱ تا ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - مبلمان - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تهویه هوا - بالکن - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - میز و آینه آرایش
  • اتاق سه تایی یا Triple Oda: مساحت ۲۷ متر - ظرفیت بین ۱ تا ۲ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره یا دو تخت ۱ نفره - مبلمان - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تهویه هوا - بالکن - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - میز و آینه آرایش

امکانات هتل پورت ریور آنتالیا

هتل پورت ریور آنتالیا از نظر امکانات رفاهی و تفریحی یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می‌رود و شامل امکانات رفاهی و تفریحی متعددی مانند امکانات غذایی، مرکز مجهز اسپا، مینی کلاب مخصوص کودکان، تفریحات ورزشی و سایر امکانات رفاهی می‌باشد.

رستوران اصلی هتل با سرو انواع غذاهای مختلف در وعده‌های مختلف به صورت سلف سرویس و بوفه، ۲ رستوران آلاکارته با ظرفیت ۵۰ نفر و سرو غذای ترکیه‌ای و ایتالیایی برای وعده شام، شیرینی پزی با سرو انواع دسر و کیک و ۴ بار با سرو انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی در نقاط مختلف هتل مجموعه امکانات غذا و نوشیدنی هتل پورت ریور آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

مرکز مجهز اسپا و انواع خدمات (حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و انواع مختلف ماساژ)، اتاق جلسه، سالن همایش، دارت، بازی‌ها و انواع مسابقه در استخر، ایروبیک، تیراندازی، یوگا، کلاس رقص، والیبال ساحلی، واترپلو، پارتی در باغ، دیسکو شبانه به همراه دی‌جی، مینی کلاب مخصوص کودکان به همراه زمین بازی، بیلیارد، اتاق بازی، اجاره دوچرخه، باشگاه بدنسازی و مرکز پرورش اندام تعدادی از امکانات تفریحی و رفاهی هتل پورت ریور را شامل می‌شوند.

سایر امکانات هتل پورت ریور آنتالیا نیز شامل یک استخر روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان با امکانات کامل رفاهی (صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن)، استخر سرپوشیده، پارک آبی به همراه سرسره‌های جذاب و مهیج در اندازه‌های مختلف، ساحل اختصاصی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در چند قدمی هتل با امکانات رفاهی کامل (زمین بازی مخصوص کودکان، سرویس غذا و نوشیدنی، چتر، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، دوش، رختکن و سرویس بهداشتی)، اینترنت رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، اجاره خودرو، سالن زیبایی و دسترسی و امکانات مخصوص معلولین می‌باشد. 

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل پورت ریور آنتالیا

همانطور که خواندید، هتل پورت ریور آنتالیا در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار گرفته است. منطقه سیده یکی از زیباترین مناطق شهر آنتالیا به شمار می‌رود که تعداد زیادی جاذبه دیدنی و مرکز خرید را در خود جای داده است. قصد داریم تا جاهای دیدنی آنتالیا و مراکز خرید این شهر را که در نزدیکی هتل پورت ریور قرار گرفته است را به همراه فاصله بین هتل تا آن‌ها را نام ببریم:

  • ساحل تیترینگل (۱/۱ کیلومتر)
  • دریاچه تیترینگل (۲/۴ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۶/۲ کیلومتر)
  • آباره رومی (۷ کیلومتر)
  • آبشار ماناوگات (۸/۸ کیلومتر)
  • ساحل عمومی کیزیلوت (۹ کیلومتر)
  • موزه سیده (۹/۲ کیلومتر)
  • شهر باستانی سیده (۹/۵ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۱۰/۱ کیلومتر)
  • مرکز خرید دریم مال (۱۰/۴کیلومتر)
  • مرکز خرید سیده (۱۵ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۳۹/۴ کیلومتر)

همچنین فاصله بین هتل پورت ریور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا نیز حدودا ۷۱ کیلومتر است که این مسیر با تاکسی تقریبا ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید.

قیمت هتل پورت ریور آنتالیا

قیمت هتل پورت ریور آنتالیا با توجه به اینکه یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره شهر آنتالیا است، برای مسافران به صرفه است. قیمت و هزینه اقامت در این هتل و تمام هتل‌ های آنتالیا از اواخر بهار تا اواخر تابستان به بیشترین مقدار خود می‌رسد. برای مثال هزینه اقامت ۲ نفر در این هتل در فصل تابستان و برای ۴ شب حداقل ۹۵۰ یورو و حداکثر ۱۰۵۶ یورو می‌باشد.

هتل های مشابه