هتل کسکید سان سیتی

Cascades Hotel

  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    مبل و صندلی
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل کسکید سان سیتی یکی از بهترین و زیباترین هتل های آفریقای جنوبی به شمار می‌رود که در منطقه زیبا و توریستی سان سیتی در اطراف منطقه سرسبز و جنگلی پیلانسبرگ و ژوهانسبورگ قرار گرفته است. همانطور که گفته شد این هتل ۵ ستاره در منطقه دیدنی سان سیتی واقع شده است؛ منطقه‌ای که دارای مجموعه‌های تفریحی بی‌شماری است و با داشتن امکانات کامل یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارند.

ساختمان اصلی هتل کسکید سان سیتی در ۱۴ طبقه و در سال ۱۹۸۳ و در میان جنگل‌های زیبای استوایی آفریقای جنوبی ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است.

اگر بخواهیم تعدادی از اصلی‌ترین امکانات این هتل را نام ببریم باید به استخر روباز، پارک آبی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، رستوران و بار نوشیدنی و همچنین امکانات متعدد دیگر اشاره کنیم.

در ادامه قصد داریم تا انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کسکید سان سیتی را بررسی کنیم.

انواع اتاق‌های هتل کسکید سان سیتی

مهمانان هتل کسکید سان سیتی می‌توانند یکی از ۲۴۳ اتاق این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و از امکانات رفاهی مناسب آن لذت ببرند. تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره با امکانات کامل تجهیز شده‌اند و مسافران تور آفریقای جنوبی می‌توانند اقامت خود در این هتل را در این اتاق‌ها سپری کنند.

انواع اتاق‌های هتل کسکید سان سیتی و امکانات آن‌ها به شرح زیر است:

  • اتاق دو تخته یا دو نفره یا Double or Twin Room: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - مبلمان - دارای یک تخت ۲ نفره و کاناپه تخت خواب شو - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا - دسترسی‌ها و امکانات مخصوص معلولین
  • اتاق دو نفره لوکس Luxury Twin Room: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - مبلمان - دارای یک تخت ۲ نفره و کاناپه تخت خواب شو - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا
  • اتاق خانوادگی لوکس یا Luxury Family Room: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - مبلمان - دارای یک تخت ۲ نفره و کاناپه تخت خواب شو - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا
  • اتاق سوپریور دو نفره یا Superior Double Room: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - مبلمان - دارای یک تخت ۲ نفره و کاناپه تخت خواب شو - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا
  • سوئیت لوکس یا Luxury Suite: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - بالکن - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - دارای یک تخت ۲ نفره - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا
  • اتاق سوپریور دو نفره با بالکن یا Superior Double Room with Balcony: مناسب برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک - بالکن - دارای یک اتاق نشیمن به همراه مبلمان و یک اتاق خواب - دارای یک تخت ۲ نفره - وای فای رایگان - کتری برقی به همراه چای و قهوه - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - صندوق امانات - تلفن - مینی بار - تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - تهویه هوا

امکانات هتل کسکید سان سیتی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که هتل کسکید سان سیتی امتیاز بالایی در میان هتل های کشور آفریقای جنوبی دارد و هر ساله میزبان تعداد زیادی توریست و گردشگر از سراسر دنیا است، امکانات آن است.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکانات هتل کسکید سان سیتی شامل استخر روباز به همراه بار نوشیدنی و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، باشگاه بدنسازی، مرکز مجهز اسپا با انواع ماساژهای مختلف به همراه ماساژورهای مجرب، سالن زیبایی، پارک آبی مجهز به سرسره‌های مهیج، تجهیزات و امکانات تفریحی مخصوص کودکان و زمین بازی روباز و سرپوشیده، رستوران با سرو بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی، کافی شاپ و بار نوشیدنی با انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی است.

سایر امکانات هتل کسکید سان سیتی را اجاره دوچرخه، تورهای گردشگری،‌ زمین تنیس به همراه تجهیزات، نمایش‌های سرگرم کننده، ورزش‌های آبی،‌ کلاب شبانه به همراه دی‌جی، مینی گلف، اسب سواری،‌ بولینگ، دارت، کازینو، اتاق بازی، زمین گلف، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، صرافی، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، فروشگاه و اجاره خودرو تشکیل می‌دهند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کسکید سان سیتی

همانطور که در ابتدای متن گفته شد منطقه سان سیتی یکی از توریستی‌ترین و زیباترین مناطق آفریقای جنوبی است. در نزدیکی هتل کسکید تعدادی مکان دیدنی قرار گرفته است که قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم تا کسانی که قصد دارند به سان سیتی سفر کنند بتوانند به راحتی از آن‌ها بازدید کنند. 

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کسکید سان سیتی و فاصله هتل تا آن‌ها به ترتیب زیر است:

  • زیپ لاین ۲۰۰۰ (۵۰۰ متر)
  • پارک آبی Valley of Waves (حدودا ۷۵۰ متر)
  • هزارتوی شهر گمشده در سان سیتی (۱ کیلومتر)
  • پارک ملی پیلانسبرگ (۱۹/۹ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل کسکید سان سیتی تا فرودگاه پیلانسبرگ نیز ۱۱/۱ کیلومتر است که این مسیر با تاکسی تقریبا در ۱۵ دقیقه طی می‌شود.

قیمت هتل کسکید سان سیتی

بهتر است کسانی که قصد سفر به آفریقای جنوبی و اقامت در منطقه سان سیتی را دارند، هزینه و قیمت هتل کسکید سان سیتی را بدانند. یک شب اقامت در این هتل ۵ ستاره و زیبا برای ۲ نفر در کمترین حالت ۱۵۵ یورو هزینه خواهد داشت و با توجه به تعداد نفرات و مدت زمان اقامت این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد.

هتل های مشابه