صفحه اصلی
هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

Nirvana Cosmopolitan

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

تور های این هتــل

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا را می‌توان با طراحی U شکل خود به عنوان یکی از زیباترین، مجلل‌ترین و مینیمال ترین هتل‌های شهر آنتالیا معرفی کرد. این هتل ۵ ستاره که در کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه و در منطقه لارا واقع شده است، یکی از هتل‌های مجموعه نیروانا است که از بهترین هتل‌های زنجیره‌ای ترکیه به شمار می‌رود.

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا در سال ۲۰۰۵ و در فضای ۱۱۰۰۰۰ متری ساخته شده و در سال ۲۰۲۰ مورد بازسازی قرار گرفته است.

این هتل که در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است، با ساختمان زیبا و مجهز ۹ طبقه، امکانات بی‌نظیر و امتیاز ۹ از ۱۰ در سایت بوکینگ، یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا در منطقه لارا به شمار می‌رود.

در ادامه قصد داریم تا با اتاق‌ها، امکانات هتل،‌ قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا بیشتر آشنا شویم.

انواع اتاق‌های هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

در هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا ۵۷۹ اتاق وجود دارد و کسانی که قصد خرید تور آنتالیا را دارند می‌توانند این هتل را با اتاق‌های مجهز و امکانات رفاهی مناسبی که دارد برای اقامت خود انتخاب کنند. لیست اتاق‌های هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا و امکانات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق سوپریور یا Superior Room: مساحت ۳۲ متر - دارای ۱ اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی هوشمند ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - مینی بار - تلفن - بالکن به همراه صندلی - میز و آینه آرایش - وای فای
  • سوئیت دلوکس یا Deluxe Suite: مساحت ۶۰ متر - دارای ۱ اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - مناسب برای ۲ بزرگسال - دارای یک تخت ۲ نفره فرانسوی - مبلمان - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی هوشمند ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - مینی بار - تلفن - بالکن به همراه صندلی - میز و آینه آرایش - وای فای - دستگاه قهوه ساز و کتری برقی به همراه چای
  • سوئیت خانوادگی یا Family Suite: مساحت ۵۶ متر - دارای ۱ اتاق خواب، ۱ اتاق نشیمن، ۲ حمام و سرویس بهداشتی - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره فرانسوی و یک مبل تخت خواب شو - مبلمان - سشوار - ۲ تلویزیون ال‌سی‌دی هوشمند ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - مینی بار - تلفن - بالکن به همراه صندلی - میز و آینه آرایش - وای فای - دستگاه قهوه ساز و کتری برقی به همراه چای
  • سوئیت کینگ یا King Suite: مساحت ۱۲۰ متر - دارای ۲ اتاق خواب، ۱ اتاق نشیمن، اتاق لباس، ۲ حمام و سرویس بهداشتی - مناسب برای ۴ بزرگسال - دارای یک تخت ۲ نفره فرانسوی و یک تخت ۲ نفره - مبلمان - سشوار - ۲ تلویزیون ال‌سی‌دی هوشمند ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - مینی بار - تلفن - بالکن به همراه صندلی - میز و آینه آرایش - وای فای - دستگاه قهوه ساز و کتری برقی به همراه چای

مسافرانی که با حیوان خانگی خود قصد اقامت در این هتل را دارند می‌توانند اتاق‌های مخصوص حیوان خانگی را رزرو کنند.

امکانات هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

امکانات هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا شامل رستوران، بار نوشیدنی، مرکز اسپا، مینی کلاب، تفریحات ورزشی و امکانات رفاهی می‌باشد که قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

رستوران اصلی هتل نیروانا کازموپالیتن با آشپزان حرفه‌ای انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی را به صورت بوفه و در تمام وعده‌‌ها برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران‌های آلاکارته این هتل نیز که شامل رستوران Chayote Chef Restaurant (غذاهای مدیترانه‌ای)، رستوران Welldone (انواع استیک)، رستوران The Sea Club (غذاهای دریایی)، رستوران Fellini (غذاهای ایتالیایی)، رستوران Ukiyo (غذاهای آسیایی)، رستوران Ch'i (غذاهای گیاهی) و رستوران Myhn (غذاهای ترکیه‌ای) با رزرو قبلی و برای وعده شام از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند.

در هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا ۸ اسنک بار با سرو انواع میان وعده‌های جذاب و بار نوشیدنی با سرو انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی نیز وجود دارد و کسانی که در هتل اقامت دارند می‌توانند از خدمات این بارها در نقاط مختلف هتل استفاده کنند. همچنین در این هتل کافی شاپ، کافه بستنی و کافه شیرینی نیز وجود دارد.

پارک آبی هتل نیروانا کازموپالیتن با داشتن ۱۵ سرسره در اندازه‌های مختلف برای کودکان و بزرگسالان، استخری به مساحت ۱۱۰۰ متر و فود کورت یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می‌رود که در زمین ۱۶۰۰ متری و در نزدیک ساحل ساخته شده است. ساحل اختصاصی ۱۷۵ متری و شنی هتل نیروانا کازموپالیتن نیز با داشتن امکانات رفاهی مناسبی مانند زمین والیبال ساحلی، آلاچیق‌های اختصاصی، تخت مخصوص آفتاب گرفتن و بار نوشیدنی می‌تواند محل مناسبی برای استراحت کردن باشد. استخرهای هتل نیروانا کازموپالیتن هم شامل یک استخر روباز، استخر آرامش و استخر سرپوشیده می‌باشد که برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است.

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان معرفی کرد. این هتل با ارائه بهترین تفریحات به کودکان و نوجوانانی که همراه والدین خود در این هتل اقامت دارند، باعث می‌شود که این مهمانان کوچک در بازه سنی ۱ تا ۱۶ سال بهترین لحظات زندگی خود را در مینی کلاب این هتل تجربه کنند. انواع بازی‌‌ها، زمین بازی روباز و سرپوشیده،‌ کلاس‌های سرگرم کننده و انواع ورزش‌های مختلف برنامه‌های مینی کلاب هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا را تشکیل می‌دهند. 

سایر امکانات تفریحی و رفاهی هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا شامل موسیقی زنده، زمین و تجهیزات تنیس، نمایش‌های سرگرم کننده، ورزش‌های آبی، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، پیلاتس، ایروبیک، یوگا،‌ باشگاه بدنسازی، مرکز تناسب اندام، اجاره دوچرخه، مرکز مجهز اسپا،‌ انواع مختلف ماساژ، مراقبت از پوست، حمام ترکی، جکوزی، سونا وای فای رایگان در تمام محوطه هتل و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، اجاره خودرو، سالن زیبایی و خدمات نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی می‌باشد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

جاهای دیدنی آنتالیا در تمام مناطق مختلف شهر تقسیم شده‌اند و منطقه لارا نیز تعدادی از این نقاط دیدنی را در خود جای داده است. در این بخش قصد داریم تا جاذبه‌های دیدنی و مراکز اطراف هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا که در منطقه لارا واقع شده است را به همراه فاصله آن‌ها تا هتل نام ببریم:

  • مرکز خرید امیلیو (۱۹۰ متر)
  • مرکز خرید آکاپارک (۱/۱ کیلومتر)
  • بازار کندو (۲/۷ کیلومتر)
  • مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم (۲/۹ کیلومتر)
  • ساحل مارتیلی (۵ کیلومتر)
  • پارک و آبشار دودن (۷/۴ کیلومتر)
  • اوت لت دیپو (۱۴/۹ کیلومتر)
  • شهربازی و مرکز خرید لند آو لجندز سرزمین افسانه‌ها (۱۵/۹ کیلومتر)
  • مرکز خرید آگورا آنتالیا (۱۶/۳ کیلومتر)
  • برج ساعت آنتالیا (۱۷/۲ کیلومتر)
  • پارک سولو (۱۸/۷ کیلومتر)
  • دروازه هادریان (۱۸/۹ کیلومتر)
  • آسانسور کالیچی (۱۹/۲ کیلومتر)
  • موزه آنتالیا (۲۰/۵ کیلومتر)
  • آبشار و پارک طبیعی کورشونلو (۲۱/۹ کیلومتر)
  • شهر تاریخی پرگا (۲۵/۴ کیلومتر)
  • آکواریوم آنتالیا (۳۰/۳ کیلومتر)

فاصله هل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدودا ۱۴ کیلومتر است که این مسیر با تاکسی تقریبا ۱۹ دقیقه طول خواهد کشید.

قیمت هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

هزینه اقامت و قیمت هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا با توجه به زمان سفر، مدت زمان اقامت و تعداد مسافران متغیر است. به طور مثال هزینه اقامت در این هتل به مدت ۴ شب و برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک حداقل ۱۶۱۳ و حداکثر ۲۶۱۳ یورو خواهد شد. هزینه اقامت ۳ نفر برای ۴ شب نیز در کمترین حالت ۲۱۷۷ یورو و در بیشترین حالت نیز ۳۰۷۴ یورو می‌شود.

به طور کلی هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا را می‌توان به عنوان یک هتل نسبتا گران در میان هتل های آنتالیا معرفی کرد.

هتل های مشابه