هتل سی پلنت آنتالیا

Sea Planet Resort&Spa Hotel Antalya

  • هتل سی پلنت آنتالیا
  • هتل سی پلنت آنتالیا-39
  • هتل سی پلنت آنتالیا-8806
  • هتل سی پلنت آنتالیا-2505
  • هتل سی پلنت آنتالیا-1629

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل سی پلنت آنتالیا سومین هتل از هتل‌های مجموعه Seaden hotels می‌باشد که در منطقه توریستی کیزیلوت در نزدیکی منطقه زیبا و سرسبز سیده قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره ساحلی که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است و تا مرکز شهر آنتالیا ۹۰ کیلومتر فاصله دارد، یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر آنتالیا به شمار می‌رود. ساختمان اصلی این هتل نیز معماری زیبا و بی‌نظیری دارد.

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که در هتل سی پلنت آنتالیا وجود دارد می‌توان به ساحل اختصاصی بی‌نظیر، استخر، اتاق‌های زیبا و مجهز، مرکز اسپا، تفریحات و سرگرمی‌های مختلف ورزشی، رستوران، بار نوشیدنی، وای فای و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

در ادامه به معرفی انواع اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سی پلنت آنتالیا خواهیم پرداخت.

انواع اتاق‌های هتل سی پلنت آنتالیا

در هتل سی پلنت آنتالیا ۳۹۲ اتاق استاندارد، ۶۳ اتاق خانوادگی و ۵ اتاق مخصوص معلولین و در مجموع ۴۶۰ اتاق وجود دارد. مسافرانی که قصد خرید تور آنتالیا و اقامت در این هتل را دارند می‌توانند با توجه به امکانات اتاق‌های این هتل که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، مناسب‌ترین اتاق را انتخاب کنند و لحظات آرامش‌ بخشی را تجربه کنند.

  • اتاق استاندارد یا Standard Room: مساحت ۲۸ الی ۳۲ متر - دارای یک تخت ۲ نفره - تراس با منظره دریا - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - مینی‌ بار - تلفن - صندوق امانات - تلویزیون ماهواره‌ای - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - وای فای
  • اتاق خانوادگی یا Family room: مساحت ۴۸ متر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - تراس با منظره دریا - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - مینی‌ بار - تلفن - صندوق امانات - تلویزیون ماهواره‌ای - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - وای فای

امکانات هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا را می‌توان از بهترین هتل های منطقه سیده از نظر امکانات نامید. یک رستوران اصلی با سرو انواع غذاها به صورت بوفه و در تمامی وعده‌ها، رستوران آلاکارته Osmanian با منوی غذای ترکیه‌ای، رستوران آلاکارته Italian با منوی غذای ایتالیایی، رستوران آلاکارته Mexican با منوی غذای مکزیکی، رستوران آلاکارته Asian با منوی غذای آسیایی، رستوران آلاکارته Fish با منوی غذای دریایی، ۵ بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌ها و یک اسنک بار با سرو میان وعده‌های مختلف مجموعه خدمات غذایی و نوشیدنی هتل سی پلنت آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

استخر روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان به صورت جداگانه، استخر سرپوشیده، پارک آبی با ۷ سرسره جذاب و مهیج، ورزش‌های آبی، باشگاه بدنسازی، ایروبیک، تنیس، تنیس روی میز، بیلیارد، دارت، والیبال ساحلی، مینی کلاب و تفریحات ویژه و بی‌نظیر مخصوص کودکان، نمایش‌های سرگرم کننده، مرکز اسپا، اتاق بخار، سونا، حمام ترکی، ماساژ، موسیقی زنده، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، اینترنت وای فای در تمام محوطه هتل،‌ پارکینگ رایگان، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، اجاره خودرو، دسترسی و امکانات مخصوص معلولین و سالن زیبایی اصلی‌ترین امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی هتل سی پلنت آنتالیا را شامل می‌شوند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سی پلنت آنتالیا

در نزدیکی هتل سی پلنت آنتالیا تعداد زیادی از جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا قرار دارند که بازدید از آن‌ها در مدت زمان اقامت در این شهر خالی از لطف نیست. در ادامه لیستی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل سی پلنت آنتالیا به همراه فاصله آن‌ها تا هتل را خواهید خواند:

  • پارک ساحلی کیزیلوت (۱۵۰ متر)
  • رودخانه و آبشار ماناوگات (۱۵/۵ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۱۶/۶ کیلومتر)
  • قلعه آلارا (۱۹/۵ کیلومتر)
  • موزه سیده (۲۰/۸ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی سیده (۲۱/۱ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۲۱/۷ کیلومتر)
  • آمفی تئاتر سیده (۲۲ کیلومتر)
  • مرکز خرید سیده (۲۵ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل سی پلنت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا ۸۰ کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا نیز ۸۸ کیلومتر می‌باشد.

قیمت هتل سی پلنت آنتالیا

هزینه اقامت در هتل سی پلنت آنتالیا بستگی زیادی به تاریخ سفر دارد. هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه اقامت در هتل سی پلنت آنتالیا و به صورت کلی تمامی هتل‌های آنتالیا بیشتر می‌شود. یک خانواده ۲ نفره برای ۴ شب اقامت در این هتل در اول فصل تابستان باید ۸۴۰ یورو پرداخت نماید. هزینه اقامت یک خانواده ۳ نفره در مدت زمان مشابه ۱۳۰۰ یورو خواهد شد و یک خانواده ۴ نفره نیز باید ۱۶۹۲ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه