صفحه اصلی
هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

LIMAK LARA DELUXE

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    مینی بار
    مبل و صندلی
    بالکن

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به مرکز شهر آنتالیا،‌ هتل ۵ ستاره لیماک لارا است. این هتل ۵ ستاره و مجلل در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد و با ۴ رستوران و خدمات و امکانات بی‌نظیر، منتظر حضور شماست. هتل لیماک لارا در سال ۲۰۰۶ و در ۸ طبقه ساخته شده است. ساختمان این هتل با معماری بی‌نظیری که دارد باعث می‌شود مهمانان به محض حضور در این هتل چند ثانیه‌ای به این هتل زیبا خیره شوند.

در مجموع این هتل یکی از بهترین هتل‌‌های منطقه لارا و هتل‌های آنتالیا است و امتیاز آن در سایت بوکینگ ۸.۴ است و اکثر کسانی که در آن اقامت داشتند از خدمات آن و به خصوص صبحانه‌ آن راضی بوده‌اند و نظرات خوبی را ثبت کرده‌اند.

انواع اتاق‌های هتل لیماک لارا آنتالیا

از ۴۴۱ اتاقی که در هتل لیماک لارا آنتالیا وجود دارد، ۳۱۹ اتاق به صورت استاندارد، ۹۲ اتاق مخصوص خانواده، ۱۵ سوئیت با جکوزی و ۴ اتاق مخصوص معلولین است. انتخاب اتاق در این هتل کار سختی نیست و تمامی اتاق‌ها امکانات بسیار خوبی دارند. در ادامه به ۳ نوع اتاق هتل لیماک لارا اشاره خواهیم کرد: 

  • اتاق دولوکس با جکوزی: این اتاق ۶۵ متری با یک اتاق نشیمن با مبلمان، یک اتاق خواب با یک تخت خواب ۲ نفره، استخر خصوصی،‌ تراس با نمای استخر، جکوزی،‌ مینی‌بار، وای فای، تلویزیون، چای و قهوه ساز و امکانات دیگر تجهیز شده است. این اتاق یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک سفر ۲ نفره است.

  • اتاق دولوکس با منظره دریا: یک اتاق ۳۲ متری با یک تخت خواب ۲ نفره، یک تخت خواب ۱ نفره و یک مبل تخت خواب شو است. از امکانات این اتاق می‌توان به بالکن با نمای دریا و استخر، تلویزیون،‌ مینی بار، دسترسی مناسب معلولین، چای و قهوه ساز و موارد دیگر اشاره کرد.

  • سوئیت گراند با جکوزی و تراس با منظره دریا: این سوئیت ۷۰ متری دارای جکوزی و تراس خصوصی با منظره‌ی دریای مدیترانه است و یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب دارد. تلویزیون، وای فای، مینی بار، ۲ مبل تخت خواب شو یک تخت خواب ۲ نفره بزرگ از امکانات این سوئیت است.

امکانات هتل لیماک لارا آنتالیا

از اصلی‌ترین امکانات هتل لیماک لارا، رستوران‌های این هتل است. رستوران FAR EAST با منوی ژاپنی و مکزیکی، رستوران GRINGOS MEKSIKA با منوی غذای مکزیکی، رستوران REVAN RESTAURANT با منوی غذای محلی و ترکیه‌ای، رستوران LA CUCINA ITALIAN با منوی غذای ایتالیایی و رستوران ZEN RESTAURANT با غذای بین‌المللی برای وعده‌های غذایی مختلف در خدمت مهمانان هستند.

همچنین سایر امکانات مهم هتل لیماک لارا نیز شامل ساحل اختصاصی با صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، باغ سرسبز، باشگاه ایروبیک، موسیقی زنده، کلاس آشپزی، پارک آبی با سرسره‌های مهیج، ورزش‌های آبی و اسب سواری با پرداخت هزینه جداگانه، زمین مخصوص بازی کودکان به صورت روباز و سربسته، بار با انواع نوشیدنی، بوفه‌ی مخصوص کودکان،‌ وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و محوطه‌ی هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، باجه تبدیل ارز، نظافت روزانه اتاق‌ها، صندوق امانات، سالن زیبایی با خدمات کامل مخصوص آقایان و خانم‌ها، ۱ استخر سربسته، ۲ استخر روباز با تجهیزات کامل، استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، ماساژ و موارد دیگر می‌باشد. شما می‌توانید با خرید تور آنتالیا و اقامت در این هتل از تمامی امکانات این هتل استفاده کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل لیماک لارا آنتالیا

لارا از زیباترین مناطق شهر آنتالیا محسوب می‌شود و وجود هتل لیماک در این منطقه باعث می‌شود شما به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خریدی زیادی دسترسی داشته باشید و لذت سفر خود را دو چندان کنید. دروازه هادریان و موزه آنتالیا در فاصله ۱۷ کیلومتری، آکواریوم آنتالیا در فاصله ۲۰ کیلومتری، شهر تاریخی پراگ در فاصله‌ ۱۱ کیلومتری و آبشار دودن در فاصله‌ ۸ کیلومتری هتل لیماک لارا واقع شده‌اند.

از مراکز خرید مهمی که در نزدیکی هتل لیماک وجود دارند هم می‌توان به مرکز خرید آنتالیوم و بازار کندو در ۳۰۰ متری و مرکز خرید تراسیتی و مرکز خرید آگورا در ۱۱ کیلومتری هتل اشاره کرد.

فاصله‌ فرودگاه آنتالیا تا هتل لیماک لارا هم ۷ کیلومتر است و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس عمومی هم در ۲۱ کیلومتری قرار دارد.

قیمت هتل لیماک لارا آنتالیا

نرخ اجاره اتاق‌های هتل لیماک لارا برای یک شب و ۲ نفر از ۲۷۰ یورو شروع می‌شود و بیشترین نرخ آن نیز ۸۱۰ یورو برای ۳ نفر و ۱ شب اقامت است. گران‌ترین اتاق هتل لیماک لارا سوئیت گراند با جکوزی و تراس با منظره دریا و ارزان‌ترین هم اتاق دولوکس با نمای دریا است. 

هتل های مشابه