هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ

BakuBung Bush Lodge

  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    تلفن
    مینی بار
    مبل و صندلی
    کمد و قفسه
    بالکن
    نظافت روزانه

تور های این هتــل

هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ یکی از هتل های ۴ ستاره کشور آفریقای جنوبی است که در منطقه پیلانسبرگ و در اطراف سان سیتی و ژوهانسبورگ قرار گرفته است. این هتل زیبا و دیدنی با قرار گرفتن در طبیعت بکر و بی‌نظیر پیلانسبرگ پیلانسبرگ، یکی از هتل‌های مجموعه Legacy Hotels به شمار می‌رود که از بهترین هتل‌‌های زنجیره‌ای در منطقه است. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، امتیاز ۹.۲ از ۱۰ را در سایت معتبر بوکینگ به این هتل داد‌ه‌اند. همچنین مسافران این هتل می‌توانند انواع حیوانات اهلی و وحشی را در مدت زمان اقامت خود در این هتل مشاهده کنند.

هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ که به صورت کامل از وجود هرگونه پشه مالاریا پاکسازی شده است، با استخری احاطه شده با پوشش گیاهی سرسبز پارک ملی پیلانسبرگ، اسپا و انواع ماساژ، اتاق‌های زیبا با تجهیزات رفاهی مناسب، رستوران و بار نوشیدنی و همچنین انواع تفریحات یکی از بهترین هتل های آفریقای جنوبی است.

این هتل ۴ ستاره در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده و در سال ۱۹۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است.

در ادامه قصد داریم تا انواع اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ را بررسی کنیم.

انواع اتاق‌های هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ

تعداد اتاق‌های هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ شامل ۷۶ عدد است. مسافرانی که در تور آفریقای جنوبی قصد دارند در این هتل اقامت داشته باشند می‌توانند با توجه به امکانات و ویژگی‌های اتاق‌ها، یکی از اتاق‌های هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ را که با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند برای اقامت خود انتخاب کنند.

انواع اتاق‌های هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ و امکانات آن‌ها به ترتیب زیر است:

  • اتاق استاندارد کوئین یا Standard Queen Room: دارای دو تخت ۲ نفره - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی
  • اتاق استاندارد دوقلو یا Standard Twin Room: دارای دو تخت ۲ نفره - بالکن به همراه صندلی - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی
  • اتاق استاندارد کینگ یا Standard King Room: دارای یک تخت ۲ نفره - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی
  • اتاق لوکس کینگ یا Luxury King Room: دارای یک تخت ۲ نفره - بالکن به همراه صندلی - مبلمان - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی
  • سوئیت ارشد یا Executive Suite: دارای یک تخت ۲ نفره - مبلمان - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی
  • کلبه یا Chalet: دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره-دارای ۲ اتاق خواب و اتاق نشیمن - مبلمان - صندلی راحتی - حمام به همراه وان و دوش - سرویس بهداشتی - تهویه هوا - تلفن - کتری برقی به همراه سرویس چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ال‌سی‌دی

امکانات هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ

هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ با امکانات بی‌نظیر خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در منطقه پیلانسبرگ در کشور آفریقای جنوبی باشد. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز بی‌نظیر با منظره جنگل و امکانات رفاهی مانند صندلی و سرو انواع نوشیدنی، اتاق مخصوص جلسه، مرکز اسپا مجهز با ارائه بهترین خدمات درمانی، زمین بازی مخصوص کودکان، زمین تنیس به همراه تجهیزات، محل نگهداری خزندگان، تورهای گردشگری، رستوران و بار نوشیدنی با سرو بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی و همچنین متنوع‌ترین نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی به صورت روباز و سرپوشیده و در تمام وعده‌های مختلف، کافی شاپ، زمین والیبال و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

سایر امکانات هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ را نیز مواردی مانند دارت، تنیس روی میز، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه،‌خدمات خشکشویی و سرویس شاتل تشکیل می‌دهند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ

در این بخش قصد داریم تا به معرفی جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ بپردازیم. با توجه به اینکه منطقه زیبا و توریستی سان سیتی در نزدیکی پیلانسبرگ قرار گرفته است، مهمانان این هتل علاوه بر لذت بردن از دیدن جنگل‌های بکر و حیوانات مختلف منطقه پیلانسبرگ، می‌توانند از سان سیتی نیز دیدن کنند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ و فاصله هتل تا‌ آن‌ها به ترتیب زیر است:

  • ورودی باکوبونگ پارک ملی پیلانسبرگ (۱ کیلومتر)
  • رستوران Shebeen (حدودا ۳ کیلومتر)
  • رستوران Palm Terrace (حدودا ۴ کیلومتر)
  • هزارتوی شهر گمشده در سان سیتی (۵/۱کیلومتر)
  • منطقه توریستی سان سیتی (۵/۲ کیلومتر)
  • دریاچه سان سیتی (۵/۳ کیلومتر)
  • زیپ لاین ۲۰۰۰ (۵/۴ کیلومتر)
  • پارک ملی پیلانسبرگ (۱۶/۸ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ تا فرودگاه پیلانسبرگ ۱۷/۵ کیلومتر، تا ایستگاه قطار سان سیتی ۳/۲ کیلومتر و تا فرودگاه لانسریا در شهر ژوهانسبورگ ۱۴۸ کیلومتر است.

قیمت هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ

سفر به آفریقای جنوبی یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین سفرها به شمار می‌رود. بهتر است قبل از شروع سفر و اقامت در هتل‌های این کشور، از قیمت و هزینه آن مطلع شویم.

قیمت هتل باکوبونگ بوش لج پیلانسبرگ و هزینه اقامت در آن با توجه به تعداد نفرات متفاوت است. برای مثال هزینه اقامت ۱ نفر در این هتل به مدت ۴ شب در کمترین حالت ۹۲۹ یورو و در بیشترین حالت ۱۰۳۸ یورو خواهد شد. همچنین یک خانواده ۲ نفره برای ۴ شب اقامت در این هتل باید حداقل ۱۰۹۷ و حداکثر ۱۶۰۹ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه