021-88507190

با بهترین تفریحات شبانه بدروم آشنا شوید

راهنمای سفر مهرپرواز 06 مهر ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر به دنبال تفریحات شبانه بدروم می‌گردید تا بهترین لحظات را در سفرتان داشته باشید، این مطلب تمام تفریحات شبانه را معرفی کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات شبانه بدروم یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این شهر ساحلی هستند. بدروم علاوه بر داشتن سواحل زیبا و مکان‌های دیدنی تاریخی، در میان شهرهای ترکیه، به‌خاطر زندگی شبانه پرجنب‌وجوش و تفریحات متنوعش معروف است؛ تفریحاتی مانند کلاب‌گردی شبانه، تفریحات ساحلی شبانه و... . در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین تفریحات شبانه بدروم آشنا کنیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا، چنین تجربه لذت‌بخشی را از دست ندهید.

    تفریحات شبانه بدروم

    بدروم در شب

    بار و کلابگردی؛ معروفترین تفریحات شبانه بدروم

    در راهنمای سفر به بدروم یکی از دلایل محبوبیت این شهر، بارها و کلاب‌های عالی و لوکس آن است. این کلاب‌ها می‌توانند یک تجربه پرهیجان و خاطره‌انگیز شبانه در کنار موسیقی زنده و دیگر امکانات را برای گردشگران فراهم کنند. در ادامه شما را با بهترین بارها و کلاب‌های این شهر آشنا می‌کنیم.

    کلاب هالیکارناس

    هالیکارناس یکی از بزرگترین کلاب‌های بدروم به شمار می‌رود. این کلاب با ساحلی مسحورکننده، اجرای منظم موسیقی زنده، حضور دی‌جی‌های بین‌المللی، نمایش‌های رقص حرفه‌ای و دیگر سرگرمی‌های بی‌نظیر، شبی فوق‌العاده را از خاطرات تفریحات شبانه بدروم برای شما رقم می‌زند.

    هالیکارناس در سال 1979 تاسیس شد و یک شبه به شهرت رسید. پس از یک اصلاح اساسی در کل ظاهر خود در سال 2012، این کلاب، سالن‌های جدید، نمایش‌ها و کنسرت‌های بهتر و یک منوی فوق‌العاده را به رستوران خود اضافه کرد. هالیکارناس هر شب از ساعت 10:30 تا 5 صبح باز است.

    آدرس:

    Dr.Alim Bey Cad. Barlar Sokagi No:10, Bodrum

    تفریحات شهر بدروم ترکیه

    کلاب هالیکارناس

    کلاب کاتاماران؛ تفریحات شبانه بدروم در کشتی

    کاتاماران یک کشتی و کلاب شبانه شناور در دریاست و به‌عنوان یکی از بزرگترین دیسکوهای شناور یرای تفریحات شبانه در بدروم شناخته می‌شود. این کشتی بندر بدروم را حوالی ساعت 11 شب ترک می‌کند و تا 4 صبح روی آب شناور است. 4 بار، کابین‌های VIP، نوشیدنی‌های استثنایی و دی‌جی‌های بین‌المللی با موسیقی زنده از ویژگی‌های این کلاب جذاب هستند.

    ناگفته نماند هر ساعتی که بخواهید کشتی را ترک کنید، می‌توانید از خدمات شاتل قایق تندرو آن استفاده کنید و به ساحل برگردید.

    آدرس:

    Dr. Alimbey Cad. Barlar Sokağı No.10, 48400, Türkiye

    گکو کاکتلز اند ویسکی

    بار معروف کوکتل و ویسکی گکو که در سال 2016 تاسیس شد، مردم محلی و مسافران زیادی را در طول سال به خود جذب می‌کند. این بار به‌دلیل سرو کوکتل‌های دست‌ساز، خصوصا به‌سبک اسکاتلندی بسیار معروف است. فضای جذاب، نورپردازی حرفه‌ای و دی‌جی‌های پرانرژی از دیگر ویژگی‌های عالی این بار هستند و آن را به مکانی درجه یک برای تفریحات شبانه بدروم تبدیل کرده‌اند. این بار هر شب از ساعت 8 شب تا 4 صبح فعالیت دارد. بهتر است این کلاب را هنگام تخمین هزینه های سفر به بدروم در نظر بگیرید.

    آدرس:

    Çarşı, 1025. Sokak, Dr. Alim Bey Cd., 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    مارینا یات کلاب؛ از محبوبترین تفریحات شبانه بدرم

    مرکز تفریحی بدروم مارینا یات کلاب، مشرف به قلعه تاریخی بدروم، یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های شهر است. در این کلاب می‌توانید ضمن تفریح، شاهد منظره‌ای تماشایی از دریا و قلعه بدروم هم باشید. این مرکز 3 رستوران اصلی و 4 بار برای پذیرایی از مهمانان دارد و غذاها و نوشیدنی‌های آن بسیار باکیفیت هستند.

    این کلاب شب‌ها حال‌وهوای متفاوتی دارد؛ گروه‌های موسیقی زنده یا دی‌جی‌های محلی روی صحنه می‌آیند و فضا پر از رقص و شادی خواهد شد. ساعات فعالیت آن، هر روز، به‌جز یکشنبه‌ها، از 9 صبح تا 9 شب است. 

    آدرس:

    Marina Yacht Club, Milta Bodrum Marina Neyzen Tevfik Caddesi No.5, 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    تفریحات بدروم

    مارینا یات کلاب و رستوران

    دادا سالن

    شبهای بدروم، بدون گذراندن یک شب در ​​کلاب شبانه هنری و جذاب دادا سالن که در قلب بدروم واقع شده است، تکمیل نمی‌شوند. فضای داخلی این کلاب با سنگ‌ها و آثار هنری زیبا روی دیوارهای رنگارنگ تزئین شده است. پنجره‌های چوبی و تراس کلاب، مطمئنا شما را به یاد دوران قدیم می‌اندازند. حتی می‌توان این کلاب را از جاهای دیدنی بدروم هم به شمار آورد.

    جدا از دکور منحصربه‌فرد، کلاب دادا سالن به‌خاطر داشتن فضایی پرنور، موسیقی زنده و کوکتل‌های خاص خود شهرت دارد. این کلاب هر روز از 9 صبح تا 4 صبح فعالیت دارد.

    آدرس:

    Carsi Mah Dr. Alimbey Sok No. 44 Bodrum/Mugla

    ماندالین بدروم، از بهترین مکان ها برای تفریحات شبانه بدروم

    یکی از بهترین تفریحات بدروم برای کسانی که اهل موسیقی زنده هستند، رفتن به ماندالین بار است. این بار یکی از بهترین مکان‌ها در شهر برای تماشای موسیقی زنده و هنرمندان بااستعداد است. انواع آهنگ‌های جدید ترکی، موسیقی سبک لاتین، جاز و... در کنار نوشیدنی‌های فوق‌العاده، در این بار انتظار شما را می‌کشند.

    ناگفته نماند که ماندالین یکی از بارهای لوکس بدروم است؛ بنابراین هم کمی گران خواهد بود و هم بهتر است که برای رفتن به آنجا، لباس‌های شیک بپوشید. این بار هر روز، از 5 عصر تا 4 صبح باز است.

    آدرس:

    Çarşı Mahallesi Dr. Alimbey Caddesi, 1025. Sk., 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    تفریحات شهر بدروم ترکیه

    ماندالین بدروم

    تفریحات شبانه بدروم در ساحل

    بخش مهمی از تفریحات شهر بدروم ترکیه، به سواحل زیبای آن مربوط می‌شوند که مکانی عالی برای قدم‌ زدن‌های شبانه و کلاب‌گردی هستند. بدروم خانه مجموعه‌ای از کلاب‌های ساحلی مجلل است که می‌توانید در آن‌ها غذا بخورید، استراحت کنید، بنوشید، برقصید و از اجرای برخی از محبوب‌ترین دی‌جی‌های ترکیه لذت ببرید. در ادامه تعدادی از بهترین تفریحات ساحلی شبانه بدروم را به شما معرفی می‌کنیم.

    مون لایت بار

    مون‌لایت بار یکی از آرام‌ترین و زیباترین بارهای ساحلی بدروم است که جذابیت آن با چشم‌اندازی از دریا تکمیل می‌شود. این بار، مکانی عالی برای لذت بردن از یک نوشیدنی است، درحالی‌که شن و ماسه‌های ساحل را بین انگشتان خود حس می‌کنید.

    خوبی این بار در این است که شما هم می‌توانید در فضای داخلی شیک آن و هم روی صندلی‌هایی که در ساحل قرار دارند، بنشینید و از شب خود در کنار دریا، نهایت لذت را ببرید. مون‌لایت بار هر روز از ساعت 10 صبح تا 4 صبح پذیرای مهمانان است.

    آدرس:

    Çarşı, Dr. Alim Bey Cd., 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    کلاب ساحلی بدروم ادیشن، تفریحات شبانه بدروم در سواحل لوکس

    ادیشن کلاب، یک کلاب ساحلی مجلل و زیبا در هتل ادیشن، از بهترین هتل های بدروم است که در آنجا می‌توانید ضمن لذت بردن از اجرای دی‌جی‌های بین‌المللی، غرق در مناظر فوق‌العاده ساحل و دریا شوید. شما می‌توانید در این کلاب به رقص و شادی بپردازید یا همراه با یک نوشیدنی خوش‌طعم، روی تخت‌های ساحلی دراز بکشید و استراحت کنید.

    به‌طور کلی، می‌توان گفت که ادیشن کلاب، یکی از زیباترین کلاب‌های ساحلی برای انتخاب در بدروم است که خدمات جذابی مانند اسپای ساحلی و انواع تفریحات آبی را هم در اختیار گردشگران می‌گذارد.

    آدرس:

    Dirmil, Balyek Cd. No 5A, 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ایندیگو بیچ کلاب

    در کلاب ساحلی ایندیگو، یک مهمانی ساحلی پرشور، خصوصا هنگام شب انتظار شما را می‌کشد. در این کلاب می‌توانید بهترین تفریحات شبانه بدروم را تجربه کنید؛ شما می‌توانید از اجرا زنده دی‌جی‌ها، همراه با سیستم صوتی باکیفیت و نورپردازی عالی لذت ببرید و با پای برهنه، روی ماسه‌های نرم آن به رقص و پایکوبی بپردازید. اگر هم خسته شدید، روی تخت‌های آن دراز بکشید، درحالی‌که با کوکتل‌های دست‌ساز خوش‌طعم و تنقلات متنوع، تا ساعت 1 بعد از نیمه‌شب از شما پذیرایی خواهد شد.

    آدرس:

    Yalıkavak, Plaj Cd. No:8, 48990 Bodrum/Muğla, Türkiye

    زوما ویلج؛ تفریحات فراموش نشدنی بدروم

    یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه تفریحات شبانه بدروم، دهکده زوماست. این دهکده که مانند جواهری گران‌بها در یالیکاواک قرار گرفته، جایی است که طبیعت، خود را به زیباترین شکل ممکن نشان می‌دهد. دهکده زوما بسیار برخی از بهترین سواحل بدروم را در بر گرفته که زیبا و آرامش‌بخش‌اند و حال‌وهوای متفاوتی را به شما القا می‌کنند.

    در سواحل دهکده زوما، شما می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را میل کنید، درحالی‌که موسیقی زنده با نسیم دریا درمی‌آمیزد و حسی شیرین به شما هدیه می‌کند. ناگفته نماند که در خانه سلامت دهکده، بعد از یک روز طولانی، شما می‌توانید ریلکس کنید و ورزش‌هایی مانند یوگا انجام دهید.

    آدرس:

    Yalıkavak, Küdür Cd. No:81, 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

    تفریحات شبانه در شهر بدروم ترکیه

    زوما ویلج

    مور پلاژ

    مور پلاژ یکی از سواحل فوق‌العاده بدروم به شمار می‌رود که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و از تفریحات شبانه رایگان بدروم است. شما می‌توانید هنگام شب، در این ساحل قدم بزنید و از فضای آرامش‌بخش آن لذت ببرید. اگر هم به‌دنبال هیجان بیشتری هستید، می‌توانید با موسیقی زنده و فضای پرشور آن همراه شوید و در کنار دریا، به رقص و شادی بپردازید.

    در مور پلاژ رستوران‌ها و بارهای متنوعی هم وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی و غذاهای خوش‌طعم را امتحان کنید.

    آدرس:

    Bitez, 48470 Bodrum/Muğla, Türkiye

    بهترین تفریحات شبانه بدروم

    قطعا کلاب‌گردی و داشتن اوقاتی خوش در بارهای ساحلی بدروم، از بهترین تفریحات شبانه آن محسوب می‌شوند؛ اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. کارهای دیگری هم وجود دارند که شما می‌توانید شب‌ها در بدروم انجام دهید و از آن‌ها بسیار لذت ببرید. دیگر تفریحات شبانه این شهر که انتظار شما را می‎کشند، عبارتند از:

    • خرید در بازارها و بهترین مراکز خرید بدروم
    • گشت‌وگذار در شهر قدیمی بدروم
    • تفریح و ماجراجویی در خلیج گومبت
    • گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز در خیابان بار بدروم
    • رفتن به کنسرت یا جشنواره‌های محلی

    تفریحات شبانه بدروم؛ فرصتی شگفت‌انگیز در سفر به این شهر

    بدروم به‌دلیل موقعیت ساحلی و آب‌وهوای مطلوبش، شب‌های پویایی دارد و برای کسانی که به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت در سفر هستند، گزینه‌ای عالی است. تفریحات شبانه متنوعی در این شهر وجود دارند که کلاب‌گردی و گشت‌وگذار در سواحل زیبای آن، در میان گردشگران محبوب‌تر هستند. ما در این مطلب تلاش کردیم بهترین تفریحات شبانه بدروم را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا، لذت تجربه کردن آن‌ها را از دست ندهید. شما هم اگر تجربه‌ای در زمینه تفریحات شبانه این شهر دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. با رزرو تور بدروم از آژانس مهرپرواز، تمام کارهای مربوط به سفر شما از قبل انجام می‌شوند و شما می‌توانید با برنامه‌ای مشخص و بی‌نقص، از سفر خود نهایت لذت را ببرید و لحظاتی شاد را تجربه کنید.

    سوالات متداول

    1. بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در بدروم کجا هستند؟

    دروم به خاطر تفریحات شبانه معروف است و برخی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از شب‌های این شهر شامل کلاب هالیکارناس که یکی از بزرگ‌ترین کلاب‌های فضای باز در اروپا است، مارینا یات کلاب با مناظر زیبا و موسیقی زنده و کوله راک سیتی که برای علاقه‌مندان به موسیقی راک جذاب است. همچنین خیابان بارها و کلاب‌های ساحلی در مناطق گومبت و بدروم مارینا از محبوب‌ترین نقاط شبانه هستند.

    2. آیا تفریحات شبانه در بدروم مناسب خانواده‌ها هم هست؟

    بله، در بدروم تفریحات شبانه‌ای برای خانواده‌ها نیز وجود دارد. بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی برنامه‌های زنده موسیقی و شام خانوادگی ارائه می‌دهند که مناسب برای شب‌های آرام‌تر و خانوادگی است. مناطق ساحلی مانند تورگوتریس و بیتز مکان‌های محبوبی هستند که فضای خانوادگی‌تری ارائه می‌دهند و سرگرمی‌های شبانه‌ای مانند نمایش‌های فرهنگی و موسیقی زنده نیز در آن‌ها برگزار می‌شود.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW