هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ

Kwa Maritane Lodge

  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل
  • تصویر هتل

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    تلفن
    مینی بار
    کمد و قفسه
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ یکی از هتل های بی‌نظیر کشور آفریقای جنوبی است که در منطقه پارک جنگلی پیلانسبرگ قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره که درست در دامنه‌های آتشفشانی و در قلب پارک ملی پیلانسبرگ قرار گرفته است، با امکانات مناسب رفاهی و تفریحی خود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که تور آفریقای جنوبی را خریداری کرده‌اند. تمامی ساختمان‌های این هتل یک طبقه و به سبک کلبه‌های آفریقایی ساخته شده است.

از مهم‌ترین امکانات این هتل که یکی از هتل‌های مجموعه Legacy Hotels به شمار می‌رود می‌توان به استخر، اتاق‌های مجهز و زیبا، وای فای رایگان، مرکز اسپا، شاتل فرودگاهی، بار نوشیدنی، رستوران و امکانات متعدد دیگر اشاره کرد.

با توجه به موقعیت مکانی هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ، مهمانان و مسافران می‌توانند تردد انواع حیوانات مانند شیر، بوفالو، فیل، کرگدن، پلنگ و آهو را در مدت زمان اقامت خود در این هتل ببینند و زندگی مسالمت آمیز در کنار انواع حیوانات اهلی و وحشی را تجربه کنند.

محوطه این هتل ۴ ستاره زیبا که در سال ۱۹۸۱ ساخته شده و در سال ۱۹۹۶ بازسازی آن به اتمام رسیده، بسیار سرسبز است و با قرار گرفتن یک برکه بزرگ آب در کنار این هتل مهمانان می‌توانند آب خوردن انواع حیوانات مختلف تماشا کنند.

هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ با داشتن امتیاز ۹/۲ از ۱۰ در سایت معتبر بوکینگ از مسافران خود، از بهترین هتل های کشور آفریقای جنوبی به شمار می‌رود.

در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ آشنا کنیم.

انواع اتاق‌های هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ 

در هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ ۹۰ اتاق وجود دارد. با توجه به وسعت و مساحت بالای این هتل، اتاق‌ها به صورت ویلایی و پراکنده از هم ساخته شده است و با امکانات بی‌نظیری تجهیز شده‌اند تا مسافرین اقامت آرامش‌ بخشی را تجربه کنند.

لیست انواع اتاق‌های هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ و امکانات آن‌ها به شرح زیر است:

  • اتاق استاندارد خانوادگی یا Standard Family Rooms: دارای دو تخت ۲ نفره - کاناپه - تهویه هوا - حمام به همراه دوش - سرویس بهداشتی - تلویزیون - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار
  • اتاق استاندارد دو نفره یا Standard Twin Rooms: دارای دو تخت ۱ نفره - کاناپه - تهویه هوا - حمام به همراه دوش - سرویس بهداشتی - تلویزیون - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار
  • اتاق استاندارد طبقه پایین یا Standard Downstairs Rooms: دارای یک تخت ۲ نفره سایز کینگ - کاناپه - تهویه هوا - حمام به همراه دوش - سرویس بهداشتی - تلویزیون - تلفن - کتری برقی به همراه چای و قهوه - سشوار - صندوق امانات - مینی بار
  • اتاق دو نفره اجرایی یا Executive Twin Rooms: اتاق لوکس - دارای دو تخت ۱ نفره - حمام به همراه دوش و وان - سرویس بهداشتی - کتری برقی به همراه چای و قهوه - دستگاه قهوه ساز نسپرسو - سشوار - تهویه هوا - صندوق امانات - مینی بار - این اتاق‌ها دارای درهای کشویی هستند که به بالکن یا پاسیو با چشم انداز باغ منتهی می‌شوند
  • اتاق اجرایی کینگ یا Executive King Rooms: اتاق لوکس - دارای یک تخت ۲ نفره سایز کینگ - حمام به همراه دوش و وان - سرویس بهداشتی - کتری برقی به همراه چای و قهوه - دستگاه قهوه ساز نسپرسو - سشوار - تهویه هوا - صندوق امانات - مینی بار - این اتاق‌ها دارای درهای کشویی هستند که به بالکن یا پاسیو با چشم انداز باغ منتهی می‌شوند

امکانات هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ

با توجه به اینکه هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ یک هتل ۴ ستاره در بین هتل های آفریقای جنوبی است، اما با امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر خود یکی از بهترین هتل های این کشور به شمار می‌رود.

از مهم‌ترین امکاناتی که در انتظار مهمانان این هتل است می‌توان به مرکز اسپا به همراه ماساژ و سالن زیبایی، ۲ استخر روباز به همراه امکانات رفاهی کامل (سرسره، بار، صندلی و تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن)، استخر مخصوص کودکان، سرو شام در میان جنگل، ۲ بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی، ۲ زمین تنیس به همراه تجهیزات، ۲ رستوران مشرف به جنگل با سرو انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، فروشگاه برای خرید سوغاتی، محل بازی و کلاب مخصوص کودکان، موزه آثار طبیعی، تورهای گردشگری در ۲ نوبت صبح و عصر و کافی شاپ اشاره کرد.

سایر امکانات این هتل نیز شامل مینی گلف، تور پیاده روی، بیلیارد، اتاق بازی، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل و اتاق‌ها، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خدمات خشک‌شویی، دسترسی‌های مخصوص معلولین، جکوزی، اتاق کنفرانس، تنیس روی میز، شطرنج بزرگ، صخره نوردی و باشگاه بدنسازی است.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ

در این بخش لیستی از جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ را آماده کرده‌ایم. بهتر است قبل از شروع سفر هیجان انگیز خود به کشور آفریقای جنوبی جاهای دیدنی اطراف هتل را بشناسید تا بتوانید در طول مدت اقامت خود از آن‌ها بازدید کنید.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ و فاصله هتل تا‌ آن‌ها به ترتیب زیر است:

  • ورودی کوا ماریتن پارک ملی پیلانسبرگ (۱/۱ کیلومتر)
  • رستوران Shebeen (حدودا ۵ کیلومتر)
  • رستوران Palm Terrace (حدودا ۶ کیلومتر)
  • زیپ لاین ۲۰۰۰ (۸/۶ کیلومتر)
  • هزارتوی شهر گمشده در سان سیتی (۹ کیلومتر)
  • دریاچه سان سیتی (۱۵/۵ کیلومتر)
  • پارک ملی پیلانسبرگ (۳۰ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ تا فرودگاه پیلانسبرگ ۴ کیلومتر، تا ایستگاه قطار سان سیتی ۴/۷ کیلومتر و تا فرودگاه لانسریا در شهر ژوهانسبورگ ۱۲۷ کیلومتر است.

قیمت هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ

هزینه اقامت و قیمت هتل کوا ماریتن لژ پیلانسبرگ با توجه به تعداد نفرات و مدت زمان اقامت مشخص می‌شود. به طور مثال هزینه اقامت ۱ نفر در این هتل به مدت ۴ شب از ۹۰۲ یورو شروع می‌شود و تا ۹۵۰ یورو ادامه دارد. همچنین یک خانواده ۲ نفره نیز برای ۴ شب اقامت در این هتل، در کمترین حالت باید ۱۰۷۰ یورو و در بیشترین حالت نیز باید ۱۱۲۴ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه