021-88507190

هزینه سفر به پاتایا چقدر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 10 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از متداول ترین سوالات مسافران تایلندهزینه سفر به پاتایا است. در این بخش بررسی می کنیم که چگونه می توانید ارزان به پاتایا سفر کنید. پس با ما همراه باشید تا همه چیز درباره هزینه های سفر به پاتایا را به شما بگوییم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به پاتایا

    یکی از متداول ترین سوالات توریستان درباره سفر به پاتایا این است که هزینه سفر به پاتایا چقدر است و آن ها باید چقدر پول با خودشان به پاتایا ببرند. ما امروز می خواهیم این سوال را به شما پاسخ دهیم و به شما بگوییم که چقدر پول برای سفر به پاتایا کافی است. در آخر هم این را بررسی می کنیم که شما چگونه می توانید هزینه های سفر به پاتایا را برای خودتان کاهش دهید و چگونه می توانید ارزان به پاتایا سفر کنید. پس با ما همراه باشید تا همه چیز درباره هزینه های سفر به پاتایا را به شما بگوییم. 

    هزینه سفر به پاتایا چقدر است

    برای سفر به پاتایا چه هزینه هایی پیش رو دارید؟

    شما جدای از اینکه باید یک هزینه را به عنوان قیمت تور پاتایا در نظر داشته باشید، باید مقداری پول هم با خودتان به پاتایا ببرید. نکته ای که باید از آن مطلع باشید، این است که قیمت تور پاتایا در فصل های مختلف سال تغییر بسیار زیادی می کند. ضمنا هتل های مختلفی هم در پاتایا وجود دارند که شما با انتخاب و رزرو هر کدام از آن ها، می توانید قیمت تور پاتایا را برای خودتان بالا و پایین کنید. برای اطلاع از کمترین قیمت های تور ارزان پاتایا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. اما قبل از آن بهتر است که این مطلب را بخوانید که با دیگر هزینه های سفر به پاتایا آشنا شوید و ببینید که شما باید چقدر پول با خودتان به پاتایا ببرید.

    برای سفر به پاتایا چه هزینه هایی پیش رو دارید

    باید چقدر پول با خودتان به پاتایا ببرید؟

    شما برای اینکه بتوانید یک سفر دلچسب و به یادمادنی را به مقصد پاتایا تجربه کنید، باید هزینه های خورد و خوراک در پاتایا و هزینه تفریح در پاتایا را در نظر داشته باشید و ببینید که چند روز اقامت در پاتایا تقریبا چقدر برایتان هزینه دارد. این را یادتان باشد که هزینه تفریح در پاتایا به ازای هر روز اقامت در پاتایا، چیزی حدود 840 بات است و شما هرچقدر بیشتر از این مبلغ را با خودتان به پاتایا ببرید، می توانید با دست بازتری در تور پاتایا تفریح کنید. ضمنا برای اینکه بتوانید غذاهای خوشمزه ای را هم در پاتایا امتحان کنید، بهتر است که حدودا 600 بات را برای خورد و خوراک یک روزتان در نظر داشته باشید. ضمنا بهتر است که حدودا 200 تا 300 بات اضافه تر به ازای هر روز اقامت در تور پاتایا همراه خود داشته باشید تا خیالتان همه جوره راحت باشد و یک وقت در تور پاتایا پول کم نیاورید. ضمنا این را هم به خاطر داشته باشید که شما ناچارید که برای گشت و گذار در پاتایا هزینه ای را به عنوان کرایه تاکسی در پاتایا و کرایه اتوبوس در پاتایا خرج کنید که آن هم به صورت میانگین برایتان روزی 340 بات هزینه در پی خواهد داشت. اگر این اعداد و رقم ها را با هم جمع کنید، می بینید که شما باید حدودا روزی 2000 بات برای سفر به پاتایا داشته باشید. 

    باید چقدر پول با خودتان به پاتایا ببرید

    چگونه می توانیم ارزان به پاتایا سفر کنیم؟

    اگر به دنبال سفر ارزان به پاتایا و ارزان ترین زمان سفر به تایلند هستید، اول از همه سعی کنید که یک تور پاتایا برای خودتان پیدا کنید. همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. ضمنا اگر بتوانید در رستوران هایی دور از جاذبه های گردشگری پاتایا غذایتان را میل کنید و صبحانه را هم در هتلتان در پاتایا بمانید، هزینه های سفر به پاتایا برایتان کمتر می شود. راستی تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که اگر بتوانید در پاتایا از اتوبوس به جای تاکسی استفاده کنید و اگر هم قصد خرید در پاتایا داشتید، از بازارهای ارزان پاتایا خرید کنید، هزینه های سفر به پاتایا برایتان کمتر هم می شود. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW