هتل جادور آلانیا

Jadore Deluxe Hotel Alanya

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    یخچال

هتل jadore deluxe یکی از هتل های پنج ستاره و بسیار لوکس این شهر است که بسیار بزرگ بوده و مساحتی بسیار زیاد دارد. این هتل با قرارگیری در نزدیکی مرکز شهر، یکی  از پرطرفدار ترین هتل ترکیه است و جالب است بدانید در نزدیکی این مجموعه بزرگ، رودخانه زیبا و پر آب ماناوگات نیز جریان دارد.

این هتل به ارائه خدمات فوق حرفه ای اسپا و ماساژ معروف است بنابراین در کنار اسم هتل، نام اسپا سنتر نیز قرار می گیرد. این ویژگی هتل، موجب جذب افراد بسیاری شده است چرا که با توجه به نظر مسافران قبلی، خدمات اسپا ارائه شده در این هتل، مورد پسند خیلی از میهمانان بوده است. باید این نکته را در نظر بگیرید که بعد از گشت و گذار و تفریح در حین مسافرت و خستگی ناشی از طولانی مدت بودن این فعالیت ها، داشتن یک ماساژ عالی و حرفه ای می تواند برای رفع خستگی تان بسیار مفید باشد.

این هتل بزرگ شامل 380 واحد اقامتی با حداکثر امکانات ممکن می باشد. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به استخر رو باز، پارک آبی، اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع در تمام نقاط، پذیرش 24 ساعته و اجاره خودرو اشاره کرد. در واحد ها سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی یخچال، تخت های راحت و میز و صندلی وجود دارد.

این هتل علاوه بر داشتن رستورانی زیبا و مناسب برای خانواده یک بار نیز دارد. رستوران این هتل لوکس منویی با انواع غذاهای بین المللی و ترکی داشته و کیفیت غذاهای آن همواره زبانزد بسیاری از مسافران بوده است. کباب ترکی ها و استیک های هتل jadore deluxe یکی از معروف ترین مرکز های سرو غذاهای گوشتی موجود در ترکیه است. 

یکی از ویژگی های عالی این هتل، داشتن پرسنلی مجرب و صبور و خوش برخورد بوده که در هر زمانی پاسخگوی نیازهای شما هستند. فرقی ندارد در چه ساعتی، هرگاه به کمک نیاز داشتید آن ها نیاز شما را رفع خواهند کرد. این هتل خدمات ویژه ای نیز برای افراد معلول و کم توان آماده کرده است تا آن ها نیز کمال رفاه را در این هتل تجربه کنند. از جمله این امکانات می توان به دستگیره های کوتاه تر برای سرویس راه پله اضطراری، سرویس بهداشتی و بخشی برای عبور ویلچر در پارکینگ اشاره کرد.

امکانات موجود در هتل Jadore Deluxe Hotel

استخر رو باز، سونا، اسپا، جکوزی آب گرم، کلوپ کودکان، سالن ورزشی، خدمه تفریحات، پارک آبی، ساحل، رستوران، بار، اینترنت وای فای، تراس، سرویس اتاق، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی یا لاندری، مرکز تجارت، پارکینگ، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اجاره خودرو، آسانسور، فروشگاه، سیستم اطفا حریق، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع هوا در همه نقاط هتل، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، استخر سرپوشیده، کلاب شبانه، شاتل محلی، خدمات نگه داری از کودکان، یخچال، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، دمپایی، غریق نجات در اطراف استخر ها، اتاق های تمیز و لوکس و نمای باغ یا شهر

هتل های مشابه