صفحه اصلی
هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

Crystal Sunset Luxury Resort & Spa Hotel Antalya

  • 19331016
  • 19331059
  • 20253375
  • 20253389
  • 19331016-4606

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا نامید که در منطقه سیده و ماناوگات قرار دارد. این هتل ۵ ستاره با معماری بی‌نظیر و ظرافت سلطنتی و راحتی مدرن، می‌تواند یکی از بهترین‌ هتل‌ها در تور آنتالیا باشد.

هتل کریستال سان ست در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است و یک ساختمان باشکوه ۶ طبقه با بهترین امکانات و ۵۸۴ اتاق را در خود جای داده است.

اگر بخواهیم تعدادی از مهم‌ترین امکانات این هتل را نام ببریم، می‌توانیم به استخر، اینترنت وای فای رایگان، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان، بار نوشیدنی، رستوران و ساحل اختصاصی اشاره کنیم.

در ادامه با انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

همانطور که گفته شد، هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا دارای ۵۸۴ اتاق است که این اتاق‌ها در ۴ نوع مختلف و با توجه به نیاز مهمانان طراحی و ساخته شده است. لیست اتاق‌های هتل و امکانات آن به شرح زیر است:

  • اتاق استاندارد یا Standard Room: دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - کتری برقی - مینی‌بار - تراس - صندلی در تراس برای استراحت - تلفن - تهویه هوا مرکزی - چای و قهوه ساز - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی یا هوشمند (ماهواره‌ای) - صندوق امانات

  • اتاق خانواده یا Family Room: دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - دارای ۲ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - کتری برقی - مینی‌بار - تراس - صندلی در تراس برای استراحت - تلفن - تهویه هوا مرکزی - چای و قهوه ساز - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی یا هوشمند (ماهواره‌ای) - صندوق امانات

  • اتاق استاندارد بزرگ یا Standard Large Room: دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - دارای ۲ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - کتری برقی - مینی‌بار - تراس - صندلی در تراس برای استراحت - تلفن - تهویه هوا مرکزی - چای و قهوه ساز - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی یا هوشمند (ماهواره‌ای) - صندوق امانات

  • سوئیت سلطان یا Sultan Suite: دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - دارای ۱ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - کتری برقی - مینی‌بار - تراس - صندلی در تراس برای استراحت - جکوزی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن در تراس -  تلفن - تهویه هوا مرکزی - چای و قهوه ساز - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی یا هوشمند (ماهواره‌ای) - صندوق امانات

امکانات هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

در این بخش می‌خواهیم به امکانات هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت اشاره کنیم. این هتل از نظر امکانات تفریحی و رفاهی یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌رود.

رستوران‌ها و بارهای نوشیدنی این هتل شامل یک رستوران اصلی با منوی بوفه و برای تمامی وعده‌های غذایی، رستوران آلاکارته Italian  با منوی غذایی ایتالیایی و برای وعده شام، رستوران آلاکارته Turkish با منوی غذای ترکیه‌ای و برای وعده شام، رستوران آلاکارته Mexican با منوی غذای مکزیکی و برای وعده شام، رستوران آلاکارته Fish با منوی غذای دریایی و برای وعده شام، رستوران آلاکارته Asian با منوی غذای آسیایی و برای وعده شام، رستوران آلاکارته Kids با منوی غذای کودکان و برای وعده شام، ۶ اسنک‌ بار با منوهای مختلف، یک شیرینی‌ پزی و ۱۲ بار نوشیدنی با انواع نوشیدنی‌های مختلف در تمام محوطه هتل می‌باشد.

پارک آبی مخصوص بزرگسالان با ۱۱ سرسره، پارک آبی مخصوص کودکان با ۵ سرسره، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی با تمامی امکانات، تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف از ۱ ماه تا ۱۷ سال، کلاب شبانه و دی‌جی، کنسرت و موسیقی زنده، نمایش‌های سرگرم کننده، سونا، باشگاه بدنسازی، تنیس، مینی گلف، بولینگ، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی، مرکز اسپا، ماساژ،‌ حمام ترکی، دسترسی‌های مخصوص معلولین، سالن زیبایی مخصوص خانم‌ها و آقایان، فروشگاه، سالن همایش و اتاق کنفرانس، خدمات خشک‌شویی و اتو، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان در تمامی محوطه هتل را می‌توان از مهم‌ترین امکانات هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا نام برد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

تعدادی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید شهر آنتالیا در منطقه سیده واقع شده است و قرار گرفتن هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت در این منطقه باعث می‌شود که مسافران این هتل به این مکان‌ها دسترسی راحتی داشته باشند. لیست این جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید و فاصله آن‌ها تا هتل به ترتیب زیر می‌باشد:

  • موزه سیده (۲/۵ کیلومتر)

  • شهر باستانی و تاریخی سیده (۲/۶ کیلومتر)

  • آمفی تئاتر سیده (۲/۶ کیلومتر)

  • معبد آپولو و آتنا (۲/۹ کیلومتر)

  • مرکز خرید سیده (۳/۳ کیلومتر)

  • پارک ساحلی سیده (۴/۱ کیلومتر)

  • مرکز خرید نوا مال (۶/۴ کیلومتر)

  • رودخانه و آبشار ماناوگات (۱۰ کیلومتر)

همچنین فاصله بین فرودگاه آنتالیا و هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت حدودا ۶۱ کیلومتر یا ۵۴ دقیقه می‌باشد.

قیمت هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت آنتالیا

برای اقامت در هتل کریستال سان ست لاکچری ریزورت به مدت ۳ شب و برای ۲ نفر حداقل ۷۸۷ یورو و حداکثر ۱۸۵۱ یورو لازم است. یک خانواده ۳ نفره نیز برای ۳ شب اقامت باید حداقل ۱۱۸۰ یورو و حداکثر ۱۴۴۰ یورو پرداخت کند. هزینه اقامت یک خانواده ۴ نفره به مدت ۳ شب نیز حداقل ۱۴۴۰ یورو و حداکثر ۱۶۴۵ یورو می‌شود.

هتل های مشابه