هتل رویال دراگون آنتالیا

Royal Dragon Hotel Antalya

  • هتل رویال دراگون آنتالیا
  • هتل رویال دراگون آنتالیا-2521
  • هتل رویال دراگون آنتالیا-3996
  • هتل رویال دراگون آنتالیا-218
  • هتل رویال دراگون آنتالیا-3070

امکانات هتـل

هتل رویال دراگون آنتالیا یکی از خاص‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا در منطقه سیده به شمار می‌رود. دلیل خاص بودن این هتل سبک معماری این هتل است؛ هتل رویال دراگون به سبک خانه‌های چینی ساخته شده است و به محض ورود به این هتل فضای محله‌های چین را حس خواهید کرد.

این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۰۸ و در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده است،‌ تا مرکز منطقه سیده ۵ کیلومتر و تا مرکز ماناوگات ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که در هتل رویال دراگون آنتالیا وجود دارد می‌توان به استخر، ساحل اختصاصی، اتاق‌های زیبا و مجهز، وای فای، باشگاه بدنسازی، تفریحات ورزشی، سرگرمی‌های مختلف، رستوران و بار نوشیدنی اشاره کرد.

در ادامه با اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و جاذبه‌های دیدنی هتل رویال دراگون آنتالیا به طور کامل آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل رویال دراگون آنتالیا

تعداد اتاق‌های هتل رویال دراگون آنتالیا ۵۶۴ عدد می‌باشد که این همه این اتاق‌ها دارای تجهیزات کاملی هستند. اتاق‌های این هتل در ۴ نوع مختلف طراحی شده است و قرار است با این اتاق‌ها و امکانات آن‌ها بیشتر آشنا شویم:

  • اتاق استاندارد یا Standard Room: مساحت ۴۰ متر - دکوراسیون مدرن - تراس با نمای دریا و زمین - مناسب برای ۲ الی ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - حمام و سرویس بهداشتی - تلویزیون ماهواره‌ای - صندوق امانات - تلفن - تهویه هوا - مینی بار
  • اتاق خانوادگی دوبلکس یا Duplex Family Room: مساحت ۶۰ متر - ۲ طبقه - دکوراسیون مدرن - تراس با نمای دریا و زمین - مناسب برای ۲ الی ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی در هر طبقه - تلویزیون ماهواره‌ای - صندوق امانات - تلفن - تهویه هوا - مینی بار
  • اتاق خانوادگی با درب بین ۲ اتاق یا Family Room With Connecting Door: مساحت ۴۰ متر - دکوراسیون مدرن - تراس با نمای دریا و زمین - مناسب برای ۲ الی ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - ۲ اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تلویزیون ماهواره‌ای - صندوق امانات - تلفن - تهویه هوا - مینی بار
  • سوئیت کینگ یا King Suite: مساحت ۱۰۰ متر - دکوراسیون مدرن - تراس با نمای دریا و زمین - مناسب برای ۲ الی ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - اتاق نشیمن، ۲ اتاق خواب، حمام با جکوزی و سرویس بهداشتی - تلویزیون ماهواره‌ای - صندوق امانات - تلفن - تهویه هوا - مینی بار

امکانات هتل رویال دراگون آنتالیا

رستوران اصلی با غذاهای بین‌المللی به صورت بوفه و سرو انواع غذاها در تمام وعده‌ها، رستوران مخصوص میان وعده با سرو انواع سالاد و  غذا، رستوران Bistro با سرو انواع غذا از ساعت ۲۴ تا ۷ صبح،‌ شیرینی‌پزی Monet با سرو انواع کیک و قهوه، ۴ رستوران آلاکارته ( با منوی غذاهای ایتالیایی، آسیایی،‌ ترکیه‌ای و دریایی) و ۸ بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌ها، امکانات و خدمات غذا و نوشیدنی هتل رویال دراگون آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی هتل رویال دراگون آنتالیا شامل دارت، بازی‌های آبی، واترپلو، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بیلیارد، ایروبیک، تنیس، کلاس رقص، نمایش‌های سرگرم کننده، موسیقی زنده، کلاب به همراه دی‌جی، ۳ استخر روباز مخصوص بزرگسالان، استخر روباز مخصوص کودکان،‌ استخر سرپوشیده، پارک آبی مخصوص کودکان و بزرگسالان به صورت مجزا به همراه سرسره‌های جذاب و مهیج، ساحل اختصاصی به همراه صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن، انواع تفریحات و ورزش‌ها مخصوص کودکان ۴ الی ۱۲ سال، مرکز اسپا، حمام ترکی،‌ ماساژ، سونا،‌ جکوزی، سالن همایش و اتاق جلسه، وای فای رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، صرافی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته،‌ خدمات خشک‌شویی، فروشگاه،‌ اجاره خودرو و سالن زیبایی می‌باشد. 

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل رویال دراگون آنتالیا

بازدید از مکان‌های دیدنی و خرید کردن از پاساژ‌ها، همیشه از لذت‌بخش‌‌ترین بخش‌های هر سفر به خصوص سفر با تور آنتالیا به شمار می‌رود. تعدادی از این جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در اطراف هتل رویال دراگون آنتالیا که در منطقه سیده قرار گرفته است وجود دارند که در ادامه این بخش لیستی از آن‌ها را به همراه فاصله از هتل خواهید خواند:

  • مرکز خرید سیده (۸۵۰ متر)
  • مرکز خرید دریم مال (۴/۴ کیلومتر)
  • موزه سیده (۷/۷ کیلومتر)
  • شهر باستانی سیده (۷/۹ کیلومتر)
  • آباره رومی (۸/۴ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۸/۶ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۱۰/۴ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۲۶/۸ کیلومتر)

فاصله هتل رویال دراگون آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا نیز ۵۷ کیلومتر می‌باشد که با کمتر از یک ساعت رانندگی این مسیر طی خواهد شد.

قیمت هتل رویال دراگون آنتالیا

هزینه اقامت و قیمت هتل رویال دراگون آنتالیا و تمام هتل های آنتالیا بستگی به زمان سفر، تعداد نفرات و مدت زمان اقامت دارد. به طور مثال برای اقامت یک زوج به مدت ۴ شب حداقل ۲۴۵۱ و حداکثر ۲۵۸۳ یورو لازم است. هزینه اقامت یک خانواده ۳ نفره به مدت ۴ شب نیز حداقل ۳۳۰۹ و حداکثر ۳۴۸۸ یورو خواهد شد. یک خانواده ۴ نفره نیز برای ۴ شب اقامت باید حداقل ۴۴۲۲ و حداکثر ۱۶۱۰۰ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه