هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی

Charisma Deluxe Hotel kusadasi

  • Charisma De Luxe Hotel (1)-mehrparvaz
  • Charisma De Luxe Hotel (16)-mehrparvaz
  • Charisma De Luxe Hotel (19)-mehrparvaz-4316
  • Charisma De Luxe Hotel (9)-mehrparvaz
  • Charisma De Luxe Hotel (18)-mehrparvaz

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    مبل و صندلی
    اتو
    بالکن
    نظافت روزانه

نام هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی در میان بهترین هتل های کوش آداسی قرار گرفته و با امکانات بی‌نظیر خود در فصل تابستان میزبان گردشگران زیادی از کشورهای آسیایی و اروپایی است.

این هتل ۵ ستاره ساحلی که دارای یک ساحل اختصاصی و استخر بی‌نظیر روباز با منظره دیدنی است، در سال ۲۰۰۶ و در یک ساختمان ۹ طبقه تاسیس شده و در سال ۲۰۱۵ نوسازی آن به پایان رسیده است.

این هتل ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه تفریحی و خرید کوش آداسی فاصله دارد و از نظر دسترسی به مکان‌های دیدنی این شهر در نقطه مناسبی قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به مهم‌ترین امکانات هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی اشاره کنیم باید از مواردی مانند استخر، ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، رستوان، بار نوشیدنی و سایر امکانات نام ببریم.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی انواع اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی بپردازیم.

انواع اتاق‌های هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی

کسانی که قصد خرید تور کوش آداسی را دارند و می‌خواهند در هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی اقامت داشته باشند، می‌توانند یکی از ۲۱۸ اتاق این هتل را انتخاب کنند. امکانات مجهز اتاق‌های این هتل یکی از نقاط قوت آن است. در این بخش با انواع اتاق‌های هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی و امکانات آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • سوئیت الماس یا Diamond Suite: مساحت ۷۲ متر مربع - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - مناسب برای ۳ نفر - دارای ۱ حمام و ۲ سرویس بهداشتی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - دستگاه اسپرسو - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - دارای جکوزی در اتاق - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو
  • سوئیت عقیق یا Opal Suite: مساحت ۵۵ متر مربع - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - مناسب برای ۳ نفر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا و طبیعت به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - دستگاه اسپرسو - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - دارای جکوزی در اتاق - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو
  • سوئیت مروارید یا Pearl Suite: مساحت ۵۵ متر مربع - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - مناسب برای ۳ نفر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا و طبیعت به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - دستگاه اسپرسو - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - دارای جکوزی در اتاق - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو
  • اتاق سوپریور یا Superior Room: مساحت بین ۲۸ تا ۳۹ متر مربع - مناسب برای ۳ نفر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا یا طبیعت به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو
  • اتاق دلوکس یا Deluxe Room: مساحت بین ۳۸ تا ۵۳ متر مربع - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - مناسب برای ۳ نفر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا یا طبیعت به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو
  • سوئیت به همراه حمام ترکی یا Suite with Turkish Bath: مساحت ۵۲ متر مربع - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - مناسب برای ۳ نفر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - دارای حمام ترکی - سشوار - بالکن بزرگ با منظره دریا و طبیعت به همراه میز و صندلی - اینترنت وای فای رایگان - دارای یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو -  تهویه هوا مرکزی - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - دستگاه اسپرسو - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تلفن - دارای جکوزی در اتاق - مینی بار - صندوق امانات - اتو و میز اتو

امکانات هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی

یکی از نکاتی باید قبل از رزرو هتل در کوش آداسی به آن دقت کرد، امکانات هتل است؛ چون به طور معمول با سفر به شهرهای کشور ترکیه بیشترین زمان سفر در هتل سپری می‌شود. امکانات هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی را می‌توان به چند بخش مختلف مانند رستوران، امکانات ورزشی، سرگرمی و رفاهی تقسیم کرد.

یک رستوران که به صورت بوفه و برای تمام وعده‌ها انواع غذاهای مختلف بین‌المللی و محلی را برای مهمانان سرو می‌کند و دارای سالن روباز و سرپوشیده است، یک رستوان با سرو انواع غذاهای دریایی، بار نوشیدنی در لابی هتل با سرو انواع نوشیدنی‌ها به صورت ۲۴ ساعته، اسنک بار یا رستوران میان وعده در کنار استخر هتل و بار نوشیدنی در کنار ساحل امکانات غذا و نوشیدنی هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی را تشکیل می‌دهند.

از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل ۵ ستاره نیز می‌توان به مواردی مانند ورزش‌های آبی در ساحل، غواصی، مرکز مجهز اسپا به همراه انواع مختلف ماساٰژ، حمام ترکی، سونا، سولاریوم، یک استخر روباز مجلل و یک استخر سرپوشیده با امکانات رفاهی، جکوزی، ساحل اختصاصی به همراه صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، باشگاه بدنسازی و مرکز تناسب اندام، یوگا، اجاره دوچرخه، موسیقی زنده، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز، اتاق بازی، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات خشکشویی، سرویس شاتل، اجاره خودرو، سالن زیبایی و دسترسی و امکانات مخصوص معلولین، اتاق جلسه، سالن همایش و سالن عروسی اشاره کرد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی

در این بخش قصد داریم تا جاهای دیدنی کوش آداسی که در نزدیکی هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی قرار گرفته‌اند را به همراه فاصله هتل تا آن‌ها معرفی کنیم تا کسانی که قصد سفر به این شهر زیبای ساحلی را دارند بتوانند به خوبی برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

  • شهر باستانی پرینه (۱/۸ کیلومتر)
  • مرکز چرم کوش آداسی (۲ کیلومتر)
  • مرکز خرید اسکالا نوا (۲/۱ کیلومتر)
  • جزیره کبوتر، قلعه کوش آداسی (۲/۶ کیلومتر)
  • مرکز خرید آکدوگان (۳/۱ کیلومتر)
  • ساحل بانوان (۴/۶ کیلومتر)
  • بازار بزرگ کوش آداسی (۵/۴ کیلومتر)
  • پارک آبی آدالند (۵/۷ کیلومتر)
  • شهر باستانی افسوس (۱۵/۶ کیلومتر)
  • کتابخانه سلسوس (۱۸/۴ کیلومتر)
  • معبد آرتمیس (۱۷/۱ کیلومتر)
  • مسجد عیسی بیگ (۱۷/۳ کیلومتر)
  • خانه حضرت مریم (۲۳/۲ کیلومتر)
  • مرکز خرید سوکه (۲۶/۶ کیلومتر)
  • غار زئوس (۳۳/۱ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر حدودا ۷۹ کیلومتر، تا فرودگاه چارداک دنیزلی حدودا ۲۵۱ کیلومتر، تا فرودگاه میلاس بدروم ۱۲۱ کیلومتر، تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس ۳ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین ایستگاه قطار نیز ۱۰ کیلومتر است. 

قیمت هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی

قیمت هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی و هزینه رزرو آن با توجه به تعداد نفرات و فصل سفر می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال ۴ شب اقامت یک نفر در این هتل حداقل ۹۲۸ و حداکثر ۱۰۳۸ یورو خواهد شد. هزینه اقامت دو نفر در این هتل در کمترین حالت ۱۱۶۰ یورو و در بیشترین حالت ۳۳۱۴ یورو می‌شود. همچنین یک خانواده ۳ نفره هم بابت ۴ شب اقامت در این هتل باید حداقل ۳۲۸۵ و حداکثر ۳۳۱۴ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه