021-88507190

عادت ها و رفتارهای خوبی که باید از اروپایی ها یاد بگیریم

اخبار م.مقیمی 20 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ما همراه باشید تا بهترین عادت های رفتاری اروپایی ها را به شما بگوییم و پرده از راز شاد بودن اروپایی ها برداریم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راز شاد بودن اروپایی ها
    اروپایی ها یک سری عادت های رفتاری خوب دارند که باعث می شود در زندگی شادتر، آرام تر و راضی تر باشند! اروپایی ها می دانند که چگونه غذا بخورند، چگونه استراحت کنند و چگونه هارمونی جالبی در زندگیشان ایجاد کنند. با ما همراه باشید تا بهترین عادت های رفتاری اروپایی ها را به شما بگوییم و پرده از راز شاد بودن اروپایی ها برداریم. 

    راز شاد بودن اروپایی ها

    یادگیری زبان های متعدد
    اروپایی ها در جایی زندگی می کنند که درنزدیکیشان مردمی هستند که به زبان آن ها صحبت نمی کنند! اما اروپایی ها این چالش را پذیرفته اند و به جای اینکه بگویند ما بلد نیستیم، تلاش می کنند تا زبان جدید را یاد بگیرند. معمولا در مدرسه های اروپایی یادگیری 2 تا 4 زبان خارجی اجباری است و به همین دلیل از همان اول زندگیشان یاد می گیرند که منعطف باشند و برای بهتر شدن زندگیشان تلاش کنند.
    تعصب نداشتن روی اروپایی بودنشان
    اروپایی ها بر خلاف آمریکایی ها و شاید حتی ایرانی ها تعصب خاصی روی اروپایی بودنشان ندارند و به خودشان به چشم بهترین مردم دنیا نگاه نمی کنند! شاید این هم یکی از دلایل شاد بودن اروپایی ها باشد. 

    تعصب نداشتن روی اروپایی بودنشان

    نوشیدن کافه لاته یا کاپوچینو در صبح و نوشیدن اسپرسو در باقی روز
    ایتالیایی ها می دانند که چگونه قهوه با کیفیت میل کنند و می دانند که چه زمانی بهترین وقت برای نوشیدن قهوه است. ایتالیایی ها در این زمینه بسیار دقیق عمل می کنند و در ساعتی قهوه شان را می نوشند که بیشترین کاربری را برایشان داشته باشد.
    خوابیدن ظهر
    در اسپانیا و خیلی از کشورهای دیگر اروپایی، خواب نیمروزی مسئله بسیار مهمی است. به خاطر همین رفتار هم معمولا احساس شاداب تری را در طول روز تجربه می کنند و مسلما انسان های شادتری می شوند.
    خواب نیمروزی در محوطه خارج از خانه
    مردم نروژ عادت جالبی برای خواب نیمروزی دارند که بر اساس آن در جایی به جز فضای سربسته خانه به خواب می روند. آن ها عقیده دارند که هوای تازه در زمان خوابیدن به آرامش آن ها کمک می کند. 
    وقت گذرانی با خانواده و دوستان در حین خوردن غذا
    اگر شما هم زمان کافی را به خوردن غذا اختصاص دهید و زمان خوبی را با خانواده و دوستانتان سپری کنید، مطمئنا هم غذایتان را با آرامش تر و تحت شرایط  بهتری می خورید و هم اینکه از زمان غذا خوردنتان بیشتر لذت می برید و برای باقی روز آماده می شوید.

    وقت گذرانی با خانواده و دوستان در حین خوردن غذا

    کم بودن دایره دوستان
    هلندی ها معمولا خیلی در مورد این مسئله حساس هستند که به چه کسانی عنوان دوست را بدهند! این به خاطر این نیست که اروپایی ها انسان های بداخلاق یا بدجنسی هستند، بلکه به خاطر این است که آن ها به ارتباطات درست خود ارزش زیادی می دهند. به هر حال اگر شما هم دوستان واقعی داشته باشید و بیخود و بی جهت دایره دوستانتان بزرگ نباشد، احساس آرامش و شادی بیشتری خواهید داشت. 
    خوش قلب بودن مردم اروپا
    ایرلندی ها انسان های بسیار صمیمی و خونگرمی هستند و حتی اگر کسی در سطحشان نباشد، باز هم با او رفتار خوبی دارند. به هر حال درست است که اروپایی ها در مورد انتخاب دوستانشان حساس هستند، اما این بدین معنی نیست که با بقیه مردم مهربان نباشند و رفتار مناسبی با آن ها نداشته باشند.
    گفتن حقیقت در هر زمانی
    آلمانی ها خیلی رک هستند و به همین خاطر بعضی از مردم جهان عقیده دارند که آلمانی ها رفتار سردی دارند و حتی رفتارشان را بی ادبی می دانند. اما واقعیت این است که آن ها بسیار صادق هستند و اتفاقا همین صداقتشان باعث می شود که در مجموع مردم شادتری باشند.

    گفتن حقیقت در هر زمانی

    نداشتن بحث های بیهوده
    اروپایی ها معتقدند که فقط باید در مورد مسائل مهم صحبت کنند و اگر صحبتی ارزش ندارد، بیخود و بی جهت وقتشان را بابت آن تلف نمی کنند. 
    ارزش دادن به تعطیلات و آرامش روح و روان
    اروپایی ها بر خلاف مردم خیلی از کشورهای دیگر جهان به تعطیلاتشان اهمیت زیادی می دهند. برای مثال جالب است که بدانید مردم فنلاند در طول سال 40 روز مرخصی با حقوق دارند و تمام تلاششان را می کنند که از تعطیلاتشان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. 
    تعادل درست بین کار و زندگی
    سوئدی ها هفته کاریشان را با 48 ساعت کار به اتمام می رسانند و به هیچ عنوان بیش از آن کار نمی کنند! همین باعث می شود که مردم شادتری باشند و تعادل درستی بین کار و زندگیشان ایجاد شود. 
    قدم زدن
    اروپایی ها عادت جالبی به قدم زدن دارند. قدم زدن، ورزش کردن و استفاده از هوای تازه باعث می شود که اروپایی ها مردم شادتری باشند و دغدغه های کمتری را در ذهنشان احساس کنند.
    اگر شما هم دوست دارید که بیشتر با مردم اروپا آشنا شوید و برای یک بار هم که شده در میان آن ها زندگی کنید، می توانید برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    قدم زدن

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW