021-88507190

بهترین مراکز خرید آنتالیا را بشناسید

راهنمای سفر مهرپرواز 22 اردیبهشت ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خرید کردن یک تفریح رایج در شهرهای ترکیه و بخصوص انتالیا است. در این مقاله مراکز خرید آنتالیا را با آدرس و ساعت کاری معرفی کرده‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید آنتالیا را می‌توان به‌طور خلاصه به بهشتی برای عاشقان خرید توصیف کرد. آنتالیا که از مقاصد پرطرفدار گردشگری، خصوصا در میان ایرانیان به شمار می‌رود، چیزی فراتر از سواحل زیبا و پرزرق‌وبرق و جاذبه‌های دیدنی متنوع است. مراکز خرید و بازارهای این شهر را هم می‌توان جزو بهترین قسمت‌های آنتالیا، برای گشت‌وگذار و خرید دانست که هرچه بخواهید، از برندهای معتبر تا سوغاتی‌های محلی در آن‌ها پیدا می‌شود. از همین رو، ما قصد داریم ادامه این مطلب را به معرفی مراکز خرید آنتالیا اختصاص دهیم تا هنگام سفر بتوانید به‌عنوان راهنمایی از آن استفاده کنید.

    محبوب ترین مرکز خرید آنتالیا؛ آلانیوم

    مرکز خرید آلانیوم از محبوب‌ترین و بزرگترین مراکز خرید آنتالیا در شهر آلانیا به شمار می‌رود. اگر برایتان سوال است که «از آنتالیا چی بخریم؟» باید به شما بگوییم که در این مرکز خرید، هرچه که بخواهید، پیدا می‌شود. زیرا افرادی که می‌دانند آنتالیا کجاست مراکز خرید آن را هم به عنوان جاذبه‌های آن می‌شناسند. مرکز خرید آلانیوم شامل طیف وسیعی از فروشگاه‌های متنوع مانند پوشاک، کفش، کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، کالاهای چرمی و جواهرات است. همچنین یک فروشگاه برای خرید گوشت، سبزیجات و مواد غذایی هم در آلانیوم وجود دارد.

    در این مرکز خرید، علاوه بر خریدکردن، شما می‌توانید در رستوران‌های محلی و بین‌المللی آن هم انواع غذاهای خوش‌مزه را امتحان کنید. از دیگر امکانات آن هم می‌توان به یک منطقه بازی مخصوص کودکان و یک سینما اشاره کرد.

    آدرس:

    Cumhuriyet, Alanyum, Keykubat Blv. No:219, 07400 Alanya/Antalya, Turkey

    آلانیوم از معروفترین مراکز خرید آنتالیا

    عکسی از مرکز خرید آلانیوم

    نوامال ماناوگات آنتالیا

    مراکز خرید آنتالیا نظرات مثبت و توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند که یکی از آن‌ها، نوامال در ماناوگات، دومین شهر بزرگ آنتالیا است. در این مرکز خرید محبوب، تقریبا هر چیزی را که بخواهید، از لوازم جانبی، کفش و کیف گرفته تا پارچه، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی و دکوراسیون منزل می‌توانید خریداری کنید.

    اگر بعد از خرید احساس خستگی کردید، می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های نوامال که محیطی آرام و غذاهایی عالی دارند، استراحت کنید. در کنار این‌ها، در این مرکز خرید، انواع فعالیت‌های تفریحی برای بزرگسالان و کودکان، مانند بازی در پارک یا تماشای فیلم در سینما در نظر گرفته شده‌اند. همه این‌ها در کنار هم، نوامال ماناوگات را به یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در خاورمیانه تبدیل می‌کند.

    آدرس:

    Sorgun, Alanya, Antalya yolu, 8096. Sk No:5, 07600 Manavgat/Antalya, Turkey

    نوامال ماناوگات از بهترین مراکز خرید آنتالیا

    عکسی از نوامال ماناوگات آنتالیا

    ایکی کاپیلی هان؛ از قدیمی ترین مراکز خرید آنتالیا

    اگر به خرید صنایع دستی یا حتی تماشای آن‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به ایکی کاپیلی هان بزنید. مرکز خرید ایکی کاپیلی هان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید انتالیا از قرن چهاردهم میلادی تاکنون و از بهترین جاهای دیدنی آنتالیا بوده که البته امروزه، بازسازی شده است.

    این مرکز خرید یک بازار سرپوشیده سنتی است که انواع محصولات و سوغاتی‌های محلی ترکیه مانند ادویه‌های محلی، میوه‌های استوایی، پارچه‌های ابریشمی و صنایع دستی در آن به فروش می‌رسند. در بخشی از این مرکز خرید هم کارگاه‌های صنایع دستی مانند مسگری وجود دارند که بسیار تماشایی‌اند.

    آدرس:

    Iki Kapili Han Shopping Mall, Eki Capili Han Street, Murad Pasha District

    بازار جمهوریت محلی

    در میان بازارهای آنتالیا، بازار جمهوریت محلی در محله مراد پاشا، یکی از مراکز خرید آنتالیا ارزان محسوب می‌شود که همیشه هم شلوغ و پررفت‌وآمد است. در این بازار شما می‌توانید انواع اجناس، از لباس و پارچه گرفته تا خوراکی، ادویه‌جات و... را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

    یکی دیگر از ویژگی‌های که باعث شده این بازار مورد توجه خریداران زیادی قرار گیرد، نزدیکی آن به خیابان جمهوریت است. این خیابان به‌تنهایی منبع خوبی برای خرید انواع لباس، کفش، کیف، عینک و... به شمار می‌رود.

    آدرس:

     Cumhuriyet, 620. Sk. No:1, 07010 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

    اوزدیلک پارک؛ از مراکز خرید بین المللی آنتالیا

    اگر به‌دنبال خرید مارک‌های بین‌المللی هستید، پس حتما سری به اوزدیلک پارک، از قدیمی‌ترین مراکز خرید انتالیا ترکیه، بزنید. در واقع، باید بدانید که تجربه خرید در آنتالیا، بدون بازدید از این مرکز خرید، کامل نمی‌شود. در اوزدیلک پارک انواع برندهای ملی و بین‌المللی مانند کوتون، منگو و... وجود دارد و پاسخ‌گوی نیاز تمام گروه‌های سنی ‌است.

    این مرکز خرید هم برای بزرگسالان و هم کودکان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود؛ چرا که علاوه بر لذت خریدکردن، می‌توانند از امکاناتی مانند سینما و قسمت‌هایی مخصوص بازی‌کردن هم استفاده کنند. پارکینگ اختصاصی و انواع رستوران‌ها و فست‌فودهای زنجیره‌ای مانند برگرکینگ و مک دونالد بخش‌های دیگری از اوزدیلک پارک هستند که باعث می‌شوند خرید در این مرکز، به کاری لذت‌بخش تبدیل شود.

    آدرس:

    Fabrikalar, Fikri Erten Cd. No.2, 07090 Kepez/Antalya, Turkey

    آنتالیا توربان مارینا؛از بهترین مراکز خرید آنتالیا

    در محله کالیچی و در نزدیکی مدیترانه، مرکز خریدی به‌نام توربان مارینا وجود دارد که از بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود. انواع برندهای بومی و بین‌المللی در توربان مارینا دارای شعبه هستند که خریدکردن را برای شما آسان‌تر می‌کنند. رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این مرکز خرید هم به شما این امکان را می‌دهند تا در صورت خستگی، حین امتحان‌کردن غذاهای اصیل و دریایی ترکی، کمی استراحت کنید.

    یکی از مواردی که توربان مارینا را از سایر مراکز خرید متمایز می‌کند، نزدیکی آن به دریا و وجود انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی در این مرکز است. پس در واقع، خرید، تفریح و ماجراجوهایی‌های آبی، همه در توربان مارینا گرد هم آمده‌اند.

    مرکز خرید آنتالیا؛ لوکس ترین بازار آنتالیا ترکیه

    مرکز خرید مال آف آنتالیا که در 9 کیلومتری شمال شرقی این شهر قرار دارد، از بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا است که انواع محصولات ترکیه‌ای و بین‌المللی مانند M & H را ارائه می‌دهد. حداقل 144 فروشگاه در این مرکز وجود دارند تا هر چیزی که شما می‌خواهید را در اختیارتان بگذارند. علاوه بر فروشگاه‌ها، یک زمین بازی کودکانه به مساحت 1600 مترمربع و یک مجتمع چند سینمایی با ظرفیت 2 هزار و 200 نفر هم در مرکز خرید آنتالیا وجود دارند.

    انواع گالری‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها با سرو بهترین غذاها، از دیگر امکانات این مرکز هستند که باعث می‌شوند یک روز شاد و فراموش‌نشدنی را برای خود بسازید.

    آدرس:

    Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez/Antalya, Türkiye

    مال آف آنتالیا از لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا

    تصویری از مرکز خرید آنتالیا

    بازارهای هفتگی در آنتالیا

    بازارهای هفتگی مختلفی در آنتالیا برگزار می‌شوند که شما می‌توانید در آن‌ها اجناس باکیفیت را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. یکی از این بازارهای معروف، شنبه‌بازار در خیابان لارا است که بسیار هم شلوغ می‎شود. در روزهای سه‎شنبه هم بازارچه‌های مختلف دیگری در همین خیابان برپا می‌شوند.

    از دیگر بازارهای هفتگی معروف آنتالیا می‌توان به پنج‌شنبه‌بازار اشاره کرد که در خیابان روبه‌روی هتل فالز، یعنی خیابان حامدیه برپا می‌شود. بازار دیگی هم در روزهای چهارشنبه، در تقاطع خیابان شارامپول وجود دارد که می‌توانید اجناس ارزان‎قیمتی را در آن تهیه کنید.

    بازارهای هفتگی از مراکز خرید ارزان آنتالیا به شمار می‌روند و فرصت خوبی برای یافتن اجناس مفید با قیمت مناسب هستند.

    مرکز خرید آگورا؛ از زیباترین مراکز خرید آنتالیا

    مرکز خرید آگورا را می‌توان یکی از مراکز خرید برند آنتالیا دانست که با معماری منحصربه‌فرد، برندهای داخلی و خارجی و تنوع فعالیت‌های سرگرم‌کننده، جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود. بد نیست بدانید که برند معروف IKEA در این مرکز خرید، یک فروشگاه دارد که می‌توانید لوازم شیک و مد روز را از آن تهیه کنید.

    در این مرکز خرید بسیار بزرگ و لوکس، در کنار فروشگاه‌های مختلف، مراکز تفریحی برای کودکان و بزرگسالان، انواع کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیت، یک مجموعه سینمایی با 8 سالن و مرکز بولینگ هم وجود دارند. بعد از اینکه در آگورا بهترین تجربه خریدتان را پشت سر گذاشتید، می‌توانید به میدان باشکوه آگورا در نزدیکی آن بروید و زیبایی‌های این میدان را تماشا کنید.

    آدرس:

    Altinova Sinan, Cagdas Sk. No:5, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

    عکسی از مرکز خرید آگورا

    تراسیتی؛ از مراکز خرید خوب آنتالیا

    مرکز خرید تراسیتی که به‌عنوان یکی از مراکز خرید خوب آنتالیا و ترکیه شناخته می‌شود، گنجایش حدود 1000 نفر را دارد. از لباس و جواهرات گرفته تا لوازم خانگی و انواع اسباب‌بازی‌ها، همه چیز در بیش از 150 مغازه این مرکز خرید موجود است. شما حتی می‌توانید برخی از برندهای محبوب مانند آرمانی، آدیداس، جک اند جونز و چاکرا را در تراسیتی بیابید.

    این مرکز برای کودکان هم می‌تواند جذاب باشد؛ چرا که تفریحات متنوع و هیجان‌انگیزی برایشان در نظر گرفته شده است. وجود بیش از 30 رستوران و فودکورت بین‌المللی مانند مک دونالد و کی‌اف‌سی و همچنین انواع غذای محلی، لذت خریدکردن و غذاخوردن را هم‌زمان به شما هدیه می‌کند.

    آدرس:

    Fener, Tekelioglu Cd. No:55, 07160 Muratpasa/Antalya, Turkey

    خیابان خرید لند آو لجند

    احتمالا نام پارک آبی لند آو لجندز را شنیده‌اید، اما از مرکز خرید آن چه می‌دانید؟ اگر به‌دنبال سپری‌کردن اوقاتی خوش در کنار عزیزانتان هستید، خیابان خرید لند آو لجند گزینه‌ای عالی است. این خیابان معروف با داشتن فروشگاه‌های متنوع لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم الکترونیکی، اکسسوری، کفش، جواهرات و اسباب بازی و برندهای معروفی چون آدیداس، سامسونت و آرمانی، تجربه خرید لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    رستوران‌های لند آو لجند با داشتن فضایی افسانه‌ای و غذاهای خوش‌طعم، خاطرات فراموش‌نشدنی را به شما هدیه می‌دهند. همچنین معماری منحصر‌به‌فرد مرکز خرید با محیطی رنگارنگ باعث می‌شود تا از خرید در این مکان بسیار لذت ببرید. تمام این ویژگی‌ها در کنار هم، لند آو لجند را به یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل کرده است.

    آدرس:

    Center, Ataturk Cd. No:104, 07500, 07500 Serik/Antalya, Turkey

    مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال

    مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم با داشتن معماری زیبا و خیره‌کننده، از زیباترین مراکز خرید آنتالیا در لارا به شمار می‌رود. در این مرکز خرید، شما می‌توانید تمام احتیاجات خود را از فروشگاه‌های آن که شامل فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و مراقبتی، کفش، کیف، وسایل الکترونیکی، لوازم جانبی، اسباب‌بازی و انواع سوغاتی‌ها می‌شود، خریداری کنید.

    علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، مکان‌های تفریحی برای کودکان، رستوران‌هایی با غذاهای محلی خوش‌مزه، نوشیدنی‌های تازه و شیرینی‌های دل‎چسب و سالن سینمای کاملا مجهز در آنتالیا پریمیوم مال وجود دارند تا امکان خریدی آسان و هیجان‌انگیز را برای شما فراهم کنند.

    آدرس:

    Kemerağzı, Lara Kundu, Lara Turizm Yolu, 07119 Aksu/Antalya, Türkiye

    مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال

    عکسی از مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال

    خیابان خرید آتاتورک آنتالیا

    خیابان خرید آتاتورک در مرکز منطقه کمر، یکی از پرشورترین و هیجان‌انگیزترین مراکز خرید آنتالیا کمر است که قطعا شما را به وجد می‌آورد. این خیابان از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر محسوب می‌شود که مغازه‌های زیبایی برای خرید انواع سوغاتی‌ها، صنایع دستی، جواهرات، قهوه ترک، فرش و منسوجات و انواع شیرینی را در دل خود جای داده است.

    علاوه بر این مغازه‌ها، در روزهای مختلف هفته هم بازارهای روباز هفتگی در این خیابان برپا می‌شوند؛ برای مثال دوشنبه‌ها که مخصوص بازار محصولات است، شما می‌توانید تازه‌ترین سبزی‌جات و میوه‌ها را در این خیابان تهیه کنید. ناگفته نماند که قیمت محصولات در بازارهای ترکیه بسیار مناسب‌اند. 

    آدرس:

    Yeni, Atatürk Blv. No:12, 07980 Kemer/Antalya, Türkiye

    خیابان خرید آتاتورک آنتالیا

    عکسی از خیابان خرید آتاتورک آنتالیا

    سیتی سنتر بلک؛ از جذابترین مراکز خرید آنتالیا

    از بهترین مراکز خرید آنتالیا بلک می‌توان سیتی سنتر آن را نام برد که در نزدیکی ساحل مدیترانه قرار دارد و در نتیجه، هنگام خرید، می‌توانید مناظر زیبایی از دریا را هم ببینید. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع لباس‌ها، کیف، کفش و سوغاتی‌های شیک تهیه کنید. ناگفته نماند که سیتی سنتر بلک، جزو محبوب‌ترین مراکز برای خود مردم محلی به شمار می‌رود. از خوبی‌های سیتی سنتر این است که اگر بعد از خریدکردن خسته شدید، می‌توانید به سواحل آنتالیا آن بروید و حین تماشای دریا، استراحت کنید.

    آدرس:

    Belek, 41. Sk. No:20, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

    مرکز خرید لائورا یا لاورا

    از دیگر مراکز خرید مطرح لارا در آنتالیا، می‌توان به مرکز خرید لائورا اشاره کرد که در سال 2004، بازگشایی شد. در لائورا شما می‌توانید به خرید زیورآلات، لوازم خانگی، انواع لباس و لوازم الکترونیکی، در فروشگاه‌های شیک آن که شامل برندهای مطرح بین‌المللی و ترکی هستند، مشغول شوید. این مرکز خرید برای راحتی خریداران، امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و سالن سینما هم تدارک دیده است.

    آدرس:

    Fener, Bülent Ecevit Blv. No:2, 07160 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

    مراکز خرید آنتالیا؛ فرصت تفریح و خرید همزمان

    بخش جدانشدنی هر سفری، خریدکردن است. خوشبختانه، در تور آنتالیا شما می‌توانید این بخش را به بهترین شکل سپری کنید؛ چرا که مراکز خرید و بازارهای فوق‌العاده‌ای در این شهر وجود دارند. وجود فروشگاه‌های متنوع و شیک، امکانات تفریحی هیجان‌انگیز و رستوران‌های بی‌نظیر، این مراکز را به بهترین‌ها در آنتالیا تبدیل کرده‌اند تا شما بتوانید لحظاتی عالی در آن‌ها سپری کنید. ما هم در این مطلب، برای راهنمایی شما، بهترین مراکز خرید آنتالیا را معرفی کردیم تا هنگام سفر، حتما سری به آن‌ها بزنید. اگر شما هم مرکز خرید دیگری در آنتالیا سراغ دارید، در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

    سوالات متداول

    1. آیا مراکز خرید در آنتالیا به راحتی قابل دسترسی هستند؟

    بله، مراکز خرید در آنتالیا به راحتی قابل دسترسی هستند. بسیاری از آن‌ها در مناطق مرکزی شهر قرار دارند و از طریق تاکسی، اتوبوس یا متروبوس به راحتی قابل دسترس‌اند. همچنین، بسیاری از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نزدیکی مراکز خرید واقع شده‌اند، بنابراین پیاده نیز می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

    2. آیا مراکز خرید در آنتالیا دارای امکانات تفریحی و سرگرمی هستند؟

    بله، بسیاری از مراکز خرید در آنتالیا امکانات تفریحی و سرگرمی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این امکانات شامل سینما، بازی‌های رایانه‌ای، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد همراه با خرید لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز داشته باشند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW