هتل سحر سان پالاس آنتالیا

SEHER SUN PALACE

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل سحر سان پالاس آنتالیا می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای کسانی باشد که برای تعطیلات خود قصد سفر به آنتالیا را دارند. هتل سحر سان پالاس که یکی از هتل‌های زنجیره‌ای سحر به شمار می‌‌رود، در منطقه زیبای سیده و ماناوگات قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره ساحلی در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۸ مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل سحر سان پالاس آنتالیا تا زیباترین ساحل دریای مدیترانه فقط ۲۸۰ متر و تا غرب منطقه سیده نیز ۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل ۵ ستاره سحر سان پالاس با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می‌رود.

در ادامه قصد داریم تا انواع اتاق‌ها، امکانات هتل،‌ قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سحر سان پالاس آنتالیا را بررسی کنیم.

انواع اتاق‌های هتل سحر سان پالاس آنتالیا

۲۸۷ اتاق در هتل سحر سان پالاس آنتالیا وجود دارد که با توجه به اطلاعات سایت هتل، این اتاق‌ها در یک نوع استاندارد با ظرفیت‌های متنوع طراحی و ساخته شده‌اند و کسانی تور آنتالیا لحظه آخری خریداری کرده‌اند و قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانند با توجه به تعداد نفرات خود این اتاق‌ را انتخاب کنند. اتاق هتل سحر سان پالاس آنتالیا و امکانات آن به شرح زیر است:

  • امکانات اتاق: تخت ۲ نفره و ۱ نفره با توجه به تعداد افراد بزرگسال - مینی بار - آب معدنی - تلویزیون ماهواره‌ای - حمام با دوش و سرویس بهداشتی - تهویه هوا - اینترنت وای فای - تلفن - سشوار - لوازم حمام - تخت مخصوص کودک - بالکن اختصاصی

امکانات هتل سحر سان پالاس آنتالیا

امکانات هتل سحر سان پالاس آنتالیا شامل رستوران، بار نوشیدنی، مرکز اسپا، مینی کلاب، تفریحات ورزشی و امکانات رفاهی می‌باشد که قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

رستوران اصلی هتل که با نام Mihrimah Restaurant شناخته می‌شود انواع غذاهای مختلف را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان هتل در سالن و تراس در فضای باز سرو می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند بهترین غذاهای ترکیه‌ای را در رستوران آلاکارته Sultan Restaurant و تازه‌ترین غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای را نیز در رستوران آلاکارته Orfoz Fish Restaurant میل کنند. در هتل سحر سان پالاس آنتالیا ۳ بار نوشیدنی هم وجود دارد که با انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. همچنین یک اسنک بار با سرو انواع میان وعده و یک شیرینی فروشی نیز در این هتل وجود دارد.

مرکز اسپای هتل سحر سان پالاس آنتالیا که با نام Aphrodite SPA & Wellness فعالیت می‌کند، با امکاناتی مانند ماساژ‌ هندی آیورودا، ماساژ تایلندی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سنگ داغ، ماساژ با روغن‌های گیاهی طبیعی، ماساژ هیدرو، مراقبت از پوست، سونا، حمام بخار، حمام ترکی، ماساژ با فوم و لایه بردار و همچنین استخر سرپوشیده کودکان و بزرگسالان به صورت مجزا به مهمانان هتل خدمات خود را ارائه می‌دهد.

در هتل سحر سان پالاس آنتالیا یک مینی کلاب وجود دارد که انواع تفریحات را برای کودکان فراهم کرده است. فضای بازی روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، مینی دیسکو و اتاق بازی امکانات مینی کلاب این هتل را تشکیل می‌‌دهند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل سحر سان پالاس آنتالیا نیز شامل بیلیارد، ایرهاکی، پلی استیشن، انواع بازی‌های الکترونیکی، استخر روباز، صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن، پارک آبی با سرسره‌های هیجان‌انگیز، استخر در باغ هتل، نمایش‌های سرگرم کننده در آمفی تئاتر، والیبال ساحلی، ایروبیک، تنیس روی میز، تنیس، دارت، انواع بازی و ورزش‌های آبی ‌در ساحل هتل، باشگاه بدنسازی، بولینگ، موسیقی زنده،‌ ساحل اختصاصی به همراه امکانات رفاهی و دیسکو به همراه دی‌جی می‌باشد.

پارکینگ رایگان،‌ اینترنت وای فای در محوطه هتل به صورت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، اتاق جلسه، سالن همایش، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دسترسی‌های مخصوص معلولین، صرافی، اجاره خودرو، و انبار چمدان نیز امکانات رفاهی هتل سحر سان پالاس را شامل می‌شوند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سحر سان پالاس آنتالیا

منطقه سیده در شهر آنتالیا با داشتن جاهای دیدنی و مراکز خرید متعدد، یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که عاشق طبیعت، تاریخ و خرید هستند. هتل سحر سان پالاس آنتالیا با قرار گرفتن در منطقه سیده یکی از بهترین هتل ‌های شهر آنتالیا برای بازدید از این مکان‌ها به شمار می‌رود.

در ادامه لیستی از جاهای دیدنی آنتالیا و مراکز خرید اطراف هتل سحر سان پالاس را به همراه فاصله آن‌ها تا هتل را خواهید خواند:

  • مرکز خرید سیده (۱/۳ کیلومتر)
  • ساحل عمومی سیده (۳/۸ کیلومتر)
  • مرکز خرید دریم مال (۵/۲ کیلومتر)
  • موزه سیده (۷/۹ کیلومتر)
  • شهر باستانی سیده (۸/۲ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۸/۸ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۹/۹ کیلومتر)
  • آباره رومی (۱۰/۸ کیلومتر)
  • آبشار ماناوگات (۱۳/۴ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۲۶/۳ کیلومتر)

فاصله هتل سحر سان پالاس آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدودا ۵۸ کیلومتر است که این مسیر با تاکسی تقریبا ۱ ساعت طول خواهد کشید.

قیمت هتل سحر سان پالاس آنتالیا

هزینه و قیمت هتل سحر سان پالاس آنتالیا با توجه به تعداد نفرات، مدت زمان اقامت و فصل سفر می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال هزینه اقامت در هتل سحر سان پالاس آنتالیا از ابتدا تا انتهای فصل تابستان بیشتر از سایر فصول سال می‌باشد. به طور کلی قیمت هتل های آنتالیا به دلیل آب و هوای دلپذیر شهر آنتالیا در فصل تابستان بیشتر از سایر روز‌های سال است.

هتل های مشابه