021-88507190

غذاهای خوشمزه در فودکورت های کوالالامپور میل کنید

گردشگری پ.هنرکار 12 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در کوالالامپور فودکورت های مختلفی وجود دارد که غذاهای متنوعی را سرو میکنند. این فود کورتها بهترین جاها هستند که میتوانید غذاهای مالزیایی را در آنجا امتحان کنید.آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین فودکورتهای کوالالامپور را به شما معرفی میکند.

    فود کورت آسیا کافه کوالالامپور

    این فودکورت در منطقه سلانگور قرار گرفته که رفتن به آنجا را به شما توصیه میکنیم. بیش از 80 غرقه غذایی در این محل قرار دارد که انواع غذاهای بین الملی را سرو میکند که حتی افرادی که سیر هستند نیز در این محل وسوسه میشوند تا یک غذای محلی را امتحان کنند. در این محل همچنین دو پرژکتور و یک صفحه نمایش برای تماشای فوتبال وجود دارد که در کنار غذا خوردن در تور مالزی تابستان 98 میتوانید تماشا کنید.

    فود کورت آسیا کافه کوالالامپور،مهرپرواز

    فودکورت SS2 Selera Malam کوالالامپور

     این فودکورت مناسب افرادی است که به دنبال خوردن غذاهای محلی و خیابانی آسیایی هستند. این فودکورت در بین مردم محلی بسیار محبوب است و همیشه جمعیت زیادی در آن مشغول غذا خوردن هستند. فودکورت SS2 Selera Malam دارای 62 غرفه غذا خوری است که غذاهای مشهور گوشتی و غذاهای دریایی مختلف را برای مشتریان خود سرو میکند. همچنین 51 رستوران نیز در این محل غذاهای محلی عرضه میکنند. در غرفه 19 این محل برج و مرغ خوشمزه میتوانید سفارش دهید و  یا در غرفه 141 دسر  ABC را امتحان کنید.

    فودکورت SS2 Selera Malam کوالالامپور،مهرپرواز

    فود کورت Food Republic کوالالامپور

    این فود کورت با اینکه به تازگی تاسیس شده ولی بهترین غذاها و رستورانها با قیمت های ارزان در این محل غذاهای لذیذ را سرو میکنند. انواع غذاهای برنجی مربوط به سراسر نقاط دنیا، نودلها، دسرها و غذاهای دریایی مختلف را در این محل میتوانید سفارش دهید. تلاش این فود کورت بر این است که مردم کشورهای مختلف با غذاهای آسیایی آشنا شوند. توصیه میکنیم برای اینکه بتوانید غذاهای مختلفی را در این محل امتحان کنید با معده خالی به این محل بروید. برای رزرو هتل های مالزی با ما همراه باشید.

    فود کورت Food Republic کوالالامپور،مهرپرواز

    فود کورت KLCC Signatures کوالالامپور

    این فود کورت انواع غذاهای بین الملی از سراسر جهان را ارائه میدهد. کمی که در این محل گشت بزنید میتوانید غذاهای مختلف از کشورهای مانند هند، مالزی، چین، تایلند، لبنان، ژاپن، ویتنام، غذاهای کلاسیک  و کلاسیک مک دونالد را در این فود کورت پیدا کنید.

    از غذاهای برنجی گرفته تا هات داگ، پیتزا و ساندویچهای مختلف را در فود کورت KLCC Signatures کوالالامپور میتوانید امتحان کنید و لذت ببرید. غذاهای این محل ارزان قیمت هستند و تنوع بسیار دارند. این فود کورت در روبه روی پارک کی ال سی سی قرار گرفته است.

    فودت کورت KLCC Signatures کوالالامپور،مهرپرواز

    فوت کورت Hutong کوالالامپور

    این فود کورت در مرکز خرید 10 لوت قرار دارد و جایی است که بهترین و لذیذترین غذاهای خیابانی مالزی را در آن میتوانید پیدا کنید.برخی از فروشندگان این محل غذایهای محلی سنتی قدیمی را سرو میکند و در تلاش هستند تا فرهنگ غذای محلی مالزیایی را خفظ کنند. با وجود فروشندهای مشهور و غذاهای خوش طعمی که در این فودکورت سر میکنند شما نمیتوانید از امتحان کردن آنها چشم پوشی کنید. برای شروع سفر خود به این کشور بلیط پرواز کوالالامپور را رزرو کنید.

    فوت کورت Hutong کوالالامپور،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW